quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
En dat geldt dus ook voor mij, maar dan andersom
Hint; andersomquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:53 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Sorry ik kan je nu niet helemaal volgen? wat geldt voor jou precies?
Dat ik het wel erg mag vinden als hij een losbandig leven heeft geleid zoals in de OP staat beschreven, want ikzelf doe dat niet omdat ik het vies vind.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:53 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Sorry ik kan je nu niet helemaal volgen? wat geldt voor jou precies?
Het is voor diegene ook geen probleem. Gewoon verder kijken toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Als iemand seks lekker vind, maar geen zin heeft in een vaste relatie, dan kan het oplopen. Moet je je dan maar gaan inhouden dan? Waarom zou je dat doen? Omdat anders wellicht een toekomstige partner dag niet kan handlen? Wat mij betreft heeft diegene dan zelf een probleem en niet ik.
Mwah, als ik hier lees hoe sommige mensen er hier geen probleem mee hebben, en dan vervolgens hoe ze mensen die wel veel seks heben gehad noemen... Zet ik daar wel wat vraagtekens bij.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het is voor diegene ook geen probleem. Gewoon verder kijken toch?
Ahh oke nu snap ik het. Dan hebben wij eigenlijk redelijk dezelfde meningquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat ik het wel erg mag vinden als hij een losbandig leven heeft geleid zoals in de OP staat beschreven, want ikzelf doe dat niet omdat ik het vies vind.
Niemand hoeft zich in te houden als ze dat niet willen maar je kunt het ook andersom zien. Moet een eventuele partner het dan maar oke vinden dat hij/zij met 50+ mensen seks heeft gehad?quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Als iemand seks lekker vind, maar geen zin heeft in een vaste relatie, dan kan het oplopen. Moet je je dan maar gaan inhouden dan? Waarom zou je dat doen? Omdat anders wellicht een toekomstige partner dag niet kan handlen? Wat mij betreft heeft diegene dan zelf een probleem en niet ik.
He, je mag helemaal doen wat je zelf leuk vind. Maar er zijn ook mensen die posten wat jij zegt, en vervolgens wel die dame een matras noemen. Kijk, dan hou je het niet meer bij jezelf. Daar kan ik bijzonder slecht tegen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich in te houden als ze dat niet willen maar je kunt het ook andersom zien. Moet een eventuele partner het dan maar oke vinden dat hij/zij met 50+ mensen seks heeft gehad?
Als iemand daar zijn bedenkingen bij zou hebben (zoals ik) dan mag die toch best om deze reden verder gaan kijken? lijkt mij een persoonlijke beslissing.
Oke dan ben ik het met je eens. Dat mensen dat doen is gewoon ontzettend sneu. Je kunt zo iemand ongeschikt vinden als relatiemateriaal maar diegene belachelijk maken om zijn/haar keuzes is diep triest.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
He, je mag helemaal doen wat je zelf leuk vind. Maar er zijn ook mensen die posten wat jij zegt, en vervolgens wel die dame een matras noemen. Kijk, dan hou je het niet meer bij jezelf. Daar kan ik bijzonder slecht tegen.
Naast dat ik er zelf niet bij kan waarom het een probleem zou zijn als mijn partner voor mij ook plezier heeft gehad
En wat als ze met het halve dorp heeft gedanst? Uit eten is geweest? Verliefdheid gedeeld? Mee heeft geknuffeld? Een goed gesprek heeft gehad? Samen op vakantie is geweest? Met het halve dorp gehuild vanwege het verlies van een dierbare?quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:01 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Oke dan ben ik het met je eens. Dat mensen dat doen is gewoon ontzettend sneu. Je kunt zo iemand ongeschikt vinden als relatiemateriaal maar diegene belachelijk maken om zijn/haar keuzes is diep triest.
Het probleem is overigens niet dat ze geen plezier mag maken voor dat ze iets met mij zou beginnen maar meer dat dat niet met het halve dorp hoeft te zijn geweest. Daarnaast merk ik toch bij mezelf dat ik van de meiden waarvan ik weet dat ze 15+ mannen hebben gehad op mijn leeftijd toch geen relatiemateriaal gevoel krijg. Enkel voor seks dan.
Geweldig dat je dat durft te zeggen ipv te doen alsof je het okay vindt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:28 schreef matigeuser het volgende:
Weet je wat het is? Sommige dingen hoef je gewoon niet uit te leggen. Vrouwen snappen dit. Die vertrouwen vaak op hun 'intuļtie' en kunnen minder uit de voeten met logische argumenten zoals mannen.
Laten we hun voorbeeld eens wat vaker volgen. Ik kan wel allemaal pre-historische, evolutionaire verklaringen gaan geven waarom mannen geen vrouw willen die (veel) seks heeft (gehad) met andere mannen, maar laten we vrouwen eens geen 'way-out' geven. Discussiėren met vrouwen op argumenten verlies je. Dus bij deze:
Het voelt gewoon kut. Het 'klopt' niet. En wij mannen voelen ons er niet prettig bij. Klaar.
En zo hebben waarschijnlijk meer mannen gedacht en haar aan het lijntje gehouden en zo meegedragen aan het sletjesverhaal. Want ook al kijken ze er zo op neer, ze is wel goed genoeg om er overheen te gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:01 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Daarnaast merk ik toch bij mezelf dat ik van de meiden waarvan ik weet dat ze 15+ mannen hebben gehad op mijn leeftijd toch geen relatiemateriaal gevoel krijg. Enkel voor seks dan.
Al die dingen die jij noemt zijn van een hele andere orde dan seks.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:09 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
En wat als ze met het halve dorp heeft gedanst? Uit eten is geweest? Verliefdheid gedeeld? Mee heeft geknuffeld? Een goed gesprek heeft gehad? Samen op vakantie is geweest? Met het halve dorp gehuild vanwege het verlies van een dierbare?
Een relatie is wat mij betreft heel veel meer dan seks. En alleen met mij deelt mijn vrouw dat allemaal (en meer). Dat maakt voor mij de relatie bijzonder.
Maar dat ben ik
De reactie waarvan ik wist dat die ging komen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En zo hebben waarschijnlijk meer mannen gedacht en haar aan het lijntje gehouden en zo meegedragen aan het sletjesverhaal. Want ook al kijken ze er zo op neer, ze is wel goed genoeg om er overheen te gaan.
Het halve dorp doet het en iedereen zegt yak! Maar de andere helft wil ook wel een keer. Dan ben je gewoon zelf een slet met een laag moraal, geen toekomstige vader van kinderen als je m zelfs in iets steekt waar je op walgt.
Een vrouw die met veel mensen seks heeft gehad is niet serieus?quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
De reactie waarvan ik wist dat die ging komen.
Maar nee, ik draag niet mee aan het sletjesverhaal aangezien ik, zoals in bovenstaande posts van mij in dit topic, het wel degelijk respecteer als een vrouw met veel mannen naar bed gaat maar het voelt dan voor mij niet goed. Een man mag dat gewoon vinden net zoals dat andersom ook zal mogen.
Dat ik er zelf wel 'over heen zou gaan' heeft niks te maken met een slappe houding of dat ik een slechte toekomstige vader zou zijn. Het betekent enkel dat er ook plezier uit seks te halen valt en waarom zou ik er bij wederzijdse toestemming dan geen gebruik van mogen maken?
Dat ik daar verder geen relatie mee zou willen heeft er meer mee te maken dat het voor mij niet goed voelt en ik in dat geval iets serieuzer persoon zoek.
Oh echt wel.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sletterigheid is geenszins een garantie voor goede bedkwaliteiten, vaak integendeel zelfs.
Misschien wel, misschien niet. De kans dat ze het niet is wordt wel veel groter. Daar baseer ik voor een gedeelte mijn mening op of ik iemand relatiemateriaal vind of niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 05:59 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Een vrouw die met veel mensen seks heeft gehad is niet serieus?
Welnee. Genoeg losbandige chicks meegemaakt die er als een dood vogeltje bijlagen. Ik-ben-toch-wel-lekker-dus-hoef-niet-hard-te-werken-mentaliteit. Dat is natuurlijk niet altijd zo maar stellen dat 'slettenervaring' per definitie zorgt voor betere seks slaat nergens op.quote:
Dat is wat veel vrouwen zichzelf (laten) wijsmaken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Dan moet je er geen relatie mee aangaan..quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich in te houden als ze dat niet willen maar je kunt het ook andersom zien. Moet een eventuele partner het dan maar oke vinden dat hij/zij met 50+ mensen seks heeft gehad?
Als iemand daar zijn bedenkingen bij zou hebben (zoals ik) dan mag die toch best om deze reden verder gaan kijken? lijkt mij een persoonlijke beslissing.
Dan vertel je het toch gewoon niet aan de halve wereld? of noem je alleen degene die goed waren in bed. Maak je gewoon je eigen waarheid.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:53 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat is wat veel vrouwen zichzelf (laten) wijsmaken.
Tot dat ze 35 zijn, een seksueel verleden hebben waar meeste mannen hard van wegrennen en zich dan afvragen 'waar alle goede mannen gebleven zijn'.
We kunnen nog zoveel docu's maken over sletvrees, nog zoveel feminisme en gelijkheid prediken, nog zoveel geld en openmindedness er tegen aan gooien, maar je verandert niks aan de zaak. De meeste mannen willen gewoon geen slet als vrouw of moeder van hun kinderen. Klaar.
En dus is het onverstandig om continu een boodschap als deze uit te zenden en dat iedereen elkaar maar 'moet accepteren' en dat het allemaal 'onzekerheid' is en dat vrouwen 'lekker moeten doen waar ze zin in hebben'. Dat is gewoon valse informatie. Een losbandig verleden kan je namelijk nog wel eens duur komen te staan. Vooral als vrouw.
Ja de wereld is hard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |