22! Ik ga mee!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:27 schreef Nober het volgende:
20? Zeg maar gerust 21, dm even wanneer we gaan.
Je mag nog wel mee hoor, hoe mee zielen hoe meer vreugd. We zijn weleens met bijna 40 mensen gegaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:27 schreef Nober het volgende:
20? Zeg maar gerust 21, dm even wanneer we gaan.
Op de meeste plekken is het sanitair goed te doen!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:31 schreef Farenji het volgende:
Aan poepseks doen maar dan wel schoon sanitair willen.
Na onze bezigheden willen we wel goed kunnen douchen, er moeten ook boodschappen worden gedaan. En op een terrasje iets drinken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:31 schreef Farenji het volgende:
Aan poepseks doen maar dan wel schoon sanitair willen.
Dat is helaas een gezinscamping, wij hebben uiteraard een plek nodig waar geen kinderen komen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
toppershoedje bij Ouddorp
Vooral in het hoogseizoen
een grote boodschap doenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:33 schreef Misterluppo het volgende:
[..]
Na onze bezigheden willen we wel goed kunnen douchen, er moeten ook boodschappen worden gedaan. En op een terrasje iets drinken.
Geen De Waard, wij kamperen alleen in Nylon tenten gezien die makkelijker schoon te maken zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:35 schreef Renesite het volgende:
Huh. Kamperen, met mooi weer buiten. Bedoel je dat je anders in je Eriba of De Waard -tent van jetje poept? Ik ben helaas wat beelddenkend.
Maar enfin, ik kan begrijpen dat gezien het seizoen en de toch wel verzadigde / volle campingplaatsen dit absoluut een uitdaging gaat worden.
Lekkere uitdaging dan. In die paar vierkante meter.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:36 schreef Misterluppo het volgende:
[..]
Geen De Waard, wij kamperen alleen in Nylon tenten gezien die makkelijker schoon te maken zijn.
We gebruiken laxeerpillen en dan poepen we elkaar onder, smeren elkaar in, schijten in elkanders mond.
Helaas zijn er velen die onze groep niet serieus neemt, vandaar dat het ook elk jaar weer een hele uitdaging is om een geschikte camping te vinden.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lekkere uitdaging dan. In die paar vierkante meter.
En fijn dat je het ff uitlegt. Ik moet wel zeggen det je geloofwaardigheid inkrimpt. Net als mijn jongeheer bij het idee.
Dat is niet de bedoeling, het moet een gewone erotische camping zijn. Of een camping waar ze ons accepteren. Vorig jaar op Insel Camping op Borkum geweest voor 4 dagen, heerlijk was het.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:39 schreef murp het volgende:
Ik zou gewoon lekker bij de boer kamperen, kan ie mooi met de giertank over jullie veldje heen rijden
Wij komen al 3 jaar op Loodsmanduin (texel) tot volle tevredenheid.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:39 schreef Misterluppo het volgende:
[..]
Helaas zijn er velen die onze groep niet serieus neemt, vandaar dat het ook elk jaar weer een hele uitdaging is om een geschikte camping te vinden.
Dus ze laten daar nu wel fetisjisten toe? Wij zijn geen "gewone" naturisten maar daarnaast ook poepseks fetisjist. Ik heb vorig jaar een bericht naar Loodsmansduin gestuurd maar kreeg als reactie dat onze groep niet welkom is als het om een fetisjisten weekend gaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wij komen al 3 jaar op Loodsmanduin (texel) tot volle tevredenheid.
Met onze vouwwagen in de duinen voor zo lang het duurt. Het zou erg spijtig zijn als deze heerlijke plekken verloren gaan aan het grote geld...
Naturistisch kamperen is een zijn met de natuur en daarnaast oog hebben voor je mede kampeerders. Dat betekent dat je de zeldzame stilte respecteert. En in alle rust op iedereen kan kakken.
SEX / Erotische camping gezochtquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Dit topic kwam vorig jaar toch ook al langs?
Ontdek je plekje murpjequote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:43 schreef murp het volgende:
[..]
SEX / Erotische camping gezocht
TRV / Erotische camping
Poepen is tijdloos.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Dit topic kwam vorig jaar toch ook al langs?
30 mensen? hoe dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:46 schreef Misterluppo het volgende:
[..]
Je mag mee hoor, we gaan ook weleens met een groep van meer dan 30 mensen.
ja dat ''moeten' ze zeggen van de gemeente. maar echte insiders weten dat het daar een echt feestje is. het is wel invite only, dus als je wil kan ik vouchen voor de groepquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:42 schreef Misterluppo het volgende:
[..]
Dus ze laten daar nu wel fetisjisten toe? Wij zijn geen "gewone" naturisten maar daarnaast ook poepseks fetisjist. Ik heb vorig jaar een bericht naar Loodsmansduin gestuurd maar kreeg als reactie dat onze groep niet welkom is als het om een fetisjisten weekend gaat.
In kleinere groepen bij elkaar in huis, of in de achtertuin als het warm weer is. Maar 1 of 2 keer per jaar willen we met een grote groep weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:50 schreef murp het volgende:
[..]
30 mensen? hoe dan?
Waar treffen jullie elkaar normaal gesproken dan?
Graag, als er nog plek is voor 20 mensen in de week van 5 augustus.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja dat ''moeten' ze zeggen van de gemeente. maar echte insiders weten dat het daar een echt feestje is. het is wel invite only, dus als je wil kan ik vouchen voor de groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |