abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189895817
quote:
Zo'n vijftien FC Groningen supporters hebben maandagochtend verhaal gehaald bij FC Groningen keeper Sergio Padt na een incident in het uitgaansleven op zaterdagavond.

Voor aanvang van de training, werden de supporters door FC Groningen-trainer Danny Buijs opgevangen op de parkeerplaats voor het TopsportZorgcentrum. Daarna liep de groep, met Sergio Padt voorop, naar binnen voor een gesprek met de doelman, Danny Buijs en technisch directeur Mark-Jan Fledderus. Na een gesprek van een kwartier kwamen de supporters naar buiten en kon Padt aansluiten bij de ochtendtraining.

De supporters waren boos vanwege een incident zaterdagnacht waarbij één van hen geslagen werd door een buurtgenoot van Padt.

Negatieve dingen geroepen
Padt: 'Om even exact te zijn. Ik was met mijn zwager de overwinning op Vitesse aan het vieren in de stad', reageert de doelman maandagmiddag. 'Daar kwam ik ook wat buurtgenoten uit Kropswolde tegen en een groepje supporters. Er werden die avond al best veel negatieve dingen naar me geroepen, maar dat negeerde ik en ben doorgelopen.'

'Vervolgens werd ik teruggeroepen door wat mensen die zeiden dat er iets gebeurd was', zegt de doelman.

Geslagen
Toen Padt terugliep zag hij naar eigen zeggen dat één van die supporters een bloedneus had. 'Ik zag dat het mis was inderdaad. Er werd verteld dat er door een vriend van me geslagen was en die groep supporters wilde met hem in contact komen. Laat ik vooropstellen dat de man die geslagen heeft geen vriend is, alleen een buurtgenoot. Ik was niet met hem in de stad.'

Niet verantwoordelijk

'Omdat ik er tien meter vanaf stond voel ik me niet verantwoordelijk', vervolgt Sergio Padt. Toen de groep supporters vanochtend bij het trainingsveld stond, ging de doelman dan ook gewoon met hen in gesprek. 'Als ik betrokken was geweest bij het incident, dan had ik ze met angst te woord gestaan. Maar dat was niet het geval. Natuurlijk wil ik niet in zulke situaties komen, maar hier kon ik niks aan doen, dat heeft die groep supporters vanochtend bevestigd tijdens het gesprek.'

De buurtgenoot van Padt, die geslagen heeft, bevestigt aan RTV Noord dat de doelman geen blaam treft en op zo'n tien meter afstand stond toen het incident plaatsvond. De man wil anoniem blijven.

De algemeen directeur van FC Groningen, Wouter Gudde kon maandagmiddag niet reageren, omdat hij in het vliegtuig zat. Hij komt later met een reactie.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)ent-in-uitgaansleven

Alweer een incident met dit kut keepertje.
pi_189895836
Padt is een tokkie.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189895879
De normale gang van zaken is aangifte bij de politie.
  maandag 11 november 2019 @ 16:58:58 #4
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189895917
Tokkie sport, tokkie fans, tokkie gedrag.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189895939
Hahaha en dat in de week van zijn zielige verhaal op vi.nl over schuldbewust zijn en hopen op een tweede kans.
  maandag 11 november 2019 @ 17:00:48 #6
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_189895940
Lees ik het verkeerd of is het gewoon een misverstand? Maar omdat het Padt is en al eerdere incidenten heeft moet hier een artikel aan gewijd worden? :')
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_189895954
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 17:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Lees ik het verkeerd of is het gewoon een misverstand? Maar omdat het Padt is en al eerdere incidenten heeft moet hier een artikel aan gewijd worden? :')
Waar rook is is Padt.
pi_189896043
Als de supporters het er mee eens warem, wat doen ze dan daar?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_189896884
Vette pad
U MAD?
pi_189896981
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 17:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zo lees ik het ook. Padt kon hier niks aan doen, hij lijkt hier te worden gepakt vanwege een eerder totaal ander incident.
  maandag 11 november 2019 @ 18:27:39 #11
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189897039
Dit is nieuws dat geen nieuws is en een verhaal dat geen verhaal is.

Bedankt Hans!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2019 @ 18:42:24 #12
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189897272
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 18:23 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Zo lees ik het ook. Padt kon hier niks aan doen, hij lijkt hier te worden gepakt vanwege een eerder totaal ander incident.
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 18:27 schreef -XOR- het volgende:
Dit is nieuws dat geen nieuws is en een verhaal dat geen verhaal is.

Bedankt Hans!
Dit. Slotje.

[ Bericht 35% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 12-11-2019 19:11:26 ]
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')