Nee, ik stem geen GroenLinks. Maar je kunt toch niet ontkennen dat de Telegraaf/Privé bekend staat om de roddel en achterklap? Toch?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kom op doe niet zo kinderachtig man. GL stemmer of zo?
https://www.parool.nl/ams(...)ij-stopera~b59f14b5/quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Nee, ik stem geen GroenLinks. Maar je kunt toch niet ontkennen dat de Telegraaf/Privé bekend staat om de roddel en achterklap? Toch?
Nou nee, die agenten waren voor de zekerheid opgeroepen om te voorkomen dat de rel nog verder uit de hand zou lopen. Dat hebben ze goed gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:21 schreef LorneMalvo het volgende:
wat overdreven. 6 agenten om deze gast over de straatstenen te duwen.
Dat is de grote vraag. Ik heb geen idee.quote:
De ochtend heeft ie nog overleefd, maar daarna is het flink misgegaan.quote:
Hahahah doet mij denken aan een vriend van mij, als hij ook wat meer drugs heeft genomen dan een paar biertjes.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:49 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Op RTL geven ze ook aan dat de ober de politie gebeld heeft omdat hij flipte en allerlei dingen omver aan het schoppen was. Maar dat is volgens Hallojo allemaal vast heel normaal en geen geweld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |