ZEG HEB JIJ DAT WEL NETJES GEMELD?!quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Bacteriemengsel waar alleen de rupsen van dood gaan toch?
Of misschien daar wel gifffff, geen idee
In Rotterdam trouwens meerdere bomen met rupsen gezien, dus ķķk in de stad aanwezig
Gelukkig nog geen last van gehad
Heb je nog een goede tip voor ‘midge repellent’?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:47 schreef Sunnythesun het volgende: [..] Toen ik het erg had dacht ik eerst dat het midge beten moesten zijn. Gewoon alleen 'nette' bultjes..
Het schoot nog wel door mijn hoofd dat we zoveel eiken blijken te hebben. Valt nu helemaal op. Meer dan andere bomen, heb ik nu het idee. Dus wat vervangen door andere bomen is misschien handig. Alleen allemaal, neequote:Op woensdag 19 juni 2019 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar las ik van de week ook iets over, maar die schijnen het dit jaar niet meer bij te kunnen houden. Een autoriteit op dit gebied adviseerde om alle eiken maar om te hakken "want je komt er toch niet vanaf!" Da's wel heel rigoreus.
Nopequote:Op woensdag 19 juni 2019 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ZEG HEB JIJ DAT WEL NETJES GEMELD?!
In midge gebied kopen en aan locals vragen welk subtype je moet hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog een goede tip voor ‘midge repellent’?
Misschien zijn jullie eiken nu immuun ;-)quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Ja hey Nuenen wie wil daar wonen
Weet wel dat we er 20jaar geleden last van hadden hier. Maar nu vallen ze in ieder geval niet op.
Smidge of Avons Skin so Soft. De rest is bullshit..quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog een goede tip voor ‘midge repellent’?
Even een plaatselijke drogist induiken daarvoor?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Smidge of Avons Skin so Soft. De rest is bullshit..
Slimme eiken die brabandersquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie eiken nu immuun ;-)
Jup. En buurtsupers en Tourist Information hebben het vaak ook wel staan. Ben zelf vooral van Smidge, Skin do soft is eigenlijk huidolie en daarom wat vettig. Krijg he dus wel een lekker zacht huidje van en ruikt lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even een plaatselijke drogist induiken daarvoor?
Was ik wel van plan ja. Heb het gevoel dat ik het rondje wel kan maken. Even zien wanneer, want zondag is er een IVN rondleiding en da's enorm irritant.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slimme eiken die brabanders
We hebben trouwens wel veel larven van lieveheersbeestjes in de tuindie mogen mooi de hop gaan beschermen
Ga jij binnenkort nog een rondje door de heemtuin doen?
Ik vind via de site van Smidge al wat winkels in de buurt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup. En buurtsupers en Tourist Information hebben het vaak ook wel staan. Ben zelf vooral van Smidge, Skin do soft is eigenlijk huidolie en daarom wat vettig. Krijg he dus wel een lekker zacht huidje van en ruikt lekker
quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja. Heb het gevoel dat ik het rondje wel kan maken. Even zien wanneer, want zondag is er een IVN rondleiding en da's enorm irritant.
Ben trouwens tada![]()
![]()
vandaag naar het werk gefietst. Bulten op, maar het lukte prima. Niet echt pijn, wel wat gevoelig.
Zodra we de Schotse grens over gingen jaquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind via de site van Smidge al wat winkels in de buurt.
Hadden jullie het wel nodig?
Fijnquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja. Heb het gevoel dat ik het rondje wel kan maken. Even zien wanneer, want zondag is er een IVN rondleiding en da's enorm irritant.
Ben trouwens tada![]()
![]()
vandaag naar het werk gefietst. Bulten op, maar het lukte prima. Niet echt pijn, wel wat gevoelig.
Hier komt er ook een hele donkere lucht aan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Het wordt opeens heel donker hier...hopelijk wordt het dan ook minder benauwd
quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben trouwens tada![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |