PROVINCIE UTRECHT - Automobilisten met een Turkse of Marokkaanse achtergrond die in een trouwstoet voor gevaar op de weg zorgen. Het gebeurt volgens de politie 'steeds vaker' en dat zorgt voor frustraties bij agenten, verhuurbedrijven, medeweggebruikers én de trouwgasten zelf. Want die laatsten krijgen regelmatig een bon, zoals onlangs gebeurde in Nieuwegein, Veenendaal en Utrecht.quote:
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1935993/quote:
Asociale feestende mensen roepen inderdaad veel frustratie op.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:55 schreef Hamzoef het volgende:
Gefrustreerd raken doordat je uitbundige, feestelijke mensen ziet.
[ afbeelding ]
Godsamme kraken!quote:Bij verhuurbedrijven in de regio Utrecht is niet iedereen even enthousiast over het rijgedrag van de bruiloftsgasten. Eén verhuurder wil niet met naam en toenaam reageren maar ergert zich regelmatig. "We laten die mensen langskomen, geven ze een rij-instructie, laten ze om de auto lopen voor een schade-inspectie, en dan geven we het heilige teken... en dan gaan ze. En dan rijden ze hier fatsoenlijk weg, maar om de hoek horen we de motoren al brullen."
Dat het misschien niet jouw normen en waarden zijn, maakt het nog niet asociaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:05 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Asociale feestende mensen roepen inderdaad veel frustratie op.
Als anderen er last van hebben maakt dat het asociaal, heeft weinig met normen en waarden te maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:14 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat het misschien niet jouw normen en waarden zijn, maakt het nog niet asociaal.
Leven, en laten leven, weet je wel.
Als een zure bejaarde buurman last heeft van buurkinderen die een keertje in de tuin aan het spelen zijn, maakt dat de buren nog niet asociaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:16 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Als anderen er last van hebben maakt dat het asociaal, heeft weinig met normen en waarden te maken.
Het is gewoon asociaal, ze houden andere verkeersgebruikers op en rijden verder als debielen. Ik heb een keer gehad dat ik door zo een stoet een half uur later op mijn plaats van bestemming was, gewoon aso dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:14 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat het misschien niet jouw normen en waarden zijn, maakt het nog niet asociaal.
Leven, en laten leven, weet je wel.
Als die kinderen onnodig schreeuwen wel. Voed je kinderen normaal op. Laat ze niet onnodig schreeuwen/herrie maken in de tuin, anders worden het later vast toeterende bruiloftsgasten...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als een zure bejaarde buurman last heeft van buurkinderen die een keertje in de tuin aan het spelen zijn, maakt dat de buren nog niet asociaal.
Ja maar het gaat hier niet om wat spelende kinderen hè. En als zoveel mensen er last van hebben en zo vaak vind ik dat behoorlijk aso. Vraag me ook af waar het goed voor is en waarom die lui 0 respect in hun flikker hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als een zure bejaarde buurman last heeft van buurkinderen die een keertje in de tuin aan het spelen zijn, maakt dat de buren nog niet asociaal.
De vergelijking met kleine kinderen is wel treffend.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De vergelijking met kleine kinderen is wel treffend.
Het is vooral intolerantie en gebrek aan respect bij de mensen die zich hier aan toren.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:21 schreef MadameMossel het volgende:
Het is gewoon asociaal, ze houden andere verkeersgebruikers op
Nee maar we verstoren ze ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is vooral intolerantie en gebrek aan respect bij de mensen die zich hier aan toren.
Ga jij ook klagen als je opgehouden wordt door een rouwstoet? Indien niet, waarom dan wel bij een trouwstoet?
Dat is ronduit verwerpelijk gedrag, maar heeft helemaal niets met dit topic te maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:26 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee maar we verstoren ze ook niet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)oet-lastig~a7eb662e/
Als ze zich zo aso zouden gedragen als de gemiddelde bruiloftsgasten wel ja, alleen gebeurd dat nooit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is vooral intolerantie en gebrek aan respect bij de mensen die zich hier aan toren.
Ga jij ook klagen als je opgehouden wordt door een rouwstoet? Indien niet, waarom dan wel bij een trouwstoet?
Wie begint hier over een rouwstoet? En als ze op die leeftijd al dit soort verwerpelijk gedrag laten zien belooft dat niet veel goeds voor de toekomst.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is ronduit verwerpelijk gedrag, maar heeft helemaal niets met dit topic te maken.
Trouwstoeten staan dan ook belend om hun grensoverschrijdend gedrag ... Ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlander hoor. Als samenleving moeten we echter gewoon wat toleranter zijn bij dit soort dingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:31 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Trouwstoeten staan dan ook belend om hun grensoverschrijdend gedrag ... Ofzo?
Je post wel een hoop domme dingen om Turks wangedrag goed te praten. Ik vraag me af of er een land is dat beter bij je past. Een land dat de primitieve Turkse waarden hoog in het vaandel heeft. Een land waar vooruitgang een vies woord is.
Waarom? We zijn hier al tolerant genoeg geweest.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlander hoor. Als samenleving moeten we echter gewoon wat toleranter zijn bij dit soort dingen.
Gast... denk eens na. Letterlijk iedereen doet domme dingen als ze jonger zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:31 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Wie begint hier over een rouwstoet? En als ze op die leeftijd al dit soort verwerpelijk gedrag laten zien belooft dat niet veel goeds voor de toekomst.
Nee. Je moet niet tolerant zijn voor achterlijkheden van uitheemse culturen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlander hoor. Als samenleving moeten we echter gewoon wat toleranter zijn bij dit soort dingen.
Ga alsjeblieft weer lekker in Turkije wonen en laat je onderdrukken door Erdolf. Dan hebben wij geen last meer van dit soort idiotie en kun jij lekker losgaan met toeteren in dat 3e wereld land. Iedereen blij toch!?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Neuh, wat dit soort dingen betreft hoeven we niet toleranter te zijn. Dit is namelijk gewoon de wet overtreden en dat hoort niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Een rouwstoet verstoren noem jij domme dingen die jonge mensen nou eenmaal doen? Ik heb veel domme dingen gedaan in mijn jeugd maar een rouwstoet verstoren staat niet op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gast... denk eens na. Letterlijk iedereen doet domme dingen als ze jonger zijn.
Kleine kinderen slaan elkaar ook om de kleinste dingen op de bek, als ze op die leeftijd al dat soort gedrag vertonen zullen het wel nooit normale mensen worden of niet?
Niet als andere mensen daardoor in gevaar komen. Je niet aan de verkeersregels houden kan nooit door de vingers worden gezien!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Turkije een derde wereldland?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:39 schreef cofi het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft weer lekker in Turkije wonen en laat je onderdrukken door Erdolf. Dan hebben wij geen last meer van dit soort idiotie en kun jij lekker losgaan met toeteren in dat 3e wereld land. Iedereen blij toch!?
Nee, ik zei dat iedereen domme dingen doet als ze jong zijn en dat je dus uit 1 zo'n geval geen conclusies kan trekken als het gaat om hoe diegene zich verder in het leven ontwikkelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:40 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Een rouwstoet verstoren noem jij domme dingen die jonge mensen nou eenmaal doen? Ik heb veel domme dingen gedaan in mijn jeugd maar een rouwstoet verstoren staat niet op mijn lijstje.
Goed zo, alle Turken kunnen nu dus terug naar Turkije.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Turkije een derde wereldland?Ben je er wel eens geweest, vol in opbouw en ontwikkeling.
Ik denk dat ze doelen op de dictator en de censuur in de media.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Turkije een derde wereldland?Ben je er wel eens geweest, vol in opbouw en ontwikkeling.
Nog meer reden om daar weer lekker te gaan wonen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
laat die pvv'ers toch lekker man.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Kijk en hier gaat het dus weer fout!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja dat blijkt nou wel weer hè.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat iedereen domme dingen doet als ze jong zijn en dat je dus uit 1 zo'n geval geen conclusies kan trekken als het gaat om hoe diegene zich verder in het leven ontwikkelt.
Eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:40 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Een rouwstoet verstoren noem jij domme dingen die jonge mensen nou eenmaal doen? Ik heb veel domme dingen gedaan in mijn jeugd maar een rouwstoet verstoren staat niet op mijn lijstje.
Erdoğan is democratisch gekozen, en zeker geen dictator. Ja, het is een sterke leider, maar liever dat dan een slappe opportunist a la Rutte. En wat betreft censuur denk ik dat we in Nederland niet te veel mogen zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelen op de dictator en de censuur in de media.
n=1quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Erdoğan is democratisch gekozen, en zeker geen dictator.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |