Prima, we zijn het niet eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb heel duidelijk toegelicht waarom ik voor deze sanctie koos. Iets met context enzo. Lees anders even terug.
Dat betekent (vanzelfsprekend?) niet dat doodverwensingen altijd gelijk staan aan provocatie.
En zoals het goede gebruik is hier, is daar 0,0 transparantie overquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh, hij is net terug van een ban die maanden duurde.
Volgens mij haal je wat dingen door de war nu.
Maar als je verwacht had dat het perm zou zijn en je bent daar boos over, jammer. Je hebt geen flauw idee waarom hij uberhaupt werd geband en je weet niet waarom hij is geunband, dus met je giswerk kan ik verder weinig.
Die staan gewoon in MED.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:41 schreef Adames het volgende:
[..]
En zoals het goede gebruik is hier, is daar 0,0 transparantie over
Je zou maar eens te weten komen wat de regels zijn
VBL / Juventus F.C. #2quote:Op zaterdag 13 juli 2019 11:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een juventus topic gemaakt van zeer hoogstaand niveau. Kan die misschien gebruikt worden of Mathijs de Ligt goed genoeg is voor Juventus of dat het bestuur van Juventus moet oprotten?
Bedankt!
Kliekjesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:35 schreef Vollenhoven het volgende:
Is het niet tijd om mensen die constant een user bashen of om bans vragen eens hard aan te pakken?
Ik bedoel ik vind kliekjes, off-topic geneuzel en trollen best leuk. Maar ik hoef niet dagelijks te lezen in de wat serieuzere topics dat Bian en Klaas mongolen zijn en een ban verdienen.
Als dat je opvalt maak dan gerust een TR.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:35 schreef Vollenhoven het volgende:
Is het niet tijd om mensen die constant een user bashen of om bans vragen eens hard aan te pakken?
Ik bedoel ik vind kliekjes, off-topic geneuzel en trollen best leuk. Maar ik hoef niet dagelijks te lezen in de wat serieuzere topics dat Bian en Klaas mongolen zijn en een ban verdienen.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat je opvalt maak dan gerust een TR.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:35 schreef Vollenhoven het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:46 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Stop met janken joh.
En anders flikker je maar op naar R&P ofso
Jankerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:35 schreef Vollenhoven het volgende:
Topmod! Altijd al gezegdquote:Op zondag 14 juli 2019 19:10 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor nieuwe feedback jongens.Dat gezeur op elkaar mag verder via dm
Nu Klaas weer weg is zal het hier weer rustig worden.(zie hoe ik hier subtiel meld dat Klaas weer weg is)
Jammer dat je een ban bespreekt. TR meegepakt.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:10 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor nieuwe feedback jongens.Dat gezeur op elkaar mag verder via dm
Nu Klaas weer weg is zal het hier weer rustig worden.(zie hoe ik hier subtiel meld dat Klaas weer weg is)
Ik bespreek de ban niet inhoudelijk, ik benoem dat hij een ban heeft. Als iemand anders had gezegd dat hij een ban heeft was dat ook niet weggehaald.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat je een ban bespreekt. TR meegepakt.
Waarom mag dit wel, maar FREEKLAAS niet?
Soms moet je domme vragen stellen om antwoorden te krijgen van Goden voor het volk.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bespreek de ban niet inhoudelijk, ik benoem dat hij een ban heeft. Als iemand anders had gezegd dat hij een ban heeft was dat ook niet weggehaald.
Beetje nadenken lenny!
Domme vragen bestaan niet, louter domme antwoorden.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Soms moet je domme vragen stellen om antwoorden te krijgen van Goden voor het volk.
Duh er zijn hier in feedback een hoop domme en achterlijke users. Beetje de onschuld spelen of huilen om andere users hard aan te pakken of " OH NEE IEMAND POST OFFTOPIC DOE ER WAT AAN" , maar Onlogisch en GGMM prikken daar makkelijk doorheen. Gelukkig geen politiek correctheid hier.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Soms moet je domme vragen stellen om antwoorden te krijgen van Goden voor het volk.
Welke persoonlijke vetes doel je precies op? @kapiteintje en ik hadden een simpel verschil van inzicht. Geen persoonlijke vete.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we proberen inhoudelijk te blijven? Persoonlijke vetes voer je maar via DM uit.
*opgeschoond*
Zeker niet. Maar als jullie niet in staat zijn om inhoudelijk te blijven en persoonlijke sneren uitdelen wordt dat gemodereerd. Daarbij werd het, zoals jij terecht aangaf, vooral een wellus-nietus verhaal. Daar wordt niemand vrolijk van. Vandaar even de bezemquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke persoonlijke vetes doel je precies op? @:kapiteintje en ik hadden een simpel verschil van inzicht. Geen persoonlijke vete.
Is FOK! niet een discussie -platform, of moeten we als een stel eenheidsworsten er allemaal dezelfde mening op na houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |