Ritje uitzoeken moet makkelijk kunnen, hij raakte zelfs op niveau na die doodsmak in 2016.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is sowieso een hele matige ploeg, maar Zaka maakt het nog iets beter.. Anders was er wel heel weinig overgebleven.
Of het verstandig is en of hij nog wel iets over heeft na de Giro, is een andere vraag..
Tot Wilco gaat het nog wel, daar wordt het echt pijnlijk ongemakkelijk.quote:
Daar zal Arndt dan toch wel z'n ding mogen doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ze maar niet op het vlakke Bol gaan uitspelen...
Treurigheid troef
Arend is tegenwoordig de wegkapitein.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar zal Arndt dan toch wel z'n ding mogen doen?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:25 schreef TheArt het volgende:
Skujins
Felline
De Kort
Porte
Bij Trek inmiddels. De andere 4 volgen binnen dit uur.
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel echt extreem laf gereden van Skujins. Kilometers in het wiel van een of ander kereltje dat voor het eerst op dit niveau actief is.
Daar heb ik dus echt nul respect voor. Met je irritante gejuich.
Ik ben het nog steeds volledig eens met mezelf.quote:
oh.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arend is tegenwoordig de wegkapitein.
Vier jaar geleden leek het nog mooi te beginnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds volledig eens met mezelf.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Skujins
Leuk talentje, mag wel eens opgepikt worden door een Europese ploeg.
Op zich geen gekke teksten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vier jaar geleden leek het nog mooi te beginnen.
[..]
Ik tel maar twee Nederlands! Twee!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:50 schreef TheArt het volgende:
Sunweb:
Søren Kragh Andersen
Nikias Arndt
Cees Bol
Chad Haga
Lennard Kämna
Wilco Kelderman
Michael Matthews
Nicolas Roche
Maar ook twee bij Ineos en Trek!quote:
Theuns is madtwitter:EdwardTheuns twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 16:08:45Extremely disappointed to miss @LeTour this year, especially because it starts in Brussels. Sacrificed a lot over the past months to be ready to support the team in the best possible way and I felt ready for it. Anyway I wish all the best to my teammates @treksegafredo. https://t.co/tjExYqfRTD reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |