abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 juli 2019 @ 15:51:22 #201
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_187766599
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:01 schreef tralalala het volgende:
HLN-reacties zijn altijd genot als het over Nederland gaat. Iedereen viesmad. Is ook de Belgische Telegraaf volgens mij.
Voor mijn wereldbeeld is het wel goed te weten dat we niet alleen in Nederland van dit soort losers hebben |:( |:(
Op Nederlandse fansites was Leclerc een enorm talent, maar nu is arrogante kwal. Hoe haalt hij het ook in zijn hoofd om niet blij over de finish te komen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_187766748
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Doch niet de enige die het meldt ;)
Maar vaak met een iets genuanceerde titel.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 16:07:22 #203
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_187766757
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:51 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Voor mijn wereldbeeld is het wel goed te weten dat we niet alleen in Nederland van dit soort losers hebben |:( |:(
Op Nederlandse fansites was Leclerc een enorm talent, maar nu is arrogante kwal. Hoe haalt hij het ook in zijn hoofd om niet blij over de finish te komen.
Ik begrijp ook niet hoe je dat Leclerc kwalijk kunt nemen. Natuurlijk baalt hij! Voor mij is het juist een positief puntje dat hij het ook liet blijken, want normaal is hij zo de ideale-schoonzoon-achtig dat ik dáár vaak een beetje de kriebels van krijg. :P Als Nederlander heb ik altijd liever iemand die recht voor z'n raap is, maar de rest van de wereld ziet dat natuurlijk anders. Daar wordt een fake glimlach en wat schijnheiligheid vaak erg gewaardeerd. Vandaar ook dat sommigen zoveel moeite hebben met Verstappen. :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_187766758
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:51 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Voor mijn wereldbeeld is het wel goed te weten dat we niet alleen in Nederland van dit soort losers hebben |:( |:(
Op Nederlandse fansites was Leclerc een enorm talent, maar nu is arrogante kwal. Hoe haalt hij het ook in zijn hoofd om niet blij over de finish te komen.
Dat slaat idd ook nergens op, ik had ook enorm gebaald. Hij heeft de eerste plek verloren niet de 2e plek gewonnen. Natuurlijk baalt hij.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 16:14:40 #205
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_187766836
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:07 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dat slaat idd ook nergens op, ik had ook enorm gebaald. Hij heeft de eerste plek verloren niet de 2e plek gewonnen. Natuurlijk baalt hij.
Dat dus, volkomen logisch.Tweede keer dat hij een zeker lijkende eerste GP winst kwijt raakt in het zich van de haven. Maar ja, een bepaald type fan (ik zal verdere typeringen achterwege laten) ziet dat heel anders... Tenzij het Max (of de Nederlander in het algemeen) is, dan is het natuurlijk de logische en terechte reactie.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_187766950
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:14 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat dus, volkomen logisch.Tweede keer dat hij een zeker lijkende eerste GP winst kwijt raakt in het zich van de haven. Maar ja, een bepaald type fan (ik zal verdere typeringen achterwege laten) ziet dat heel anders... Tenzij het Max (of de Nederlander in het algemeen) is, dan is het natuurlijk de logische en terechte reactie.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die mediagetrainde reacties leuk vind. Emotie maakt de sport.
pi_187767373
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 10:26 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik ben voor. Gun Hulkenberg eindelijk zn podiumplek.
Ik ook maar dan moet ie wel van de befaamde Hulkenberg choke af.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:07:13 #208
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_187767460
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:47 schreef Tijn het volgende:

[..]

Maar in de kwalificaties is Ricciardo vaak beduidend sneller. Het is al meerdere keren gebeurd dit jaar dat Ricciardo in Q3 kwam en Hülkenberg niet. De gaten zijn ook vrij groot. In Frankrijk P8 vs P13, in Canada P4 vs P7, in Monaco P7 vs P11, in Spanje P10 vs P16.

Natuurlijk is Hülkenberg ongetwijfeld beter dan Gasly, maar ik zou liever iemand naast Max zien die echt helpt om het team naar een hoger plan te tillen. Ik weet niet of Nico nou echt de man daarvoor is.
Het is natuurlijk dit seizoen wel zo dat het middenveld in de kwalificatie dicht op elkaar zit. Als jij een tiende langzamer bent dan je teamgenoot kan je zomaar een paar plekken lager staan of uit Q1/2 liggen.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:21:21 #209
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_187767602
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:07 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk dit seizoen wel zo dat het middenveld in de kwalificatie dicht op elkaar zit. Als jij een tiende langzamer bent dan je teamgenoot kan je zomaar een paar plekken lager staan of uit Q1/2 liggen.
Dat is zeker waar, maar het gat tussen RIC en HUL is vaak groter dan 1 of 2 tienden.
pi_187767739
@enkele posts hierboven:
Balen is hartstikke prima, je tegenstander niet feliciteren (zelfs negeren) en even van het podium aflopen uit onvrede, vind ik echter not done, dan ben je imo gewoon een klein kind. Mag dit gezegd worden van wonderkind Leclerc? Of mogen we alleen nog maar lieve woorden over hem uitspreken? Kom op zeg... ere wie ere toekomt uiteraard, en ook hij heeft een geweldige race gereden, zijn reactie na de race was echter niet sportief, verre van, en dit mag best gezegd worden.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:42:15 #211
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_187767831
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:enkele posts hierboven:
Balen is hartstikke prima, je tegenstander niet feliciteren (zelfs negeren) en even van het podium aflopen uit onvrede, vind ik echter not done, dan ben je imo gewoon een klein kind. Mag dit gezegd worden van wonderkind Leclerc? Of mogen we alleen nog maar lieve woorden over hem uitspreken? Kom op zeg... ere wie ere toekomt uiteraard, en ook hij heeft een geweldige race gereden, zijn reactie na de race was echter niet sportief, verre van, en dit mag best gezegd worden.
Z’n reactie komt overeen met de reactie van Verstappen in Brazilië vorig jaar. Die liep ook van het podium af gelijk nadat hij z’n beker had gekregen.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 juli 2019 @ 17:43:41 #212
842 Zorro
Z
pi_187767859
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Z’n reactie komt overeen met de reactie van Verstappen in Brazilië vorig jaar. Die liep ook van het podium af gelijk nadat hij z’n beker had gekregen.
Die werd door een achterblijver van de baan gekegeld, dat ligt wat anders. Al begrijp ik Leclerc ook wel, het is niet dat is z'n zevende overwinning misloopt of zo he, hij wacht op zijn eerste. Dan snap ik dat je niet vrolijk bent.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_187767881
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Z’n reactie komt overeen met de reactie van Verstappen in Brazilië vorig jaar. Die liep ook van het podium af gelijk nadat hij z’n beker had gekregen.
Totaal andere situatie (maar ja, je moet kennelijk met iets komen om je mening te onderstrepen, nietwaar? ;) ), en had ook niets te maken met zijn opponenten op het podium, die hij net zo goed de hand schudde.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:51:16 #214
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_187767948
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:enkele posts hierboven:
Balen is hartstikke prima, je tegenstander niet feliciteren (zelfs negeren) en even van het podium aflopen uit onvrede, vind ik echter not done, dan ben je imo gewoon een klein kind. Mag dit gezegd worden van wonderkind Leclerc? Of mogen we alleen nog maar lieve woorden over hem uitspreken? Kom op zeg... ere wie ere toekomt uiteraard, en ook hij heeft een geweldige race gereden, zijn reactie na de race was echter niet sportief, verre van, en dit mag best gezegd worden.
Actie was nog under investigation toen, Leclerc hoopte nog op winst.
Na uitspraak stewards heeft hij Max gefeliciteerd en is het klaar.

Maar ja er moet geclickbait he
Feyenoord!!! * Barça
pi_187767980
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:51 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Actie was nog under investigation toen, Leclerc hoopte nog op winst.
Na uitspraak stewards heeft hij Max gefeliciteerd en is het klaar.

Maar ja er moet geclickbait he
Via Twitter... :')

NOI, dit is gewoon mijn mening, maar ook hij is slechts 21 jaar jong en moet nog volop naar volwassenheid groeien, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Zijn eerste reactie (for the whole world to see) was echter niet oke, en het blijft niet oke.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 5 juli 2019 @ 18:18:07 #216
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_187768254
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:enkele posts hierboven:
Balen is hartstikke prima, je tegenstander niet feliciteren (zelfs negeren) en even van het podium aflopen uit onvrede, vind ik echter not done, dan ben je imo gewoon een klein kind. Mag dit gezegd worden van wonderkind Leclerc? Of mogen we alleen nog maar lieve woorden over hem uitspreken? Kom op zeg... ere wie ere toekomt uiteraard, en ook hij heeft een geweldige race gereden, zijn reactie na de race was echter niet sportief, verre van, en dit mag best gezegd worden.
Ik vind Leclerc helemaal nog niet zo'n wonderkind, aangezien hij nog weinig heeft laten zien wat uiteindelijk tot resultaat heeft geleid (in F1). Daarnaast komt hij naar mijn smaak net iets te glijerig over in interviews (maar dat ligt dus aan mij). Ik snap alleen niet hoe je hem dit specifieke geval kwalijk kunt nemen. Hij wil toch ook gewoon winnen? Hij ligt 68 rondjes aan kop, maar wint alsnog niet. Al de 2e 'zekere' overwinning die hem ontgaat dit seizoen. Hij hoeft Max natuurlijk niet adorerend om de hals te vliegen van vreugde. Laat die jongen lekker balen. Ik denk persoonlijk eigenlijk dat hij zelf ook wel wist dat er niets mis was met die inhaalactie en dat hij hem zelf uitgelokt had.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_187768570
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:53 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Via Twitter... :')

NOI, dit is gewoon mijn mening, maar ook hij is slechts 21 jaar jong en moet nog volop naar volwassenheid groeien, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Zijn eerste reactie (for the whole world to see) was echter niet oke, en het blijft niet oke.
Waarschijnlijk ook wel persoonlijk want ze zijn samen teruggevlogen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_187768687
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:18 schreef Jane het volgende:

[..]

Laat die jongen lekker balen. Ik denk persoonlijk eigenlijk dat hij zelf ook wel wist dat er niets mis was met die inhaalactie en dat hij hem zelf uitgelokt had.
Ik heb ook niet gezegd dat hij niet mag balen, tuurlijk mag hij dat, maar het gaat mij om jouw laatste punt (hier in vet aangestipt) in combinatie met zijn boze houding naar Max, dit is gewoon niet nodig. Hij hoeft Max absoluut niet te omhelzen, maar hem negeren is een heel ander verhaal. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen fout en verlies, en Max heeft hier heel handig ge(mis)bruik van gemaakt, andersom had hij hetzelfde gedaan. Het dealen met verlies hoort ook bij dit hele spel, en teleurstelling tonen mag, maar het boos negeren van je opponent gaat mij een stap te ver.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:01:07 #219
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_187768867
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Z’n reactie komt overeen met de reactie van Verstappen in Brazilië vorig jaar. Die liep ook van het podium af gelijk nadat hij z’n beker had gekregen.
Op geen enkele manier te vergelijken dit.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:25:10 #220
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_187769317
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:18 schreef Jane het volgende:

Ik vind Leclerc helemaal nog niet zo'n wonderkind, aangezien hij nog weinig heeft laten zien wat uiteindelijk tot resultaat heeft geleid (in F1).
Hij is drie keer teruggefloten door Ferrari, omdat hij sneller was dan Vettel. Dan is het lastig om iets te laten zien.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_187769570
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:48 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gezegd dat hij niet mag balen, tuurlijk mag hij dat, maar het gaat mij om jouw laatste punt (hier in vet aangestipt) in combinatie met zijn boze houding naar Max, dit is gewoon niet nodig. Hij hoeft Max absoluut niet te omhelzen, maar hem negeren is een heel ander verhaal. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen fout en verlies, en Max heeft hier heel handig ge(mis)bruik van gemaakt, andersom had hij hetzelfde gedaan. Het dealen met verlies hoort ook bij dit hele spel, en teleurstelling tonen mag, maar het boos negeren van je opponent gaat mij een stap te ver.
Overdrijven is ook een vak. De actie op de baan van Leclerc was ruk, maar van mij mag ie even flink balen. Op een gegeven momen tmoet het klaar zijn en dat was het naar ik begrijp ook.
De afkeer van Leclerc zit m volgens mij meer in het feit dat hij potentieel Max in de schaduw kan gaan stellen. Niet omdat hij beter is, maar wel incombinatie met een ferrari. Stel je voor dat hij volgend jaar de jongste wereldkampioen ooit wordt...ik zou er van balen.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:50:58 #222
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_187769730
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hij is drie keer teruggefloten door Ferrari, omdat hij sneller was dan Vettel. Dan is het lastig om iets te laten zien.
Dat klopt. Ik had er eerst ook bij willen zetten "al dan niet door toedoen van Ferrari". Maar dan nog... die gedienstige houding, dat netjes opvolgen van orders, is ook zijn eigen keus natuurlijk. Hij gaat er blijkbaar vanuit dat hij daarvoor uiteindelijk beloond gaat worden (door Ferrari). Misschien heeft hij daar gelijk in, geen idee, maar dan wacht ik zelf ook nog even tot die tijd af om hem de hemel in te prijzen. Zo'n houding kan er namelijk ook voor zorgen dat iedereen je gaat zien en behandelen als een soort veredelde Bottas en dan mag je op het eind alleen nog maar de kruimels oppikken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_187769778
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:50 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik had er eerst ook bij willen zetten "al dan niet door toedoen van Ferrari". Maar dan nog... die gedienstige houding, dat netjes opvolgen van orders, is ook zijn eigen keus natuurlijk. Hij gaat er blijkbaar vanuit dat hij daarvoor uiteindelijk beloond gaat worden (door Ferrari). Misschien heeft hij daar gelijk in, geen idee, maar dan wacht ik zelf ook nog even tot die tijd af om hem de hemel in te prijzen. Zo'n houding kan er namelijk ook voor zorgen dat iedereen je gaat zien en behandelen als een soort veredelde Bottas en dan mag je op het eind alleen nog maar de kruimels oppikken.
Volgens mij bleek al eens dat hij die orders gewoon negeerde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:55:01 #224
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_187769801
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij bleek al eens dat hij die orders gewoon negeerde.
Ik denk ook serieus dat dat beter is voor zijn toekomst, eerlijk gezegd.
Maar goed, wat ik dus wilde zeggen is dat ik het eigenlijk alleen maar positief vond dat hij liet zien dat hij baalde.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_187770152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:48 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gezegd dat hij niet mag balen, tuurlijk mag hij dat, maar het gaat mij om jouw laatste punt (hier in vet aangestipt) in combinatie met zijn boze houding naar Max, dit is gewoon niet nodig. Hij hoeft Max absoluut niet te omhelzen, maar hem negeren is een heel ander verhaal. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen fout en verlies, en Max heeft hier heel handig ge(mis)bruik van gemaakt, andersom had hij hetzelfde gedaan. Het dealen met verlies hoort ook bij dit hele spel, en teleurstelling tonen mag, maar het boos negeren van je opponent gaat mij een stap te ver.
Ach, ik doe ook wel eens dingen waar van ik achteraf denk dat ik dat anders had moeten doen. We zijn allemaal mensen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')