twitter:mickvanwely twitterde op woensdag 19-06-2019 om 18:52:54BREEK Lichaam vermiste Anja Schaap uit Katwijk op zee gevonden. Later meer reageer retweet
quote:Het lichaam van een vermiste vrouw (33) uit Katwijk is gevonden in zee boven de Waddeneilanden. Ze werd sinds 29 mei vermist na een bezoek aan een café in het centrum van haar woonplaats.
De Katwijkse werd rond 1.00 uur voor het laatst gezien. Toen vertrok ze uit een café in het centrum van haar woonplaats richting haar huis.
Op camerabeelden is te zien dat de vrouw richting huis loopt. Haar tas werd later gevonden in een sloot op de route. Verder blijkt dat ze rond 3.45 uur is gesignaleerd op de Kanaaldijk in Katwijk. Dit ligt niet op de route naar haar huis.
Er werd in de afgelopen periode onder meer gezocht door de politie, de kustwacht, Staatsbosbeheer, de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM), het Landelijk Team Onderwaterzoekingen en de brandweer. Ook zo'n zestig vrijwilligers van het Veteranen Search Team zochten naar de Katwijkse.
Stroming.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:09 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Nee........
Arme vrouw. Rip.
Maar hoe komt ze helemaal bij de Wadden?!
Weg gedrevenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:09 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Nee........
Arme vrouw. Rip.
Maar hoe komt ze helemaal bij de Wadden?!
Dankzij een psychose diep in de nacht van Katwijk in de Waddenzee uitkomen terwijl haar handtas al eerder gevonden was?quote:
Goh, echt waar? Dank voor deze nuttige informatie.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is afwachten tot dat er sectie op haar lichaam gedaan wordt
Dan kunnen er conclusies getrokken worden of we met een misdrijf te maken hebben
Ik vermoed dan van niet, want je loopt zo de zee in, maar we zullen moeten afwachten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is afwachten tot dat er sectie op haar lichaam gedaan wordt
Dan kunnen er conclusies getrokken worden of we met een misdrijf te maken hebben
nee alle topics werden gesloten door de modsquote:
het lijkt me stug dat ze zelfmoord pleegde in zee....quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik vermoed dan van niet, want je loopt zo de zee in, maar we zullen moeten afwachten.
Ik vond het wel terecht.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee alle topics werden gesloten door de mods
mag niet op fok
ik nietquote:
Ik dacht vanwege het gespeculeer en Facebook accounts en daarop staande informatie tot op het laatst uitpluizen inclusief oordelen over de familie.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee alle topics werden gesloten door de mods
mag niet op fok
Tuurlijk wist jij het klaasquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Had ik voorspeld in die topic die gesloten is...
ik wist het gewoon.....
Dit komt vaker voor in Katwijk en is een gegarandeerde methode om er een eind aan te maken. Gewoon de zee in lopen en door blijven lopen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het lijkt me stug dat ze zelfmoord pleegde in zee....
Logisch ook als ze er zo vrolijk uit zag op die beelden, en ook logisch dat je eerst je tas thuis in een sloot dumpt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dit komt vaker voor in Katwijk en is een gegarandeerde methode om er een eind aan te maken. Gewoon de zee in lopen en door blijven lopen.
Ja, maar de mods gingen daarin te ver. Mijn speculatie (eigenlijk: beredenering) over dit scenario is (helaas) exact uitgekomen. Zelf in de sloot beland, tas daar achter gelaten, vervolgens doorgelopen naar de Binnenwatering en daar ergens zelfmoord gepleegd. Lees het maar na in de andere topics.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:15 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege het gespeculeer en Facebook accounts en daarop staande informatie tot op het laatst uitpluizen inclusief oordelen over de familie.
Nou, dat scheelt, politie hoeft geen onderzoek meer te doen, SjoukjeHooynaayer weet precies hoe het zit en gaat ons dat wel even uitleggen. Chapeau.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, maar de mods gingen daarin te ver. Mijn speculatie (eigenlijk: beredenering) over dit scenario is (helaas) exact uitgekomen. Zelf in de sloot beland, tas daar achter gelaten, vervolgens doorgelopen naar de Binnenwatering en daar ergens zelfmoord gepleegd. Lees het maar na in de andere topics.
Maar dat mag hier dus niet: logisch nadenken.
Het enige wat ik niet kan verklaren is het motief. Iemand hierboven noemde al een psychose als mogelijke reden. Dat lijkt mij plausibel als ze hier eerder al last van heeft gehad.
Dat heeft me ook verbaasd. De politie weet dat daar wordt gedeald en blijkbaar vindt de politie dat best, want ze doen er niets aan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:23 schreef Tengano het volgende:
Ben benieuwd of er nu nog mensen zijn die zich willen melden die op die parkeerplaats waren waar Anja naar toe liep. Volgens opsporing verzocht gebeurde daar minder alledaagse dingen of mag ik dat hier niet zeggen
Wat is hier logisch aan? Voor hetzelfde geld is ze wel bij iemand in de auto gestapt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, maar de mods gingen daarin te ver. Mijn speculatie (eigenlijk: beredenering) over dit scenario is (helaas) exact uitgekomen. Zelf in de sloot beland, tas daar achter gelaten, vervolgens doorgelopen naar de Binnenwatering en daar ergens zelfmoord gepleegd. Lees het maar na in de andere topics.
Het enige wat ik niet kan verklaren is het motief. Iemand hierboven noemde al een psychose als mogelijke reden. Dat lijkt mij plausibel als ze hier eerder al last van heeft gehad.
Ik vond het onnodig gespeculeer hier zeer storend. Het speculeren naar motieven voor zelfdoding vind ik ook onbehoorlijk. Ze is gevonden, geef die familie tijd om te rouwen. Wie of wat en hoe is van ondergeschikt belang. Ze leeft niet meer, haar familie kan nu afscheid nemen en daarmee houdt het verhaal op voor buitenstaanders.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Voor jou wel. En tuurlijk mag je logisch nadenken. Maar dit betrof een Nederlandse vermissing dus de kans is groot dat er familie/bekenden meelazen hier.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Die sectie zal niets opleveren, behalve misschien sporen van alcohol of medicatie etc.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is hier logisch aan? Voor hetzelfde geld is ze wel bij iemand in de auto gestapt.
We weten het gewoon niet.
Sectie op het lichaam maar afwachten dan.
Sommige mensen baseren zaken nu eenmaal liever op bewezen feiten dan op aannames en onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Die sectie zal niets opleveren, behalve misschien sporen van alcohol of medicatie etc.
Ja, wat is hier logisch aan. Ik had mijn hele scenario al rond nog voordat Opsporing Verzocht was geweest. En toevallig: alle nieuwe informatie paste in dat scenario als een hand in een handschoen.
Onzin, mijn hersenen zitten niet in mijn onderbuik. Dat niet iedereen dat kan volgen, daar kan ik ook niets aan doen. Ik ben nergens respectloos geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sommige mensen baseren zaken nu eenmaal liever op bewezen feiten dan op aannames en onderbuikgevoelens.
Volgens mij kunnen ze ook vaststellen of Anja is verdronken of dat ze al dood was toen ze in het water terecht kwam en er dus toch sprake was van een misdrijf.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Die sectie zal niets opleveren, behalve misschien sporen van alcohol of medicatie etc.
Ja, wat is hier logisch aan. Ik had mijn hele scenario al rond nog voordat Opsporing Verzocht was geweest. En toevallig: alle nieuwe informatie paste in dat scenario als een hand in een handschoen.
Je hersenen maken alsnog aannames, want je baseert niks op bewezen feiten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Onzin, mijn hersenen zitten niet in mijn onderbuik. Dat niet iedereen dat kan volgen, daar kan ik ook niets aan doen. Ik ben nergens respectloos geweest.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze ook vaststellen of Anja is verdronken of dat ze al dood was toen ze in het water terecht kwam en er dus toch sprake was van een misdrijf.
Zeer mee eens.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:29 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik vond het onnodig gespeculeer hier zeer storend. Het speculeren naar motieven voor zelfdoding vind ik ook onbehoorlijk. Ze is gevonden, geef die familie tijd om te rouwen. Wie of wat en hoe is van ondergeschikt belang. Ze leeft niet meer, haar familie kan nu afscheid nemen en daarmee houdt het verhaal op voor buitenstaanders.
Je vergist je. Het was al een tijd duidelijk waar haar tas was gevonden en waar ze voor het laatst op camera is gezien.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hersenen maken alsnog aannames, want je baseert niks op bewezen feiten.
Dat laatste is nogal belangrijk.
NWS / Zorgwekkende vermissing Anja (33) Katwijkquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:25 schreef woxxel het volgende:
Waar zijn die andere topics. Heb je de link?
En er was er nog eentje.quote:
Dat zegt nog niks over de manier waarop ze is komen te overlijden, en ook daar heb je het over. Doodsoorzaak en plek waar een tas is gevonden heeft weinig met elkaar te maken denk ik zo.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Je vergist je. Het was al een tijd duidelijk waar haar tas was gevonden en waar ze voor het laatst om camera is gezien.
Ja, het was een hypothese. Is dat nu verboten?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks over de manier waarop ze is komen te overlijden, en ook daar heb je het over. Doodsoorzaak en plek waar een tas is gevonden heeft weinig met elkaar te maken denk ik zo.
Het is op z'n minst een beetje smakeloos om je hypothese als absolute waarheid te positionering, dusdanig ver dat je meent dat een autopsie niet nodig is.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, het was een hypothese. Is dat nu verboten?
Kletskoek. Dat zijn jouw woorden, die jij mij in de mond wil leggen. Bah.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is op z'n minst een beetje smakeloos om je hypothese als absolute waarheid te positionering, dusdanig ver dat je meent dat een autopsie niet nodig is.
Prima joh.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Kletskoek. Dat zijn jouw woorden, die jij mij in de mond wil leggen. Bah.
NWS / Familie Anja Schaap start zelf zoekactie op waterquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
En er was er nog eentje.
iets van familie zoekt anja met sonarboot
Stop even met je walgelijke onderhuidse theorieën dat ze eerst in een sloot gesprongen is en zo .quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Kunnen jullie die op niets gebaseerde speculaties nou niet gewoon voor 1 keer voor je houden? Hoe kun je dit nou in hemelsnaam afleiden uit het gegeven dat haar lichaam uit zee is gevist?quote:
Vanaf de Katwijkse boulevard kan je prima terug naar haar woonwijk wandelen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:43 schreef Tengano het volgende:
Ik snap nu ook wel een beetje waarom ze geen taxi nam; ze had helemaal geen plannen om naar huis te gaan![]()
Hoe weet je dat zij geen plannen had om naar huis te gaan?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:43 schreef Tengano het volgende:
Ik snap nu ook wel een beetje waarom ze geen taxi nam; ze had helemaal geen plannen om naar huis te gaan![]()
Maar waarom klop je op een donderdag?avond om 2:00 bij een snackbar aan terwijl je weet dat ie dicht is?? Ik zou bijna denken dat ze dan mogelijk toch iets gebruikt had waardoor ze die avond wat vreemde acties heeft gemaakt en misschien zelfs zelf die tas heeft weggegooid.....
Ik heb nergens geschreven "in een sloot gesprongen". Haar tas is een sloot gevonden en op de bewakingsbeelden is te zien dat ze 3.45 uur met opgetrokken schouders, dus waarschijnlijk koud en nat, richting de zee liep. Dat zijn helaas geen theorieën.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:41 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Stop even met je walgelijke onderhuidse theorieën dat ze eerst in een sloot gesprongen is en zo .
Respectloos, dat meisje is net dood gevonden
Het is toch nog helemaal niet zeker dat ze zelfmoord heeft gepleegd?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:43 schreef Tengano het volgende:
Maar waarom klop je op een donderdag?avond om 2:00 bij een snackbar aan terwijl je weet dat ie dicht is?? Ik zou bijna denken dat ze dan mogelijk toch iets gebruikt had waardoor ze die avond wat vreemde acties heeft gemaakt en misschien zelfs zelf die tas heeft weggegooid.....
Daderkennisquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Had ik voorspeld in die topic die gesloten is...
ik wist het gewoon.....
En dan heb je ook de rest van de overige knowitalls die dan vertellen dat die mensen een stelletje mongolen zijn en dat weer gaan posten; maar die zijn natuurlijk een stuk beter bezigquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef Marsenal het volgende:
Al jaren op fok hetzelfde liedje. Er gaat een meisje dood en er zijn vijftig autisten die als parkeerwachter nog niet aangenomen zouden worden maar wel een theorie hebben, en aan het eind van de rit krijgt er eentje gelijk en die gaat daar dan mee zitten pochen, en dan is het weer janken.
Dat is een raar feit ja, ze loopt daarna ook weer terug richting zee .Had ze geen enkel tijdsbesef meer?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:43 schreef Tengano het volgende:
Zij was bij die snackbar een vaste klant en ze woonde zelf op nog geen 5 minuten afstand. Ze wist goed dat die snackbar om 24.00 uur sluit. Maar ze moet dus in verwarring zijn geweest over plaats en tijd. Op de beelden kun je zien dat ze steeds op haar horloge kijkt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:43 schreef Tengano het volgende:
Ik ben al weg zeurpietjequote:Op woensdag 19 juni 2019 19:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dan heb je ook de rest van de overige knowitalls die dan vertellen dat die mensen een stelletje mongolen zijn en dat weer gaan posten; maar die zijn natuurlijk een stuk beter bezig
Omdat ze die nacht, gezien de camerabeelden overal is gesignaleerd en heeft rondgebanjerd. Dat zijn geen speculaties tenzij ze die camerabeelden gemanipuleerd hebben wat natuurlijk ook kan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zij geen plannen had om naar huis te gaan?
Speculaties allemaal
Gedrogeerd wellicht? Het blijft raar...op de beelden van 03.44 liep ze echt niet frisquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Zij was bij die snackbar een vaste klant en ze woonde zelf op nog geen 5 minuten afstand. Ze wist goed dat die snackbar om 24.00 uur sluit. Maar ze moet dus in verwarring zijn geweest over plaats en tijd. Op de beelden kun je zien dat ze steeds op haar horloge kijkt.
Nee je schreef dat ze eerst had geprobeerd zichzelf in de sloot te verdrinken..quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik heb nergens geschreven "in een sloot gesprongen". Haar tas is een sloot gevonden en op de bewakingsbeelden is te zien dat ze 3.45 uur met opgetrokken schouders, dus waarschijnlijk koud en nat, richting de zee liep. Dat zijn helaas geen theorieën.
Zelf in de sloot beland, tas daar achter gelaten- dat schreef je net.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik heb nergens geschreven "in een sloot gesprongen". Haar tas is een sloot gevonden en op de bewakingsbeelden is te zien dat ze 3.45 uur met opgetrokken schouders, dus waarschijnlijk koud en nat, richting de zee liep. Dat zijn helaas geen theorieën.
Jezusquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
tenzij ze die camerabeelden gemanipuleerd hebben wat natuurlijk ook kan.
Dat was bij de andere Nederlandse vermissingen ook zo?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Voor jou wel. En tuurlijk mag je logisch nadenken. Maar dit betrof een Nederlandse vermissing dus de kans is groot dat er familie/bekenden meelazen hier.
Die zitten niet op dat weinig respectvolle gespeculeer te wachten.
Ze liep iig nog naar een cafetaria op de Melkweg en wilde daar naar binnen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:48 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
[..]
Gedrogeerd wellicht? Het blijft raar...op de beelden van 03.44 liep ze echt niet fris
Als hypothese ja. Is dat nu zo'n lastig begrip?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee je schreef dat ze eerst had geprobeerd zichzelf in de sloot te verdrinken..
NWS / Bewakingsbeelden Anja Schaap bij Opsporing Verzocht
Ja, die is leuk; jij gaat lopen zeiken en dan ben ik de zeurpietquote:
Hou eens op ,straks gaat het topic weer dichtquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Als hypothese ja. Is dat nu zo'n lastig begrip?
Dat was niet serieus, maar sarcastisch bedoeld omdat iemand beweerd dat ik daar over speculeer terwijl daar camerabeelden van zijnquote:
Topquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Mensen, mijn excuses. Er gelden hier blijkbaar regels waarvan ik niet op de hoogte was. Bij een vermissing mag je geen hypotheses naar voren brengen. Ik zal dat niet meer doen. Geloof mij: er zat geen kwade opzet achter en het was ook niet respectloos bedoeld.
Je hebt dus weldegelijk gezegd dat ze in de sloot is gesprongen..quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Als hypothese ja. Is dat nu zo'n lastig begrip?
Mag ik zeggen dat ik dat onbegrijpelijk dom vind nadat ieder voorgaand topic gesloten is vanwege jullie zwakzinnige "hypotheses"?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Mensen, mijn excuses. Er gelden hier blijkbaar regels waarvan ik niet op de hoogte was. Bij een vermissing mag je geen hypotheses naar voren brengen. Ik zal dat niet meer doen. Geloof mij: er zat geen kwade opzet achter en het was ook niet respectloos bedoeld.
Dat was daar voor al (02.40) en toen liep ze nog normaal.. om 03.44 lijkt ze heel anders te lopen, schouders naar beneden en meer zwalkendquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze liep iig nog naar een cafetaria op de Melkweg en wilde daar naar binnen.
Ik vind het ook lastig te geloven dat ze de zee inloopt en dan richting de Wadden drijft. Ik heb niet het gevoel dat die sluizen/gemalen een heel grote stroming op gang brengen. Misschien dat het nog erg vloed was.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:55 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
[..]
Dat was daar voor al (02.40) en toen liep ze nog normaal.. om 03.44 lijkt ze heel anders te lopen, schouders naar beneden en meer zwalkend
Van mij mag je dat zeggen, maar ik vind je statement verder van weinig inteligentie of wijsheid getuigen. Je hoeft de wereld toch niet te regeren of onder controle te houden. Let vooral op hoe jij respectvol met jezelf en je nabije omgeving omgaat en gun anderen de ruimte om hun eigen lessen te leren; je rekent jezelf een positie toe die niet realistisch is. Jij hebt over mij niks te zeggen en ook niet over andere mensen hier. Hou je gemak dus een beetje svp.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat onbegrijpelijk dom vind nadat ieder voorgaand topic gesloten is vanwege jullie zwakzinnige "hypotheses"?
Verboden niet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, het was een hypothese. Is dat nu verboten?
Ik heb weinig tot geen kennis vd zee maar als je de zee inloopt en door blijft zwemmen kan je makkelijk wegdrijven denk ik . Geen idee hoe het zit als je vanaf het strand een lichaam de zee in rolt .Spoelt dat niet gelijk terug door de branding ?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig te geloven dat ze de zee inloopt en dan richting de Wadden drijft. Ik heb niet het gevoel dat die sluizen/gemalen een heel grote stroming op gang brengen. Misschien dat het nog erg vloed was.
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je hebt dus weldegelijk gezegd dat ze in de sloot is gesprongen..
Ik vermoed dat iemand haar heeft omgebracht.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dankzij een psychose diep in de nacht van Katwijk in de Waddenzee uitkomen terwijl haar handtas al eerder gevonden was?
Ik moet hier een beetje om lachen eerlijk gezegd. Als je niet door hebt waarom afgelopen topics dicht zijn gegaan, had je dat ook kunnen navragen in feedback oid.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Van mij mag je dat zeggen, maar ik vind je statement verder van weinig inteligentie of wijsheid getuigen. Je hoeft de wereld toch niet te regeren of onder controle te houden. Let vooral op hoe jij respectvol met jezelf en je nabije omgeving omgaat en gun anderen de ruimte om hun eigen lessen te leren; je rekent jezelf een positie toe die niet realistisch is. Jij hebt over mij niks te zeggen en ook niet over andere mensen hier. Hou je gemak dus een beetje svp.
klopt voor 100%quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je hebt dus weldegelijk gezegd dat ze in de sloot is gesprongen..
Dat mag jij natuurlijk vinden. Wel ironisch dat je eerst betoogt dat ik niets over een ander mag zeggen en vervolgens iets over mij gaat zeggen.....quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Van mij mag je dat zeggen, maar ik vind je statement verder van weinig inteligentie of wijsheid getuigen. Je hoeft de wereld toch niet te regeren of onder controle te houden. Let vooral op hoe jij respectvol met jezelf en je nabije omgeving omgaat en gun anderen de ruimte om hun eigen lessen te leren; je rekent jezelf een positie toe die niet realistisch is. Jij hebt over mij niks te zeggen en ook niet over andere mensen hier. Hou je gemak dus een beetje svp.
Ze zullen die camerabeelden bij "Opsporing Verzocht" toch niet hebben gemanipuleerd?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat ze die nacht, gezien de camerabeelden overal is gesignaleerd en heeft rondgebanjerd. Dat zijn geen speculaties tenzij ze die camerabeelden gemanipuleerd hebben wat natuurlijk ook kan.
Dan moet je wel erg ver zwemmen, niet?quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:01 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik heb weinig tot geen kennis vd zee maar als je de zee inloopt en door blijft zwemmen kan je makkelijk wegdrijven denk ik . Geen idee hoe het zit als je vanaf het strand een lichaam de zee in rolt .Spoelt dat niet gelijk terug door de branding ?
Waarom speculeren over een psychose?quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze zullen die camerabeelden bij "Opsporing Verzocht" toch niet hebben gemanipuleerd?
Ze liep inderdaad van de hoek naar het kastje, maar als je een psychose hebt, ben je meestal toch ook in paniek?
Wat is daar zo gek aan? Zij zal de eerste niet zijn die zelfmoord pleegt door de zee in te lopen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet erin gesprongen maar erin gelopen wil je zeggen???
Die camerabeelden zijn niet gemanipuleerd, maar er viel me wel iets vreemds op bij het tijdpad.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze zullen die camerabeelden bij "Opsporing Verzocht" toch niet hebben gemanipuleerd?
Ze liep inderdaad van de hoek naar het kastje, maar als je een psychose hebt, ben je meestal toch ook in paniek?
Omdat ik dat eerder in dit topic las, dat ze een psychose zou hebben.quote:
quote:
^^Dit dus..quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet erin gesprongen maar erin gelopen wil je zeggen???
nee is 420 meter, dat doe je makkelijk in 6 minutenquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Die camerabeelden zijn niet gemanipuleerd, maar er veel me wel iets vreemds op bij het tijdpad.
Er wordt gezegd dat ze "tegen 2 uur" vanuit de Badstraat richting huis liep. En vervolgens dat ze om "4 minuten over 2" is gezien op de camera bij de Binnenwatering.
Dat moet dus gaan over een periode van 5 of 6 minuten. Nu heb ik het niet nagemeten, maar uit mijn hoofd kan ik al vertellen dat je een flinke sprint moet trekken om in 6 minuten vanuit de Badstraat naar de Binnenwatering te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |