abonnement Unibet Coolblue
pi_192066069
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:13 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Volgens mij niet, dat valt onder afhaal lijkt me, en alleen thuisbezorging mag nog.
Afhaal mag toch wel open blijven?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192066518
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 09:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Afhaal mag toch wel open blijven?
Nee, ook niet meer. Domino's heeft hun site nu bijv ook aangepast. Gisteren stond er nog dat je wel kon afhalen of laten bezorgen, nu kun je alleen nog laten bezorgen.
pi_192066541
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 09:43 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nee, ook niet meer. Domino's heeft hun site nu bijv ook aangepast. Gisteren stond er nog dat je wel kon afhalen of laten bezorgen, nu kun je alleen nog laten bezorgen.
Dat is niet erg handig ivbm de voedselvoorziening, zoveel bezorgers zijn er ook weer niet.
Desnoods via een luikje ofzo.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192066584
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 09:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat is niet erg handig ivbm de voedselvoorziening, zoveel bezorgers zijn er ook weer niet.
Desnoods via een luikje ofzo.
Tja, bij de afhaal is het vaak ook best druk. Als ik bijv kijk naar de lokale Chinees, dan zit je daar bij de afhaal toch een stuk dichter op elkaar dan in een restaurant of zo, dus dan vind ik het niet vreemd dat dat ook niet meer mag
pi_192067094
Maar bij de drive trough van macdonalds zit je in je auto en is het contact met de medewerker om je eten aan te pakken verwaarloosbaar vooral omdat ze met handschoenen aan moeten werken.
pi_192067162
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 10:16 schreef Sorella het volgende:
Maar bij de drive trough van macdonalds zit je in je auto en is het contact met de medewerker om je eten aan te pakken verwaarloosbaar vooral omdat ze met handschoenen aan moeten werken.
Ja, maar het is wel het duidelijkst als dan gewoon alle afhaal dichtgaat zodat er zo weinig mogelijk ruimte voor interpretatie is
pi_192068687
Miljarden kost dit
  maandag 16 maart 2020 @ 18:50:42 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192077729
Toch open voor afhaal?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 16 maart 2020 @ 18:51:36 #259
429367 DKUp
ON TOUR
pi_192077750
quote:
19s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch open voor afhaal?
Yep toch wel.
SOONY
  woensdag 18 maart 2020 @ 23:25:46 #260
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_192132945
Ik zag vanavond een groep fietsers de McDrive in gaan, het kan dus wel
pi_192136893
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef KingRadler het volgende:
Ik zag vanavond een groep fietsers de McDrive in gaan, het kan dus wel
Staat duidelijk in de mail van mc donalds dat ze je niet bedienen als je met de fiets of zo er door gaat en dat het absoluut niet de bedoeling is en toegestaan, enkel autos.
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:38:03 #262
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192141826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 09:21 schreef anndb het volgende:

[..]

Staat duidelijk in de mail van mc donalds dat ze je niet bedienen als je met de fiets of zo er door gaat en dat het absoluut niet de bedoeling is en toegestaan, enkel autos.
In welke mail? Krijg je emails van de mc en lees je die ook nog?

Verder is dit trouwens onzin. Je kan best lopend of met de scooter of fiets of door de mcdrive nu. Een klant is een klant. Ik heb zelfs eens paarden gezien, al hoewel de meeste drives nu wel een verboden voor paarden bord hebben i.v.m. paardenpoep.

Oja en de MCdonalds :') Veel te veel voor veel te weinig. Denken dat ¤6,50 voor een bigmac menu een aanbieding is als je bij de BK voor 5 euro een double whopper menu met patat en cola krijgt met een coupon. En een double whopper is tenminste een mannenburger i.p.v. dat kleine borrelhapje dat de bigmac is. Daar moet je er minimaal 3 van op al wil je vol zitten.
pi_192142585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:38 schreef incel het volgende:

[..]

In welke mail? Krijg je emails van de mc en lees je die ook nog?

Verder is dit trouwens onzin. Je kan best lopend of met de scooter of fiets of door de mcdrive nu. Een klant is een klant. Ik heb zelfs eens paarden gezien, al hoewel de meeste drives nu wel een verboden voor paarden bord hebben i.v.m. paardenpoep.

Oja en de MCdonalds :') Veel te veel voor veel te weinig. Denken dat ¤6,50 voor een bigmac menu een aanbieding is als je bij de BK voor 5 euro een double whopper menu met patat en cola krijgt met een coupon. En een double whopper is tenminste een mannenburger i.p.v. dat kleine borrelhapje dat de bigmac is. Daar moet je er minimaal 3 van op al wil je vol zitten.
Ik kreeg daar een mail van inderdaad:

Alle McDrives zijn geopend

Goed nieuws, alle McDrives zijn open! Je kunt gemakkelijk bestellen vanuit je auto en we zorgen voor een veilige en schone bestelprocedure. Zo is onze McDrive vanaf nu contactloos; onze medewerkers vermijden fysiek contact en dragen handschoenen bij elke betaling

Alleen met de auto
Goed om te weten, de McDrive is alleen toegankelijk voor auto's en het is helaas niet toegestaan om met de fiets, brommer of te voet door de drivelane te gaan. Het restaurant en de parkeerplaats is gesloten en we vragen je om de instructies van onze crew ter plaatse op te volgen. Zij staan elke dag voor je klaar en doen er alles aan om jouw McDonald's favorieten ook nu aan te kunnen bieden. Werk je met ze mee?

Door deze maatregelen te nemen kunnen we je ook in deze tijd een goede en veilige McDonald's ervaring bieden, tijdelijk via de McDrive en straks ook weer vanuit onze restaurants.

Zien we je zo?
  donderdag 19 maart 2020 @ 15:12:26 #264
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192144128
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:11 schreef anndb het volgende:

[..]

Ik kreeg daar een mail van inderdaad:

Alle McDrives zijn geopend

Goed nieuws, alle McDrives zijn open! Je kunt gemakkelijk bestellen vanuit je auto en we zorgen voor een veilige en schone bestelprocedure. Zo is onze McDrive vanaf nu contactloos; onze medewerkers vermijden fysiek contact en dragen handschoenen bij elke betaling

Alleen met de auto
Goed om te weten, de McDrive is alleen toegankelijk voor auto's en het is helaas niet toegestaan om met de fiets, brommer of te voet door de drivelane te gaan. Het restaurant en de parkeerplaats is gesloten en we vragen je om de instructies van onze crew ter plaatse op te volgen. Zij staan elke dag voor je klaar en doen er alles aan om jouw McDonald's favorieten ook nu aan te kunnen bieden. Werk je met ze mee?

Door deze maatregelen te nemen kunnen we je ook in deze tijd een goede en veilige McDonald's ervaring bieden, tijdelijk via de McDrive en straks ook weer vanuit onze restaurants.

Zien we je zo?
Misschien is dat eerder zo'n algemeen iets i.v.m. regels of verzekering of zo om zich juridisch in te dekken. Bij mijn mcdrive vaak zat mensen zien wandelen of fietsen omdat het restaurant 2 uur eerder dicht ging dan de drive. Nu al helemaal lijkt het me achterlijk om zulke mensen niet toe te staan. Dan zouden ze een flink deel van hum omzet mislopen.
pi_192145785
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:12 schreef incel het volgende:

[..]

Misschien is dat eerder zo'n algemeen iets i.v.m. regels of verzekering of zo om zich juridisch in te dekken. Bij mijn mcdrive vaak zat mensen zien wandelen of fietsen omdat het restaurant 2 uur eerder dicht ging dan de drive. Nu al helemaal lijkt het me achterlijk om zulke mensen niet toe te staan. Dan zouden ze een flink deel van hum omzet mislopen.
Afgifteluik voor voetgangers?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192168238
Hoe zit dat met die mcbreaks? Er staat +2euro bijvoorbeeld bij kipnuggets. Is dat dus bij sommige restaurants duurder? Of kan je ze alleen extra bestellen bij een menu en dus niet los?
Eerst denken, dan typen
pi_192452242
Het is me nu al een paar keer voorgekomen dat er in de happy meal van mijn dochter het zakje fruit/groente over de datum is. Vandaag ook weer een dag over de datum. Nu zal je het nog prima kunnen eten, maar het gaat om het idee.

Opeens vroeg ik me af ze daar niet vaker met over de datum 'voedsel' werken. In burgers bijvoorbeeld. Proeven doe je het waarschijnlijk toch niet met de hoeveelheid meuk wat er tussen een broodje gestopt wordt :)
pi_192452333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:12 schreef incel het volgende:

[..]

Misschien is dat eerder zo'n algemeen iets i.v.m. regels of verzekering of zo om zich juridisch in te dekken. Bij mijn mcdrive vaak zat mensen zien wandelen of fietsen omdat het restaurant 2 uur eerder dicht ging dan de drive. Nu al helemaal lijkt het me achterlijk om zulke mensen niet toe te staan. Dan zouden ze een flink deel van hum omzet mislopen.
Vanmiddag in Arnhem werd er iemand weggestuurd omdat hij lopend door de drive ging. Hij kon met zijn auto incl aanhanger de draai naar de drive niet maken omdat ze alle parkeerplaatsen hebben afgesloten met dranghekken. Wel flauw dat ze geen uitzondering maakte.
pi_192452871
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 05-04-2020 12:55:19 (Hi-la-risch) ]
  zaterdag 4 april 2020 @ 22:08:48 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192453638
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is me nu al een paar keer voorgekomen dat er in de happy meal van mijn dochter het zakje fruit/groente over de datum is. Vandaag ook weer een dag over de datum. Nu zal je het nog prima kunnen eten, maar het gaat om het idee.

Opeens vroeg ik me af ze daar niet vaker met over de datum 'voedsel' werken. In burgers bijvoorbeeld. Proeven doe je het waarschijnlijk toch niet met de hoeveelheid meuk wat er tussen een broodje gestopt wordt :)
Die verse producten hebben een heel scherpe tht, al mag dat geen excuus zijn. De diep gevroren vlees en kip patties geen niet over datum, dan moeten ze het wel heel bont maken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192454021
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is me nu al een paar keer voorgekomen dat er in de happy meal van mijn dochter het zakje fruit/groente over de datum is. Vandaag ook weer een dag over de datum. Nu zal je het nog prima kunnen eten, maar het gaat om het idee.

Opeens vroeg ik me af ze daar niet vaker met over de datum 'voedsel' werken. In burgers bijvoorbeeld. Proeven doe je het waarschijnlijk toch niet met de hoeveelheid meuk wat er tussen een broodje gestopt wordt :)
als jij het vaker hebt zou ik toch eens een melding doen bij de VWA. (zeker als het vaker hetzelfde restaurant is)

sure een dagje over datum kan vast geen kwaad, maar er gelden dusdanig strenge regels voor dat ze daar best voor op de vingers getikt mogen worden

veel ander spul is diepvries, dat zal vermoedelijk wel goed gaan
  zaterdag 4 april 2020 @ 22:59:49 #272
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192454642
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is me nu al een paar keer voorgekomen dat er in de happy meal van mijn dochter het zakje fruit/groente over de datum is. Vandaag ook weer een dag over de datum. Nu zal je het nog prima kunnen eten, maar het gaat om het idee.

Opeens vroeg ik me af ze daar niet vaker met over de datum 'voedsel' werken. In burgers bijvoorbeeld. Proeven doe je het waarschijnlijk toch niet met de hoeveelheid meuk wat er tussen een broodje gestopt wordt :)
Ik zou gewoon even melding maken bij het restaurant. Ik denk namelijk dat ze je klacht erg serieus nemen. McDonalds does not fuck around met dit soort meldingen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_192457764
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 april 2020 22:59 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik zou gewoon even melding maken bij het restaurant. Ik denk namelijk dat ze je klacht erg serieus nemen. McDonalds does not fuck around met dit soort meldingen.
Ja, misschien wel. Nu moet ik wel zeggen dat mijn dochter die zakjes fruit/groenten links laat liggen, maar voor kids die het wel eten....

Ik vind dat toch best vreemd dat het assortiment per land zo verschilt. In België krijg je nog wel een knijptoetje oid bij je happy meal.

Ik wist trouwens niet dat alles bevroren geleverd wordt, daar kan dan weinig bij mis gaan. Maar het lijkt alsof de versere producten toch wat lastig zijn. Ik heb een hele tijd geleden bij de Mac ( en nog niet zo lang geleden bij de burger King) een salade genomen waarbij allebei het uur verstreken was wanneer je het nog mocht verkopen.
pi_192457995
Volgens mij wordt t niet allemaal meer op order gemaakt maar weer voorraad in de warmhoudbin.
Tenminste, zie altijd ongelooflijke rijen bij de drive dus misschien wel handig om dat te doen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192458023
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 08:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij wordt t niet allemaal meer op order gemaakt maar weer voorraad in de warmhoudbin.
Tenminste, zie altijd ongelooflijke rijen bij de drive dus misschien wel handig om dat te doen.
De bin bestaat toch helemaal niet meer? Dat kleine rotplaatje wat ze nu hebben past bijna niks op :o
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')