Waarom niet? Doet bruidspaar bij jullie toch ook?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit is asociaal 197km/h rijden is asociaal. Langzaam rijden op snelwegen is asociaal. Het is allemaal ook nog eens levensgevaarlijk. Dat is het tegenovergestelde van leven en laten leven.
Sowieso, auto's huren voor een bruiloft. Waarom zou je dat doen?
Nee. Dat ben jij niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlander hoor. Als samenleving moeten we echter gewoon wat toleranter zijn bij dit soort dingen.
Omdat iedereen het irritanter begint te vinden, gaan die volksstammen het extra doen zodra ze de kans hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:02 schreef Dutchguy het volgende:
Het is opmerkelijk dat het verstorende gedrag steeds vaker voor komt. Wat is de reden dat het blijkbaar steeds uitbundiger moet vraag ik me af. Het lijkt een beetje op een manifestatiedrang.
Wat? Zo vaak getüterd dat die te warm werd en in de hens vloog?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee man, lekker patsen in je dure gehuurde bak!
[ afbeelding ]
Dit. Waar mensen zich druk om kunnen maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlander hoor. Als samenleving moeten we echter gewoon wat toleranter zijn bij dit soort dingen.
Dit model schijnt wel vaker spontaan in de fik te vliegen, maar het waren waarschijnlijk idd tüteraars die er in zaten. Volgens mij zijn er vrij weinig andere mensen die zoiets huren voor in een trouwstoet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat? Zo vaak getüterd dat die te warm werd en in de hens vloog?
Ah, nu praat je toch ineens over jullie.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom niet? Doet bruidspaar bij jullie toch ook?
Precies dit. Beetje toeteren en gek doen, prima.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
An sich ben ik de beroerdste niet en als iemand blij is met z'n bruiloft, examen, dood van een oom, of weet ik veel wat, dan vind ik het an sich niet zo'n probleem dat er een keertje getoeterd wordt of gepatst met een gehuurde auto.
Waar ik wel de grens trek is bij het veroorzaken van grote hinder of gevaar. Met 100+ door de stad rijden of al het verkeer voor langere tijd bewust ophouden getuigt van een volstrekte minachting van de belangen van anderen en kan gewoon echt niet. Ongeacht de aanleiding.
Bij hem in de familie bedoel ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ah, nu praat je toch ineens over jullie.
Allemaal cultuur, moet je allemaal respect voor hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:34 schreef Irrem het volgende:
Bleef het maar alleen bij toeteren.
Afgelopen zaterdag op de a4 bij Dinteloord nog een trouwstoet, gezien de vlaggen een Marokkaanse bruiloft. Elkaar of andere weggebruikers afsnijden, op de rem gaan staan en daarna vol gas optrekken, vluchtstrook pakken etc.
Leverde veel gevaarlijke situaties en frustratie op.
Volgens mij is er letterlijk niemand die dat zegt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal cultuur, moet je allemaal respect voor hebben.
Filmpje van RTV Utrecht niet gezien?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:17 schreef Shanna_ het volgende:
[..]
Dit. Waar mensen zich druk om kunnen maken.
Er is niks mis met een mooie bak huren en daarmee gaan rijden.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat je wil patsen mat geleend geld.
Ja zo primitief zijn sommige culturen/mensen.
Welk bruidspaar bij mij/ons? Ik snap niet waarom je auto's zou huren als je naar een bruiloft gaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
No true Scotsman fallacy.quote:
Bruid afhalen is wel essentieel natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:34 schreef Buitendam het volgende:
Alsof auto’s huren en rondrijden in zo’n stoet een vaststaand onderdeel is van een Turkse of Marokkaanse bruiloft. Genoeg die het geld in een ander deel van de bruiloft steken.
We hebben het hier over Nederlanders. Niet over iemand die 'seven feet tall' is en 'shoots bolts of lightning from his arse'.quote:
Jullie? Maar je bent toch Nederlander en goed ingeburgerd c.q. hier geboren? En dan spreken over jullie ...... ttttttquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Begrijpend lezen...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jullie? Maar je bent toch Nederlander en goed ingeburgerd c.q. hier geboren? En dan spreken over jullie ...... tttttt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |