Heb het volgens mij nog nooit voorbij zien komen, en voor zover ik weet worden die wedstrijden nergens uitgezonden, waardoor er sowieso een stuk minder interesse in zal zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er een topic over de Tweede Divisie?
Fox wel, al is het niet veel neequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb het volgens mij nog nooit voorbij zien komen, en voor zover ik weet worden die wedstrijden nergens uitgezonden, waardoor er sowieso een stuk minder interesse in zal zijn.
is er leven na de dood?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is het topic voor de wedstrijden van de leeuwinnen?
Niet? Wat wil je dat wij daar aan doen?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:42 schreef KingRadler het volgende:
Hoe gaan we om met Live vertraging van voetbal wedstrijden.
Als er op FOK een goal word gemeld duurt het bij mij bijvoorbeeld nog paar minuten dat de goal in beeld komt op mijn TV.
Bedankt voor je feedback! Lijkt me een kleine moeite voor de users in het topic om zich even in te houden tot jij begint met juichenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:42 schreef KingRadler het volgende:
Hoe gaan we om met Live vertraging van voetbal wedstrijden.
Als er op FOK een goal word gemeld duurt het bij mij bijvoorbeeld nog paar minuten dat de goal in beeld komt op mijn TV.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback! Lijkt me een kleine moeite voor de users in het topic om zich even in te houden tot jij begint met juichen.
Wordt dit taalgebruik getolereerd op FOK! ?quote:
Ja.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Wordt dit taalgebruik getolereerd op FOK! ?
Ik vind het niet normaal!
Nee. Heb de post aangepast.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja en als je er niet tegen kan...quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon normaal doen en niet dit tokkiegedrag vertonenquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en als je er niet tegen kan...
Donder gewoon op.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon normaal doen en niet dit tokkiegedrag vertonen
ONZquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is het topic voor de wedstrijden van de leeuwinnen?
Kan iemand deze snuiter attenderen op het feit dat hij moderator is, en dat dit soort posts niet bijdragen aan een inhoudelijke discussie in clubtopics (ook al ben je het dan niet eens met elkaar) ? Bedankt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 00:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gezien op wat infantiele posts van jou na.
Bij deze is onlo in de strafhoek gezet, kan hij 15 minuten nadenken over zijn zonden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan iemand deze snuiter attenderen op het feit dat hij moderator is, en dat dit soort posts niet bijdragen aan een inhoudelijke discussie in clubtopics (ook al ben je het dan niet eens met elkaar) ? Bedankt.
Buiten het feit dat ik je post daar echt enorm dom vind, waar is je vleugje Rotterdamse humor gebleven Elan? Niet zo snel boos worden maatquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan iemand deze snuiter attenderen op het feit dat hij moderator is, en dat dit soort posts niet bijdragen aan een inhoudelijke discussie in clubtopics (ook al ben je het dan niet eens met elkaar) ? Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |