Op Quote klikken, Control A, control C, dan naar dit topic toe, naar het invoerscherm gaan, control V, en typen maar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:39 schreef Fancy2 het volgende:
Ik wilde op een melding reageren maar heb niet meer de rechten
@murpquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:39 schreef Fancy2 het volgende:
Ik wilde op een melding reageren maar heb niet meer de rechten
Zo dus.quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ik heb die tekens niet op mijn toetsenbord. Dus ik heb geroeid met de tekens die ik heb
Op mobiel even lang drukken, tekst selecteren, knippen, naar nieuw topic en plakkenquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Op Quote klikken, Control A, control C, dan naar dit topic toe, naar het invoerscherm gaan, control V, en typen maar.
Vosss is nu genoeg gestraft, of niet?quote:
Filterkoffie okay?quote:
Nescafe.quote:
Eens.quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:47 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vosss is nu genoeg gestraft, of niet?
Het staat daar al jaren en het mag nu wel opgeruimd worden toch?
Kei gekquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nescafe.
Noem me gek, maar op het werk haal ik voor mij altijd uit de automaat ipv de verse die ze zetten. Ik vind filter koffie echt vies.
Oeioeioeiquote:
Het automaat vind ik eigenlijk ook wel lekker klinken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Volgens mij de automaat. Die op het werk geeft wel heeeeeeeeerlijke koffie hoor.
Wat gaan we hieraan doen?quote:
Maar het is de. Heb ik gegoogled.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het automaat vind ik eigenlijk ook wel lekker klinken.
quote:
Nooit op.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn absolute favoriet, maar de dark roast pads ervan voor in de Senseo zijn ook verdomd goed!
Dark roast pads van de Jumbo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x heleboel
Ik heb mijn vrouw Nederlands geleerd, met hulp van lesmateriaal natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb een tijdje een Vietnamese vrouw geholpen met Nederlands te leren. Moet je dat dan eens proberen uit te leggen
Echt lastig voor mensen die Nederlands niet als moedertaal hebben.
Dat gaat eigenlijk best aardig!quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:34 schreef eNGine10 het volgende:
@:ToT lukt dat jouw vrouw een beetje? De en het?
Nice.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw Nederlands geleerd, met hulp van lesmateriaal natuurlijk.
Basisexamens; in 1x gehaald met 2x een 10 en een 9.
De immigratie-examens zelf; tot nu toe een 7, een 8 en een 9 en op 1 uitslag zitten we nog te wachten.
Het is echt ongelooflijk moeilijk uit te leggen hoe alles werkt met de Nederlandse taal, vaak snap ik het ook niet echt. Ik geef wel wat trucjes mee zoals dat in de meeste gevallen het werkwoord op de 2e plek van de zin komt. (tenzij er een lidwoord voor het onderwerp zit natuurlijk en dat soort dingen)
Verder heb je enorm veel uitzonderingen op de regels die het allemaal niet makkelijker maken.
Helaas pindakaasquote:Op donderdag 20 juni 2019 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat gaat eigenlijk best aardig!
Ze blijft nog wel bepaalde problemen houden zoals wanneer je dubbele klinkers of dubbele medeklinkers gebruikt, maar ook daar wordt ze steeds beter in!
En ze leert door haar werk ook steeds meer Nederlandse uitdrukkingen, spreekwoorden en gezegdes. Unfortunately peanutbutter enzo.
Ja en kom helemaal niet bij me aanzetten met bijvoeglijke voornaamwoorden en dat soort meuk!quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helaas pindakaas
Maar goed bezig
Wel herkenbaar wat je zegt, vaak snapte ik het zelf ook niet.
Even snel gekeken...wel grappig ja! Opgeslagen om later eens wat te lezen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:18 schreef ToT het volgende:
https://bitterballenbruid.com/category/being-dutch/
Ook wel geinig om door te snuffelen.
Zeker!quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Even snel gekeken...wel grappig ja! Opgeslagen om later eens wat te lezen.
Sprak je vrouw wel al goed engels toen jullie elkaar leerden kennen?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:18 schreef ToT het volgende:
https://bitterballenbruid.com/category/being-dutch/
Ook wel geinig om door te snuffelen.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Had ze zichzelf in 2 - 3 jaar aangeleerd!
Daar krijgen ze wel wat Engels op school, maar dat is van een heel bedroevend niveau.
De meeste jongeren en jongvolwassenen daar spreken echter best wel een aardig woordje Engels dankzij tv en internet enzo, maar de grammatica laat vaak nog wel flink te wensen over.
Dat ze vrij goed Engels kon was idd wel een zeer goede basis om Nederlands te leren.
Ze heeft 2 gratis proefdagjes aan officiële lessen geprobeerd, maar daar zat ze alleen tussen de vluchtelingen met slechts 1 andere Filipijnse dame. Die hadden net het alfabet geleerd en kenden net wat basiswoordjes Nederlands. Ook moesten ze nog heel veel nieuwe dingen leren over het leven hier.
Zo ging het op een gegeven moment over feestdagen en dus ook over kerstmis. "Dat is de geboorte van Jezus."
- "Mijn zus? Geboorte van mijn zus?"Mijn vrouw en die andere Filipijnse dame zijn meteen weer weg gegaan daar.
Het hele intakegesprek verliep trouwens ook kut; probeerden ze ons "gratis" een laptop aan te smeren, "want dat gaat gewoon van de lening af en die wordt toch kwijtgescholden zodra je de examens gehaald hebt."
- "Geldt dat niet alleen voor vluchtelingen?"
"Oh? Geen idee, ik werk alleen maar met vluchtelingen."
En zo wilden ze ook dat mijn vrouw allemaal dure opleidingen ging volgen daar, "want die lening wordt toch kwijtgescholden, dus is het allemaal gratis!"
Ja, mooi niet dus!
Klopt ja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die willen natuurlijk zoveel mogelijk studenten.
Chill man.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja.
"Ja ze is ZO goed met Nederlands, dan zou ze DEZE cursus moeten volgen waarin ze leert curriculum te maken en portfolio's moet aanmaken en...."
- "Ho, ho, ho! Ze moet eerst het immigratie-examen doen en daarna kijken we wel verder. Met welke cursus leert ze genoeg om die examens te doen?"
"Weet ik eigenlijk niet, maar met deze uitgebreide cursus komt ongetwijfeld alles wel aan bod, en daarnaast leert ze dan ook al deze dingen die ze nodig zal hebben als ze later een HBO-opleiding gaat volgen..." enz enz enz.
Lazer een eind op zeg! Eerst de basics, dan onze financiën mooi op peil zien te krijgen en daarna kunnen we wel verder kijken naar dat soort dingen.
Dat soort dingen kun je zelf toch ook wel leren.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja.
"Ja ze is ZO goed met Nederlands, dan zou ze DEZE cursus moeten volgen waarin ze leert curriculum te maken en portfolio's moet aanmaken en...."
- "Ho, ho, ho! Ze moet eerst het immigratie-examen doen en daarna kijken we wel verder. Met welke cursus leert ze genoeg om die examens te doen?"
"Weet ik eigenlijk niet, maar met deze uitgebreide cursus komt ongetwijfeld alles wel aan bod, en daarnaast leert ze dan ook al deze dingen die ze nodig zal hebben als ze later een HBO-opleiding gaat volgen..." enz enz enz.
Lazer een eind op zeg! Eerst de basics, dan onze financiën mooi op peil zien te krijgen en daarna kunnen we wel verder kijken naar dat soort dingen.
Lol kan ik begrijpen. Die drap zou ik ook een keer op uitgekeken zijnquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is druk bezig niet onder de indruk te zijn van de maaltijd die hij net gegeten heeft!
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je zelf toch ook wel leren.
Nou hij at dit eigenlijk een stuk beter dan andere maaltijden eerder deze week. Ik denk dat hij vandaag wat minder last van zijn tandjes heeft en sowieso eet hij deze spaghetti bolognese (ja dat is dit egaal uitziende prutje dus echtquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol kan ik begrijpen. Die drap zou ik ook een keer op uitgekeken zijn
Hahaaha kijk eens hoe hij kijkt! Het boeit hem echt niet!quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is druk bezig niet onder de indruk te zijn van de maaltijd die hij net gegeten heeft!
[ afbeelding ]
Haha precies!quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaaha kijk eens hoe hij kijkt! Het boeit hem echt niet!
Is dat spaghetti?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha precies!Ja hij had zijn haarborstel net laten vallen waar hij de hele tijd mee had zitten spelen. Toen was het even huilen geblazen en vervolgens kreeg ik deze gezichtsuitdrukking te zien!
Ik was allang blij dat hij het ding had laten vallen; minder afleiding en hij kon 'm tenminste niet meer in zijn mond proppen als ik er een schep spaghetti in wilde deponeren!
Volgens mij liggen die 2 elkaar regelmatig snoeihard uit te wonen onder het genot van een vers kopje koffie!quote:
Lekker toch beetje room in de koffie !! Zelf gekloptquote:Op donderdag 20 juni 2019 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij liggen die 2 elkaar regelmatig snoeihard uit te wonen onder het genot van een vers kopje koffie!
quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker toch beetje room in de koffie !! Zelf geklopt
Lekker uitslapen beetje sporten paar uur chillen bakkie koffie eten koken..werkenquote:
Wat voor sport doe je?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker uitslapen beetje sporten paar uur chillen bakkie koffie eten koken..werken![]()
![]()
![]()
Ene dag idd kracht andere dag dik uur cardio, en elke dag zwemmen na tijdquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je?
Van die dingen optillen waardoor je gespierde armen krijgt of gewoon op de loopband rennen?
Pics van je six pack.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ene dag idd kracht andere dag dik uur cardio, en elke dag zwemmen na tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:58 schreef Geerd het volgende:
Eind april was ik 115Kg en toevallig nog even gewogen 110.5 nu..maja ook beetje spieren erbij natuurlijk..
Buik is aardig geslonken iig riem best aantrekken nu..
Pics van je piemolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 flessen neem ik aan...quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb net 2 Merlot op, dus ff geen bier voor mij.
Ohw ...quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik moest terug om het weer te bekijken, maar nee. Het was bedekt
Blij dat het er weer op zit.quote:
Al gegeten?quote:
Presentquote:
Stevig balen hequote:
Ligt eraan of m'n collega's in het hotel eten of naar de vaste pub gaan.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ligt eraan of m'n collega's in het hotel eten of naar de vaste pub gaan.
quote:
Ik zeg pub !!quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ligt eraan of m'n collega's in het hotel eten of naar de vaste pub gaan.
Kom gaan we samenquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
Lang niet in de pub geweest, lekker halve liters Irish red en Guinness klappen
Die ene in Noordeinde heeft een binnentuinquote:
Gelukkig wel. Zijn wel bijna allemaal mannen in de 50quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je fijne collega's, engine?
Si. Dat was ooit een school toch? Althans? Dat gebouw wat daar ook aan ligt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die ene in Noordeinde heeft een binnentuinben je daar weleens geweest?
Ga het doorgevenquote:
Ja zeker als je 24/7 op elkaars lip zit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zijn wel bijna allemaal mannen in de 50
Maar af en toe ga je je toch aan elkaar irriteren.
Geen idee, was al jaren geleden dat ik er was.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Si. Dat was ooit een school toch? Althans? Dat gebouw wat daar ook aan ligt.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zijn wel bijna allemaal mannen in de 50
Maar af en toe ga je je toch aan elkaar irriteren.
Neen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt geen interesse in zijn rookworst?
Daarom ga ik ook ooit alleen eten als ik het ff gehad hebquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zeker als je 24/7 op elkaars lip zit.
Snap ik wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook ooit alleen eten als ik het ff gehad heb
Of dat je al chagrijnig bent als diegene begint te praten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Iu7I8CtbqjVTsKpzLbA3YQ--~A/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://l.yimg.com/os/publ(...)e-14-.gif]afbeelding[/url] ]
Iemand die ik ken wilde Engels praten en zei 'smash potato'.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Iu7I8CtbqjVTsKpzLbA3YQ--~A/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://l.yimg.com/os/publ(...)e-14-.gif]afbeelding[/url] ]
Lolquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken wilde Engels praten en zei 'smash potato'.
Echt waar ja?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
En dat terwijl het Engelse woord van het Nederlandse "steek" is afgeleid.
Mashed potatooooquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Boil 'em, mash 'em, stick 'em in a stew!
Ik ga er van aan de schijt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bijt ik altijd op mijn wang...geen kauwgom voor mij
Pooohquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga er van aan de schijt.
Groen linksquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
Wethouder die zich misdraagt![]()
NWS / GroenLinks-wethouder opgepakt stadhuis Amsterdam
Springt goed in op de actualiteit dan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
Er is hier een nieuw cafe die zo heet
Is best populair ook, maar is ook op een mooie lokatie met zicht op een jachthavenquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Springt goed in op de actualiteit dan.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is best populair ook, maar is ook op een mooie lokatie met zicht op een jachthaven
Ga ik voortaan ook roepen als jij me weer onterechte notes geeftquote:
Weer dronken lopen fokken?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga ik voortaan ook roepen als jij me weer onterechte notes geeft
Meneerr, weet u wel niet wie u voor zich heeft. We gaan nu samen naar Yvonne. Dat is een mededeling van mij..
Ik ben niet aan het lopen als ik aan het fokken benquote:
Kloon van je ?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het lopen als ik aan het fokken ben
Morguh haagsquote:
quote:
Werkt dat ook bij mini?quote:
Nee die is weer helemaal blij aan het stuiteren en naar Kids Disco aan het kijken.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:57 schreef ToT het volgende:
Gadverdamme, stap ik met mijn blote voet in een plas baby-kwijl op de grond
Mini ToT is al vroeg op jachtquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die is weer helemaal blij aan het stuiteren en naar Kids Disco aan het kijken.
Hij vindt het vooral leuk om meisjes te zien dansen, dus volgens mij gaat hij in de toekomst niet met regenboogvlaggetjes lopen te zwaaien of op een bootje rondhupsen tussen de andere kerels!
Op straat en in winkels krijgt hij al genoeg aandacht, van meisjes maar vooral van oude vrouwen.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vingerafdrukken op cameralenzen zijn altijd zo fijn om weg te poetsen!
Wat dacht je van opgedroogde fap vlekken danquote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vingerafdrukken op cameralenzen zijn altijd zo fijn om weg te poetsen!
Was het maar z'n feestquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:35 schreef Geerd het volgende:
IEDEREEN AL AAN DE VRIJMIBO!!!!!!!!!!!!! ?????? ZUIPON!!!!!!!
Neen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:35 schreef Geerd het volgende:
IEDEREEN AL AAN DE VRIJMIBO!!!!!!!!!!!!! ?????? ZUIPON!!!!!!!
Wel vrij dit weekend?quote:
Laat je ff weten?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ff kijken of het er nog ligt en weer naar huis..
Lolquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ff kijken of het er nog ligt en weer naar huis..
quote:
Volgende week 3 weken vakantiequote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan volgende week extra lang.
Ik alleen zondag weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |