Nogal wiedes, het onnodig claxonneren is verschrikkelijk vervelend en een stoet hééft helemaal geen voorrang.. al eisen ze dat vaak wel op.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als er écht gevaarlijke situaties ontstaan mag er wat mij betreft ingegrepen worden. Over het algemeen valt het allemaal erg mee en zijn verzuurde mensen al helemaal overstuur en mad als en geclaxonneerd en ze voorrang moeten geven aan een stoet.
Heb jij het filmpje gezien uit het bronartikel waar dit topic over gaat? Ze hangen met zijn allen uit het raam, geen gordels om, te hard rijden, door rood rijden, allemaal de gevarenlichten aan, medeweggebruikers pesten .. het is gewoon tuigquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als er écht gevaarlijke situaties ontstaan mag er wat mij betreft ingegrepen worden. Over het algemeen valt het allemaal erg mee en zijn verzuurde mensen al helemaal overstuur en mad als en geclaxonneerd en ze voorrang moeten geven aan een stoet.
Het is Marrakesh you stupid asshole.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kijk en hier gaat het dus weer fout!
Ik zou zeggen ga lekker in Marrakech/Ankara toeteren en val ons er niet mee lastig!
*Marrakechquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:30 schreef p078 het volgende:
[..]
Het is Marrakesh you motherfucker....you....
Logisch. Als je dood bent kun je geen moslim zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:53 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Jij weet dus overduidelijk niet wat deze drogreden inhoudt. Zoek het op. Dit is precies dezelfde drogreden die bijvoorbeeld moslims gebruiken wanneer ze zeggen dat een islamitische extremist die een aanslag pleegt geen "echte" moslim is.
Mag volgens mij allebei....quote:
Klopt. Maar in het Nederlands is het Marrakesh.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mag volgens mij allebei....
En wat is het nou? Stupid asshole of motherfucker....?
Een Nederlands paspoort maakt je nog niet tot etnische Nederlander. Veel tüterturken zullen formeel ook Nederlander zijn, maar etnisch niet. Anders hadden ze de Nederlandse driekleur wel aan hun auto's bevestigd in plaats van de Turkse vlag.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlander hoor. Als samenleving moeten we echter gewoon wat toleranter zijn bij dit soort dingen.
Nuh. Over het algemeen valt het juist tegen. Daar gaat het dus om.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heb jij de reportage wel gezien? Vanaf 7:10.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:14 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat het misschien niet jouw normen en waarden zijn, maakt het nog niet asociaal.
Leven, en laten leven, weet je wel.
Zoek anders even de nieuwsberichten erbij wat die idioten allemaal voor stunts uithalen:quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:09 schreef Eto24 het volgende:
[..]
2x de toegestane snelheid?
Volgens mij gaan trouwstoeten juist heel langzaam.
Laten we eerlijk zijn, dat je zo overdrijft en meteen de aanval in gaat, zegt genoeg. Het is niet meer dan pure afgunst.
quote:De bestuurders negeerden verkeerslichten, reden te hard, zouden andere weggebruikers klem hebben gereden en zelfs mensen hebben geïntimideerd.
En dat noem jij afgunst? Ik kots op dit soort volidioten.quote:Getuigen meldden dat zij werden afgesneden, auto’s remden abrupt terwijl daar geen noodzaak voor was, er ontstonden bijna-aanrijdingen met voetgangers, mensen werden zowat van hun fiets gereden, automobilisten werden opzij gedrukt en wegen werden geblokkeerd.
De stoet kwam uiteindelijk op de snelweg A58 terecht en ook van automobilisten die daar reden kwamen meldingen binnen over zeer gevaarlijke situaties, waaronder plotseling remmen en inhalen over de vluchtstrook
Precies, Turkije is zo'n fantastisch land dat we in Nederland zijn gaan wonen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:48 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Om weer te laten zien dat je poep hebt aan dit land en de regels.
Wij zijn anders en beter!
Dat gaat niet om saamhorigheid. Het gaat erom dat eigen rechter spelen hier niet bon ton is, en in dit specifieke geval kun je van racisme beschuldigd worden (geen respect voor andere culturen).quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:48 schreef ACT-F het volgende:
Nederlanders durven niet op te treden omdat hier de saamhorigheid ontbreekt. Als je hier ingrijpt sta je er meestal alleen voor, terwijl in Turkije iedereen er bovenop duikt. Deze boerenpummels maken misbruik van dit gegeven en zie hier waarom dit soort trouwstoeten in Nederland meer overlast veroorzaken dan in Turkije.
Als je enige markt is mensen die de wet overtreden met jouw spullen is dat misschien maar goed ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
begrijp werkelijk waar niet waarom je dan zou zeggen "Laat die mensen".
Afgunst? Serieus? Met de familie misdragen op de openbare weg en dan beweren dat men daar jaloers op is?
Dit vergelijk je toch niet met de platte kar als je voetbalclub heeft gewonnen.
De verhuurbedrijven weten geen raad, die bouwen begrenzers in. En dan verhuren ze weer niets.
Dus jij laat het berechten liever over aan de arrogante individuen die de rechtenstudie konden betalen en door de hoge inkomsten ver weg staan van de realiteit?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:45 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat gaat niet om saamhorigheid. Het gaat erom dat eigen rechter spelen hier niet bon ton is, en in dit specifieke geval kun je van racisme beschuldigd worden (geen respect voor andere culturen).
De trouwstoet gaat niet midden op de (snelweg) stilstaan, dontusmaken, met zoveel mogelijk geluid door de straat etc. Dus voordat je over intolerantie begint moet je eens nadenken welk punt je nu eigenlijk maken wil.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is vooral intolerantie en gebrek aan respect bij de mensen die zich hier aan toren.
Ga jij ook klagen als je opgehouden wordt door een rouwstoet? Indien niet, waarom dan wel bij een trouwstoet?
twitter:Politie24 twitterde op zaterdag 22-06-2019 om 16:29:49Het is weer zover: een trouwstoet met luxe voertuigen die zich fors misdragen rond de #Coolsingel in #Rotterdam. Men vind dat niet prettig, 10-tallen telefoontjes. Aso rijgedrag, stoet inmiddels staande op de #Westzeedijk. Alles vastgelegd door #cameratoezicht. reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |