Tja, kleine Tine heeft het dus mooi verpest, net 1 teveelquote:Op donderdag 20 juni 2019 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat je dan ook gewoon zo serieus gaat moeten tellen.
Sylvia, Jeanette, Natalie en Fien
Elsje, Truusje, Truus, Babette, Betsie en Sabine
Griet, Magriet, Marie, Marije en Angeliene
Mies, Marjan, Marjo, Marleen ojaaaaa en natuurlijk kleine Tine
Is dit nog oke voor jou? 1 te veel? 2? Of heb ik geluk en kom ik nog net door de ballotagecommissie want gelukkig zijn het er slechts 20 in plaats van WEL 25
Ik wilde kijken of je weleens aardig kunt doen. Maar laat maarquote:Op donderdag 20 juni 2019 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima, doei, lekker verder breien met je sufkuttenvereniging terwijl je ondertussen de hel uitspreekt over alles en iedereen die niet binnen jullie ideale conservatieve plaatje van huisje boompje beestje en vooral niet te gek doen vallen, en boven dat alles, mij met rust laten.
Wat begreep je niet aan 'met rust laten'? Zal vast een onaardige hork zijn maar in ieder geval niet zo onbeleefd om dan toch op iemand in te blijven gaanquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik wilde kijken of je weleens aardig kunt doen. Maar laat maar
En geldt het dan ook voor een bepaalde periode? Stel ik ben een enorme slet geweest van m'n 16 tot m'n 20e maar dan zie ik het heilige licht in hoe slecht ik ben in mijn gedrag en vanaf m'n 20e tot m'n 30e heb ik helemaal niemand gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:54 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Tja, kleine Tine heeft het dus mooi verpest, net 1 teveel
Ik zei toch "Laat maar"? Sjeetjes! Jij gaat nu op mij in.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan 'met rust laten'? Zal vast een onaardige hork zijn maar in ieder geval niet zo onbeleefd om dan toch op iemand in te blijven gaan
Precies wat ik me ook afvroeg, ben blij dat ik ook niet zo vreselijk oordeel over anderen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
En geldt het dan ook voor een bepaalde periode? Stel ik ben een enorme slet geweest van m'n 16 tot m'n 20e maar dan zie ik het heilige licht in hoe slecht ik ben in mijn gedrag en vanaf m'n 20e tot m'n 30e heb ik helemaal niemand gehad.
Word ik dan toch zo hard veroordeeld om iets wat ik in mijn domme jeugd heb gedaan? Pfoe, lastige materie, toch blij dat ik er iets gemakkelijker mee ben.
Lastig he, gewoon je bakkes dichthouden?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zei toch "Laat maar"? Sjeetjes! Jij gaat nu op mij in.
Is toch niet dat ik je overal lastig val? Dit is de tweede keer dat ik op je reageer. Tjonge jonge, chill. Ik hoef je niet.
Met dit gedrag zullen we elkaar vast in de hel eens ontmoetenquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:18 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Precies wat ik me ook afvroeg, ben blij dat ik ook niet zo vreselijk oordelend ben.
Hahahaha, jij kan het weten. Blijven we nu ruzieen tot ze ons eruit trappen? Ik vind het wel leuk hoorquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Lastig he, gewoon je bakkes dichthouden?
Ha! Prima idee!quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Met dit gedrag zullen we elkaar vast in de hel eens ontmoeten
Zal daar ongetwijfeld vast ook veel gezelliger zijnquote:
Haha of Monica, Erica, Rita, Tina, Sandra, Mary of Jessica.In mijn studententijd zongen we dit liedje altijd als een van de huisgenootjes zich als een ware slet gedroeg en weer eens veel te laat thuis kwam en dan eerst nog moest douchen. Dan natuurlijk wel met de namen van haar bedpartners en dan heerlijk fout rijmen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat je dan ook gewoon zo serieus gaat moeten tellen.
Sylvia, Jeanette, Natalie en Fien
Elsje, Truusje, Truus, Babette, Betsie en Sabine
Griet, Magriet, Marie, Marije en Angeliene
Mies, Marjan, Marjo, Marleen ojaaaaa en natuurlijk kleine Tine
Is dit nog oke voor jou? 1 te veel? 2? Of heb ik geluk en kom ik nog net door de ballotagecommissie want gelukkig zijn het er slechts 20 in plaats van WEL 25
Ik ben het eens met Dvenquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:05 schreef Dven het volgende:
Sowieso aan iemand vragen hoeveel bedpartners iemand heeft gehadben je een 16-jarige vmbo'ert ofzo
Het één sluit het ander zeker niet uit, daar is vaak wel wat overlap te vinden.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Slet en ik-ben-toch-wel-lekker zijn best wel compleet verschillende dingen dus welk van de twee doel je uiteindelijk nu op?
Nou, mijn ervaring is toch echt dat de zogenaamde 'sletten' (lees vrouwen die van seks houden en waar 99% van de mannen die ze sletten noemen stinkend jaloers op de mannen met wie ze WEL neuken zijn) veel meer van seks houden, veel zekerder over hun lichaam/vaardigheden zijn dan vrouwen die lekker de preutse chick uithangen. Die vinden meestal alles vies en gek etcquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welnee. Genoeg losbandige chicks meegemaakt die er als een dood vogeltje bijlagen. Ik-ben-toch-wel-lekker-dus-hoef-niet-hard-te-werken-mentaliteit. Dat is natuurlijk niet altijd zo maar stellen dat 'slettenervaring' per definitie zorgt voor betere seks slaat nergens op.
Er zit nog een hele wereld tussen preuts en sletterig.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:37 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring is toch echt dat de zogenaamde 'sletten' (lees vrouwen die van seks houden en waar 99% van de mannen die ze sletten noemen stinkend jaloers op de mannen met wie ze WEL neuken zijn) veel meer van seks houden, veel zekerder over hun lichaam/vaardigheden zijn dan vrouwen die lekker de preutse chick uithangen. Die vinden meestal alles vies en gek etc
"hahaha, ja doet me denken aan die keer toen ik in een DP-sessie met 6 man zat"quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Meestal kan je uit verhalen van iemand wel halen of iemand heeft rondgeslet of niet.
Hoef je niets specifieks voor te vragen.
Ik moet toegeven toen 1 van onze maten zijn nieuwe vriendin voor kwam stellen en 2 andere mannen uit onze groep haar ook al eens hadden liggen ballen dat wel een akward situatie opleverde.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Meestal kan je uit verhalen van iemand wel halen of iemand heeft rondgeslet of niet.
Hoef je niets specifieks voor te vragen.
Als je het net van te voren weet geloof ik dat graag jaquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ik moet toegeven toen 1 van onze maten zijn nieuwe vriendin voor kwam stellen en 2 andere mannen uit onze groep haar ook al eens hadden liggen ballen dat wel een akward situatie opleverde.
Auch dat is wel ongemakkelijk ja..quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik moet toegeven toen 1 van onze maten zijn nieuwe vriendin voor kwam stellen en 2 andere mannen uit onze groep haar ook al eens hadden liggen ballen dat wel een akward situatie opleverde.
Auch.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |