Je moet kijken en afstemmen met de huurder. Als de huurder er 1000 euro voor wil betalen (wat ik betwijfel, tenzij het echt een goed pand is en volledig gemeubileerd), dan moet dat kunnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Houd de huurprijzen hier in de omgeving in de gaten. Denk dat ik wel 1000 euro per maand kan vragen. Tenminste dat is het doel, meer altijd goedMaar zal sowieso door een makelaar laten kijken wat hij denkt dat goed is.
Nee mijn vader voor mij. het is nu van mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:07 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Je moet kijken en afstemmen met de huurder. Als de huurder er 1000 euro voor wil betalen (wat ik betwijfel, tenzij het echt een goed pand is en volledig gemeubileerd), dan moet dat kunnen.
Maar heb jij een pand gekocht?
Chill!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee mijn vader voor mij. het is nu van mij.
In mijn omgeving is 1000 geen rare prijs. Sowieso gaan de huurprijzen nergens meer over natuurlijk.
Woon er zelf in. Plan is om te kijken of ik het vanaf volgend jaar kan verhuren. Wat is uitponden?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:22 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Chill!
Ga je die nu verhuren? Of ga je er nog zelf in wonen.
Dat kan wel kloppen, maar je weet niet in welke staat alle huizen zijn in je omgeving. Sommige woningen kunnen dat bedrag wel verantwoorden. Maar dat geldt niet voor alle panden.
Zeker niet als je het pand gaat uitponden, tenzij het echt bijna een vijfsterrenhotel is
Uitponden wil zeggen: het verkopen van huurwoningen die leegstaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Woon er zelf in. Plan is om te kijken of ik het vanaf volgend jaar kan verhuren. Wat is uitponden?
Oh nee daar is hier geen sprake vanquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:25 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Uitponden wil zeggen: het verkopen van huurwoningen die leegstaan.
Maar dat is niet voor jou van belang denk ik, want je hebt geen huurwoning.
Hoezo moeten wat terug kopen? Rust er nog een hypotheek?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh nee daar is hier geen sprake vanVerkopen nu is natuurlijk geen slechte zet maar je moet ook weer wat terug kopen.
Nee maar ik bedoel je ook weer ergens moet wonenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:29 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoezo moeten terugkopen? Rust er nog een hypotheek?
Oh op zo'n manier. Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel je ook weer ergens moet wonen
Ja kloptquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:30 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Oh op zo'n manier. Ja dat klopt.
Maar als je het gaat verhuren, dan moet je toch ook ergens moeten wonen?
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kloptIk wil voor een tijd naar Thailand. Vandaar dat ik ook liever tijdelijke verhuur zou willen doen zodat ik op een gegeven moment weer terug kan komen.
Ja dat is idd belangrijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:33 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Let op het contract dat je afsluit. Je kan tegen huurbescherming aanlopen waardoor je de huurders niet na een paar maanden uit je huis kan trappen.
Naja, negatieve ervaringen... die zijn er wel degelijk. Vastgoedbazen die tegen allemaal shit en rechtzaken en schikkingen aanlopen. Heb het allemaal gezien. En ook particuliere beleggers. Dat hoort erbij denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is idd belangrijk.maar als nou blijkt dat hier al teveel mensen negative ervaringen hebben dan zou ik het misschien niet eens doen. Maar tot nu toe vallen de slechte ervaringen mee van mensen.
Maar niet zo dramatisch als gedacht. Tenminste van de users hier. Afgezien van die ene user waarbij het helemaal mis ging maar hij had zichzelf ook niet echt ingedekt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:38 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Naja, negatieve ervaringen... die zijn er wel degelijk. Vastgoedbazen die tegen allemaal shit en rechtzaken en schikkingen aanlopen. Heb het allemaal gezien. En ook particuliere beleggers. Dat hoort erbij denk ik dan maar.
Nee, maar het valt denk ik best mee. Als je alles goed regelt en alles afdekt is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar niet zo dramatisch als gedacht. Tenminste van de users hier. Afgezien van die ene user waarbij het helemaal mis ging maar hij had zichzelf ook niet echt ingedekt.
Wat voor buitenlanders bedoel je?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zoals in radar tijdje terug een van de standaard vragen aan van die verhuur makelaars : geen buitenlanders aub.
Dat is niet risicovrij maar, hoe lullig dan ook, beperkt de kans op gezeik aanzienlijk.
Polen, Marokkanen, alles uit noord afrika, Turkije etc.quote:
Dus ik zou het niet aan mezelf moeten verhuren?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Polen, Marokkanen, alles uit noord afrika, Turkije etc.
Noem het maar etnisch profileren, maar het komt niet uit het niets.
Het gaat niet alleen om het niet betalen van huur, maar met Polen heb ik wel een slechte ervaring.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus ik zou het niet aan mezelf moeten verhuren?![]()
Overigens wel grappig dat vrijwel alle oplichters van het niet betalen van huur die ik de laatste dagen op youtube voorbij heb zien komen autochtonen waren.
Das heel vervelend als dat gebeurd ja. Maar het is nogal kort door de bocht om bepaalde nationaliteiten buiten de deur te houden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:55 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het niet betalen van huur, maar met Polen heb ik wel een slechte ervaring.
Je verhuurt het aan 2 personen, maar er zitten uiteindelijk 7 in....
En de verhuurder is na de tijd weken bezig geweest om alles te herstellen.
Oh nee ''een buitenlander er niet in laten'' vind ik erg kortzichtig. Maar met arbeidsmigranten moet je wel uitkijken. Die geven gewoon geen fuck om hoe ze het achterlaten.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das heel vervelend als dat gebeurd ja. Maar het is nogal kort door de bocht om bepaalde nationaliteiten buiten de deur te houden.
Als je het kan betalen en je bent een nette huurder die geen overlast veroorzaakt of de boel sloopt maakt het mij niet uit waar iemand vandaan komt.
Volgens deze user zou ik er niet eens mogen wonenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:01 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Oh nee ''een buitenlander er niet in laten'' vind ik erg kortzichtig. Maar met arbeidsmigranten moet je wel uitkijken. Die geven gewoon geen fuck om hoe ze het achterlaten.
Maar een Marokkaans of Turks gezin? Moet gewoon kunnen.
Als verhuurder blijf je wel verantwoordelijk voor dat het huis onderhouden is. En je kan natuurlijk net die zeur treffen die veel te klagen heeft. Wie gaat dat oplossen als jij weg bent. dat gaat je vanuit Thailand niet altijd lukken. Heb je daar al over nagedacht (wat als er iets is wat je er moet gebeuren, maar wat je eerst even wil zien?)quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kloptIk wil voor een tijd naar Thailand. Vandaar dat ik ook liever tijdelijke verhuur zou willen doen zodat ik op een gegeven moment weer terug kan komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |