SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat gedeelte klopt in ieder geval.quote:
Water er overheen gegooid?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:55 schreef zorro28 het volgende:
Mijn toetsenbord had er even genoeg van.
Het toetsenbord werd getikt.quote:
En volledig terechtquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij hebt een extreme afkeer tegen dit nummer zie ik
Klopt. Ze hebben best een paar hele goede nummers gemaakt, maar ja die nummers kent bijna niemand: warhead, peacemaker die bijv.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij hebt een extreme afkeer tegen dit nummer zie ik
Daar denkt just me anders over.quote:
Het is over het algemeen niet mijn ding, die muziek die ze makenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben best een paar hele goede nummers gemaakt, maar ja die nummers kent bijna niemand: warhead, peacemaker die bijv.
Edoch de grootste hit...quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:58 schreef peaceman het volgende:
Met afstand het slechtste nummer van Extreme.
Daar kan zij ook niks aan doenquote:
Dit nummer is dus absoluut niet de stijl die ze normaliter maakten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is over het algemeen niet mijn ding, die muziek die ze maken
Yup, heel vaak zeggen hits niets over kwaliteit.quote:
Ja maar ik vind het dus allebei niksquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit nummer is dus absoluut niet de stijl die ze normaliter maakten.
sweet memoriesquote:
In dit geval dus wel, de rest verkocht niet of nauwelijks van ze...quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yup, heel vaak zeggen hits niets over kwaliteit.
Maar was wel 20 klassen beter.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dit geval dus wel, de rest verkocht niet of nauwelijks van ze...
beschuitje in je mond en gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |