Zij hebben het klimaat gecreëerd!!!!11111111111111111 In deze verharde alt-rechtse samenleving is het niet verwonderlijk dat progressieve betrokken bestuurders het soms niet meer kunnen handelen en dus naar de verdovende middelen moeten grijpen. Als er een huilruimte was geweest in het gemeentehuis van Diemen dan was dit allemaal niet gebeurd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:16 schreef Zalmslaatje het volgende:
Thierry en Geert hebben het gedaan, ze bliezen het in mijn neus toen ik even niet oplette!
Doe effe normaal man. Dat hij opgepakt wordt betekent niet dat hij er politiek niks van kan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een heerlijk nieuwsbericht weer. Wat een partij, wat een volk![]()
En bekijk z'n Twitter-timeline ook eens. Vol met berichtjes over "white privilege" en over een oneerlijke behandeling van allochtonen, iets dat bij een "witte man" nooit zou gebeuren.
En uitgerekend deze klapviool, deze doorgesnoven "witte man", wordt enkele uren later door de politie gearresteerd.![]()
Zou sukkel Jesse z'n mailtje al aan het tikken zijn?![]()
Om meteen maar met de deur in huis te vallen: ik heb weer slecht nieuws...
LOL lekker hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:34 schreef MissGiraffe het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/2(...)ruik-gewoon-naar-vs/
Misschien heb ik wat gemist, maar wat zou deze belhamel dan voor uit de hand lopende rel moeten veroorzaken?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende: [..] Nou nee, die agenten waren voor de zekerheid opgeroepen om te voorkomen dat de rel nog verder uit de hand zou lopen. Dat hebben ze goed gedaan.
Tis echt erbarmelijk gesteld met de politie.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:39 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist, maar wat zou deze belhamel dan voor uit de hand lopende rel moeten veroorzaken?![]()
Dit was een ongevaarlijk mannetje met een te grote smoel. Aanhouden was zeker terecht, maar de plantenbak in en met 3 man bovenop hem op de straatstenen sloeg echt volstrekt nergens op.
Ik heb heel wat minder agenten een heel wat lastiger persoon zien aanhouden en gewoon de orde zien handhaven. Nu kwam het allemaal maar onzeker over vond ik.
Ja, maar zoals altijd in dit soort zaken: wij weten niet wat zich heeft voorgevallen voordat de filmopname werd gestart. Misschien waren ze al een half uur bezig om die man rustig mee te krijgen, maar bleef hij vervelend doen. Op een gegeven moment houdt het dan op en moeten de agenten in actie komen. Dat is precies gefilmd. En ook toen ze hem beethadden en feitelijk hadden aangehouden, bleef bij maar doormekkeren en zeuren. Wat dat betreft typisch GroenLinks natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:39 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist, maar wat zou deze belhamel dan voor uit de hand lopende rel moeten veroorzaken?![]()
Dit was een ongevaarlijk mannetje met een te grote smoel. Aanhouden was zeker terecht, maar de plantenbak in en met 3 man bovenop hem op de straatstenen sloeg echt volstrekt nergens op.
Ik heb heel wat minder agenten een heel wat lastiger persoon zien aanhouden en gewoon de orde zien handhaven. Nu kwam het allemaal maar onzeker over vond ik.
Een van de omstanders was een persoonlijk bekende van Nuijens. Je hoort hem in de video zeggen dat hij wist wie er gearresteerd was.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het is wel een verhaal van de Telegraaf he
Nu zal ik het laatste niet ontkennen, maar al was hij de hele dag strontvervelend dan nog was het zo niet nodig vind ik. De aanhouding zelf was gewoon terecht. Maar vanaf zo'n 30 seconden na de feitelijke aanhouding piste deze gast al in zijn broek en liet hij zich zo afvoeren.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:44 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, maar zoals altijd in dit soort zaken: wij weten niet wat zich heeft voorgevallen voordat de filmopname werd gestart. Misschien waren ze al een half uur bezig om die man rustig mee te krijgen, maar bleef hij vervelend doen. Op een gegeven moment houdt het dan op en moeten de agenten in actie komen. Dat is precies gefilmd. En ook toen ze hem beethadden en feitelijk hadden aangehouden, bleef bij maar doormekkeren en zeuren. Wat dat betreft typisch GroenLinks natuurlijk.
Voor een niet blanke man is 7 man wel gerechtvaardigd? Wat een rare toevoeging.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:43 schreef Eto24 het volgende:
[..]
Tis echt erbarmelijk gesteld met de politie.
7 man voor een blanke nette man met waanideeën.
Als ze een topcrimineel gaan arresteren schakelen ze zeker het Amerikaanse leger in.
Is er zoveel mis met Diemen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Iedere stad krijgt de wethouder die hij verdient.
Er zal wel een meldcode zijn voor het aanhouden van een bekende. 666 ofzo betekent dan doorgeschoven Gler veroorzaakt overlast kom snel en geniet meequote:Op donderdag 20 juni 2019 21:51 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Nu zal ik het laatste niet ontkennen, maar al was hij de hele dag strontvervelend dan nog was het zo niet nodig vind ik. De aanhouding zelf was gewoon terecht. Maar vanaf zo'n 30 seconden na de feitelijke aanhouding piste deze gast al in zijn broek en liet hij zich zo afvoeren.
Daarna nog werden extra agenten opgeroepen en moest hij nog om onbekende reden de plantenbak in en met zijn neus op de straat.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Er zal wel een meldcode zijn voor het aanhouden van een bekende. 666 ofzo betekent dan doorgeschoven Gler veroorzaakt overlast kom snel en geniet mee
LOL wat een snuivers bij GroenLinksquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:34 schreef MissGiraffe het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/2(...)ruik-gewoon-naar-vs/
Naja als student is dat nog wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
LOL wat een snuivers bij GroenLinks![]()
![]()
![]()
Iedereen aan de poedah![]()
![]()
![]()
![]()
Ach komop zeg!quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naja als student is dat nog wel begrijpelijk.
Als politicus niet. De grootste problemen van dit moment hebben te maken met drugs, en dan coke in het specifiek. En dat zit je dan als locoburgemeester vrolijk te gebruiken?
allebei belachelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:50 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ach komop zeg!
De voorzitter van de Europese commisie loopt elke dag straal lazerus rond en dan gaan we moeilijk doen over snuifje?
Iedereen gebruikt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naja als student is dat nog wel begrijpelijk.
Als politicus niet. De grootste problemen van dit moment hebben te maken met drugs, en dan coke in het specifiek. En dat zit je dan als locoburgemeester vrolijk te gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |