Heel jammer dat Ed niet dagelijks nieuw materiaal online zet, wel leerzaam: je leert dat niet alles meezit in het leven.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
Beetje gay is oké. Veel plezier met jullie threesome.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:06 schreef GGMM het volgende:
Wel toevallig dat Lenny ik en Onlogisch precies tegelijkertijd gaan slapen.
Hopelijk komen hier geen nare roddels van.
En @KnutdeIJsbeer ???quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys.
Wat een mooie dag. Als ik het goed heb komt vanavond @:doublepain weer vrij.
Dit denkenquote:Op woensdag 19 juni 2019 07:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys.
Wat een mooie dag. Als ik het goed heb komt vanavond @:doublepain weer vrij.
sowieso hoe kan het nu al warm in huis zijn, het is 1 dag +20quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die klagen over hitte in huis.
@:haags_kwartiertje en ik lachen hier om.
Ik heb de airco nog niet aan gehad. Het is redelijk stabiel binnen met 21.0quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen diequote:Op woensdag 19 juni 2019 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Glas in lood.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso hoe kan het nu al warm in huis zijn, het is 1 dag +20
Ah, dus wel hetzelfde geld willen verdienen, maar zodra er dezelfde (volkomen terechte) kritiek komt, moet het allemaal wat minder.quote:Daniëlle van de Donk vindt dat de kritiek op de Oranje Leeuwinnen wel wat minder mag. De middenveldster benadrukt dat het voor de speelsters van Oranje pas het tweede WK is.
inderdaad, dat krijg je met exposurequote:Op woensdag 19 juni 2019 11:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, dus wel hetzelfde geld willen verdienen, maar zodra er dezelfde (volkomen terechte) kritiek komt, moet het allemaal wat minder.
Dat krijg je er van mensen, als je dit soort C sporten volle aandacht geeft.
Eens met Scrummie. Gewoon werken voor je kkgeld en niet zo janken als je wat kritiek krijgt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, dus wel hetzelfde geld willen verdienen, maar zodra er dezelfde (volkomen terechte) kritiek komt, moet het allemaal wat minder.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat de fuck is je nieuwe UI.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Erg blij dat @:Lenny_leonard en @:grootmeesterDon het met mij eens zijn.
Volledig mee eens trouwens. "Stop toch eens met vergelijken!!1" (behalve als het geld vergeleken moet worden ja)quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goedemorgen GGMM.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat de fuck is je nieuwe UI.
[..]
Volledig mee eens trouwens. "Stop toch eens met vergelijken!!1" (behalve als het geld vergeleken moet worden ja)
Hypocriete wijven
Daarbij is het ook oprecht nog eens niet om aan te gluren. Terechte kritiek dus.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |