Dingen als vaststaand feit in rots bikken, is iets waar ik kotsmisselijk van wordt. En al helemaal als iemand dat voor anderen bepaalt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:53 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat is wat veel vrouwen zichzelf (laten) wijsmaken.
Tot dat ze 35 zijn, een seksueel verleden hebben waar meeste mannen hard van wegrennen en zich dan afvragen 'waar alle goede mannen gebleven zijn'.
We kunnen nog zoveel docu's maken over sletvrees, nog zoveel feminisme en gelijkheid prediken, nog zoveel geld en openmindedness er tegen aan gooien, maar je verandert niks aan de zaak. De meeste mannen willen gewoon geen slet als vrouw of moeder van hun kinderen. Klaar.
En dus is het onverstandig om continu een boodschap als deze uit te zenden en dat iedereen elkaar maar 'moet accepteren' en dat het allemaal 'onzekerheid' is en dat vrouwen 'lekker moeten doen waar ze zin in hebben'. Dat is gewoon valse informatie. Een losbandig verleden kan je namelijk nog wel eens duur komen te staan. Vooral als vrouw.
Ja de wereld is hard.
Denk sowieso niet dat een 'losbandige vrouw' (quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:05 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Dingen als vaststaand feit in rots bikken, is iets waar ik kotsmisselijk van wordt. En al helemaal als iemand dat voor anderen bepaalt.
Dat doe ik dan toch ook niet?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:55 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Dan moet je er geen relatie mee aangaan..
Who care’s, waar mensen zich druk over maken
Des te meer voor jou!quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat een 'losbandige vrouw' () zo'n knuppel zal zien staan. Dat scheelt.
Nou dan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:20 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dat doe ik dan toch ook niet?
Ik heb menig losbandige vrouw serieus genomenquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Des te meer voor jou!![]()
Waarmee je dus bevestigt dat een losbandige vrouw niet serieus genomen kan worden.
Vonden ze vast niet zo leuk; fladderden ze niet allemaal gewoon weer wegquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik heb menig losbandige vrouw serieus genomen
quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vonden ze vast niet zo leuk; fladderden ze niet allemaal gewoon weer weg
Je zal het wel weer ergens gelezen hebben. Of hep het nu op feesboek gestaan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Des te meer voor jou!![]()
Waarmee je dus bevestigt dat een losbandige vrouw niet serieus genomen kan worden.
Geef eens een keer een echt antwoord.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zal het wel weer ergens gelezen hebben. Of hep het nu op feesboek gestaan?
Mafklapper.
"Practice what you preach." Geen hond heeft wat aan jouw Viva- en Margrietwijsheden en gewijs naar alles wat niet conform jouw perceptie op de norm is.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geef eens een keer een echt antwoord.
Dat is geen antwoord die serieus genomen moet worden.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
"Practice what you preach." Geen hond heeft wat aan jouw Viva- en Margrietwijsheden en gewijs naar alles wat niet conform jouw perceptie op de norm is.
Prima, doei, lekker verder breien met je sufkuttenvereniging terwijl je ondertussen de hel uitspreekt over alles en iedereen die niet binnen jullie ideale conservatieve plaatje van huisje boompje beestje en vooral niet te gek doen vallen, en boven dat alles, mij met rust laten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord die serieus genomen moet worden.
Slet en ik-ben-toch-wel-lekker zijn best wel compleet verschillende dingen dus welk van de twee doel je uiteindelijk nu op?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welnee. Genoeg losbandige chicks meegemaakt die er als een dood vogeltje bijlagen. Ik-ben-toch-wel-lekker-dus-hoef-niet-hard-te-werken-mentaliteit. Dat is natuurlijk niet altijd zo maar stellen dat 'slettenervaring' per definitie zorgt voor betere seks slaat nergens op.
Bij de eerste date toch? Net als tot achter de komma exact vragen wat iemand verdient, op welke leeftijd iemand zijn eerste seksuele ervaring heeft gehad, wanneer ze willen trouwen, hoe veel kinderen ze willen krijgen etc.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:34 schreef Miss-X het volgende:
Vragen mensen echt serieus naar het aantal bedpartners als je elkaar net hebt leren kennen?
En wat als iemand gewoon 2 jaar vrijgezel was, flink rond geneukt heeft om wat te experimenteren, maar buiten dat alleen maar lange serieuze relaties heeft gehad?
Ik heb serieus nog nooit aan een man gevraagd hoeveel vrouwen hij heeft gehad, lekker belangrijk ook...
ik weet het van mijn huidige vriend wel, kan het mij wat schelen nee en volgens mij hem ook niet. Ik vindt het gewoon interessant. In een relatie zou je juist alles moet kunnen bespreken. Dat je het niet wilt weten is prima, maar sommige mensen vinden dat wel interessant. Ernaar vragen en dat vervolgens je het antwoord niet aan staat is natuurlijk wel een beetje treurig en kinderachtig.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:34 schreef Miss-X het volgende:
Vragen mensen echt serieus naar het aantal bedpartners als je elkaar net hebt leren kennen?
En wat als iemand gewoon 2 jaar vrijgezel was, flink rond geneukt heeft om wat te experimenteren, maar buiten dat alleen maar lange serieuze relaties heeft gehad?
Ik heb serieus nog nooit aan een man gevraagd hoeveel vrouwen hij heeft gehad, lekker belangrijk ook...
Juist beter toch.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:34 schreef Miss-X het volgende:
Uiteraard is alles bespreekbaar maar dit voor je een stelletje bent uberhaupt al doen en op basis daarvan je vervolgstappen plannen, is, zoals jij het terecht noemt, treurig en kinderachtig.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:38 schreef NotWijs het volgende:
[..]
ik weet het van mijn huidige vriend wel, kan het mij wat schelen nee en volgens mij hem ook niet. Ik vindt het gewoon interessant. In een relatie zou je juist alles moet kunnen bespreken. Dat je het niet wilt weten is prima, maar sommige mensen vinden dat wel interessant. Ernaar vragen en dat vervolgens je het antwoord niet aan staat is natuurlijk wel een beetje treurig en kinderachtig.
Blijkt wel dat de meeste fokkers een maagd(met ervaring) als vriendin willen een een slet die er pap van lust als tussendoortje, maar nooit andersom.
Haha nou inderdaadquote:Op donderdag 20 juni 2019 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij de eerste date toch? Net als tot achter de komma exact vragen wat iemand verdient, op welke leeftijd iemand zijn eerste seksuele ervaring heeft gehad, wanneer ze willen trouwen, hoe veel kinderen ze willen krijgen etc.
Ik weet het van mijn huidige partner niet, maar meer omdat ik het niet interessant vind, mocht hij het van mij willen weten, dan zou ik het hem vertellen, maar dit is serieus nog nooit ter sprake gekomen in de jaren dat we samen zijnquote:Op donderdag 20 juni 2019 12:38 schreef NotWijs het volgende:
[..]
ik weet het van mijn huidige vriend wel, kan het mij wat schelen nee en volgens mij hem ook niet. Ik vindt het gewoon interessant. In een relatie zou je juist alles moet kunnen bespreken. Dat je het niet wilt weten is prima, maar sommige mensen vinden dat wel interessant. Ernaar vragen en dat vervolgens je het antwoord niet aan staat is natuurlijk wel een beetje treurig en kinderachtig.
Blijkt wel dat de meeste fokkers een maagd(met ervaring) als vriendin willen een een slet die er pap van lust als tussendoortje, maar nooit andersom.
Inderdaad! Kan me echt niet voorstellen dat dit een issue is. Of nou ja, ieder zijn/haar mening natuurlijk, maar laat een ander ook gewoon in zijn/haar waarde als diegene er anders in staat.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:42 schreef Eto24 het volgende:
[..]
Juist beter toch.
Kan je als vrouw jezelf afscheiden van de incels. Als je toekomstige partner al over zoiets valt, moet je je indenken over hoeveel dingen nog meer hij kan vallen.
Dat dus!quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard is alles bespreekbaar maar dit voor je een stelletje bent uberhaupt al doen en op basis daarvan je vervolgstappen plannen, is, zoals jij het terecht noemt, treurig en kinderachtig.
Dat je dan ook gewoon zo serieus gaat moeten tellen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:48 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Haha nou inderdaad
[..]
Ik weet het van mijn huidige partner niet, maar meer omdat ik het niet interessant vind, mocht hij het van mij willen weten, dan zou ik het hem vertellen, maar dit is serieus nog nooit ter sprake gekomen in de jaren dat we samen zijn![]()
En dat laatste lijkt inderdaad wel zo te zijn, beetje flauw eigenlijk.
[..]
Inderdaad! Kan me echt niet voorstellen dat dit een issue is. Of nou ja, ieder zijn/haar mening natuurlijk, maar laat een ander ook gewoon in zijn/haar waarde als diegene er anders in staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |