Nicholas Brody heb ik voor Kruijswijk vaker gehoord dan 'kleerhanger'quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:19 schreef ijs_beer het volgende:
Coureurs:
De Kleerhanger -> Steven Kruijswijk
De Capibara -> Nairo Quintana
Verslaggevers:
Natte Dweil -> Han Kock
Of krachtwijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nicholas Brody heb ik voor Kruijswijk vaker gehoord dan 'kleerhanger'
Deze hoor ik voor het eerst.quote:
Deze ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nicholas Brody heb ik voor Kruijswijk vaker gehoord dan 'kleerhanger'
Fuck buddy van Floortje Mackaij.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:35 schreef Slobeend het volgende:
Wat was Dylan van Baarle ook alweer @:showtimer
Dat. Ik zou niet weten waar je anders op doelt @Slobeend .quote:
Oh ik dacht dat ik gisteren een post zag over de verschillende Dielannen. Of ging het over Dylan Teuns.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat. Ik zou niet weten waar je anders op doelt @:Slobeend .
Het Vierkant uit Brabantquote:
Deze heb ik ook nog nooit eerder gezien. Denk dat we het beter kunnen houden op geijkte bijnamen hier.quote:
Dat ligt meer aan jou dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog nooit eerder gezien. Denk dat we het beter kunnen houden op geijkte bijnamen hier.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog nooit eerder gezien. Denk dat we het beter kunnen houden op geijkte bijnamen hier.
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
Reauw blijft toch een beetje hangen
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodat wij weer de hele dag veroordeeld zijn om naar Wuyts te luisteren die tevergeefs "Rowe" probeert uit te spreken zonder een TIA te krijgen.
*misvormde Capibaraquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:19 schreef ijs_beer het volgende:
Coureurs:
De Kleerhanger -> Steven Kruijswijk
De Capibara -> Nairo Quintana
Verslaggevers:
Natte Dweil -> Han Kock
Excuseer me dat ik vier hele posts in het wielersubforum heb gemist. Waarvan twee van jou zelf.quote:
Maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Excuseer me dat ik vier hele posts in het wielersubforum heb gemist. Waarvan twee van jou zelf.
Voortaan eerst toestemming vragen aan die gozer voordat je iets in dit topic post alsjeblieft.quote:
Zou deze goedgekeurd worden?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voortaan eerst toestemming vragen aan die gozer voordat je iets in dit topic post alsjeblieft.
Topic gaat over 'relevante bijnamen', grapjas. 4 keer genoemd op heel Fok! vind ik geen relevante bijnaam.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voortaan eerst toestemming vragen aan die gozer voordat je iets in dit topic post alsjeblieft.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Boekmans - Emmanuel Buchmann
Bilbo - Peejo Bilbao
LL Cool S - Luis Leon Sanchez (of Huerta)
De Luts - Lutsenko
De Mohoor - Mohoeric
Dennis Rohan - Rohan Dennis
Thomas Geraint - Geraint Thomas
Wivco Kevoerman - Wilco Kelderman (niet mee eens)
Domme Dylan - Dielan Teuns
"SONNY!" - Sonny Colbrelli
Krak Andersen - Soren Kragh Andersen
Arend - Nikias Arndt
Schachtman - Maximilian Schachmann.
Kontrat - Patrick Konrad
Benzine snuivende aidskoala - Caleb Ewan (of zoiets? @:Rellende_Rotscholier)
Welles - Tim Wellens
Ollie - Oliver Naesen
Kreuzinger - Roman Kreuziger
Mauricio Soler - Marco Soler
Piti - Alessandro Valverde
Krachtwijk, Krachthonk, Krachtveld, Prachtveld, KrachtGod, Steve-O - Steven Kruijswijk
Lau - Lau ten Dam
Krek/Crack - Greg van Avermaet
3s - Dries Devenyns
GVK007 - Giejoom van Keirsbulck
Uran Uran Uran - Rigberto Uran (Uran)
Achterlijke stoeptegel - Jose Goncalves
Impie - Impey
Aids - Adam Aids (Of Simon)
Hoezo heet Roglic de Schansspringer? Wtf is dat voor randoms?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:26 schreef Szura het volgende:
Teunissen = De Teun
Roglic = Rogla of De Schansspringer
Dylan Teuns = Dielon
Thomas = G of Djie
Porte = Portuh
matige troll.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoezo heet Roglic de Schansspringer? Wtf is dat voor randoms?
Volgens mij ging dat over Edward.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:51 schreef Sabata het volgende:
Wie was ook weer Looney Tunes, Dylan of Edward Theuns
quote:Op maandag 24 juni 2019 13:51 schreef Sabata het volgende:
Wie was ook weer Looney Tunes, Dylan of Edward Theuns
Die hoor je ook nog wel eens op podcasts of door verslaggevers. De anders kom je alleen op Fok tegen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:51 schreef VoMy het volgende:
Kleerhanger is toch wel een bekende voor Kruiswijk.
Van de week nog gehoord op het is Koers Koers Koers.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou deze goedgekeurd worden?
Uran Uran Uran Uran Uran Uran Uran = Rigoberto Uran.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |