abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187545384
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 19:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Aanvoerder van Jong Brazilië, nog drie jaar contract en Torino heeft 'm zelf voor 7 miljoen aangetrokken. Dat is hét talent daar, die laten ze natuurlijk nooit voor een appel en een ei gaan.
Dat klopt maar het is nou ook weer geen wereldtalent. Als je dan ziet dat een speler als Reyes en Bruma (de aanvaller), Bruma (de verdediger), Pieters en Berghuis bovenaan het lijstje staan is het best armoedig allemaal. Allemaal spelers die nul restwaarde hebben of bij de clubs waar ze speelde niet uit de verf kwamen.
pi_187546578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 15:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zaten er vorig jaar bij, maar kwamen niet aan spelen toe. Die hebben veel meer baat bij een jaartje vlieguren maken.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit waren de backups van de vaste gasten, maar wie gaan dan nu dienen als backup.... zal er vast niet beter op worden denk ik dan zo.
Dit dus.

Zeker Obispo had je eigenlijk door moeten schuiven. Want wat gaan we doen bij blessures?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_187547293
VI maakt nu ook melding van de komst van Bruma. Dat kan wat mij betreft alleen betekenen dat Lozano of Bergwijn weg is.
pi_187547315
Bruma ken ik verder als een extreem grillige speler. Op zijn 17e, toen hij net zijn debuut had gemaakt voor Sporting, stond hij wel bekend als enorm talent. Beetje de hype die nu rondom Joao Felix speelt. Door zijn grilligheid is dat er nooit uitgekomen.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 08:43:09 #280
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_187547368
15 miljoen is een hoop geld voor een speler die afgelopen jaar tot 14 wedstrijden kwam. Wel mooi dat dit soort spelers naar Nederland komt. Erg benieuwd.

Lozano zal inderdaad wel exit zijn, anders gaat PSV nooit zoveel uitgeven.
pi_187547375
Ik vind deze transfer periode gewoon echt helemaal kut :')
pi_187547475
Ajax krijgt 70+m voor de ligt en frenkie. Je moet bergwijn daar nooit heen laten gaan voor minder dan 50
pi_187547498
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
Ajax krijgt 70+m voor de ligt en frenkie. Je moet bergwijn daar nooit heen laten gaan voor minder dan 50
Dus die blijft nog een seizoen bij PSV dan, dat gaat gewoon niemand betalen op dit moment :s). En als Bergwijn inderdaad blijft en hij knalt er volgend jaar 25 in en laat zich met PSV in Europa zien (lees: CL), wie weet zijn dan zulke bedragen mogelijk. Lijkt me overigens zowel voor Bergwijn als voor PSV het beste scenario.

Ik denk ook dat je de uitgaande transfers niet moet gaan vergelijken met die van Ajax, en dan al helemaal niet met De Ligt en Frenkie, jongens van dat kaliber heeft PSV gewoon niet op dit moment.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2019 09:10:51 ]
pi_187547659
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 09:09 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dus die blijft nog een seizoen bij PSV dan, dat gaat gewoon niemand betalen op dit moment :s). En als Bergwijn inderdaad blijft en hij knalt er volgend jaar 25 in en laat zich met PSV in Europa zien (lees: CL), wie weet zijn dan zulke bedragen mogelijk. Lijkt me overigens zowel voor Bergwijn als voor PSV het beste scenario.

Ik denk ook dat je de uitgaande transfers niet moet gaan vergelijken met die van Ajax, en dan al helemaal niet met De Ligt en Frenkie, jongens van dat kaliber heeft PSV gewoon niet op dit moment.
Dat doet toch ook niemand? Niemand beweert dat PSV 70 mil+ voor Bergwijn zou krijgen, maar als de Ligt en de Jong voor 80mil+ gaan dan mag Bergwijn zeker ook voor minimaal 45 gaan. Jong, talentvol, A-international en heeft een redelijk seizoen gespeeld (in tegenstelling tot veel teamgenoten). Bij Ajax willen ze wel altijd 100% vangen voor eigen spelers, maar voor een dubbeltje op de eerste rang zitten als het om aankopen gaat; zo werkt het natuurlijk niet.
pi_187547861
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 09:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat doet toch ook niemand? Niemand beweert dat PSV 70 mil+ voor Bergwijn zou krijgen, maar als de Ligt en de Jong voor 80mil+ gaan dan mag Bergwijn zeker ook voor minimaal 45 gaan. Jong, talentvol, A-international en heeft een redelijk seizoen gespeeld (in tegenstelling tot veel teamgenoten). Bij Ajax willen ze wel altijd 100% vangen voor eigen spelers, maar voor een dubbeltje op de eerste rang zitten als het om aankopen gaat; zo werkt het natuurlijk niet.
Ik denk echt dat je zo niet kunt redeneren. Als speler-X voor dat bedrag, dan ook speler-Y voor een bedrag in die richting. Zo werkt het helaas niet. Al zou De Ligt straks voor 125 miljoen gaan, staat dat helemaal los van wat PSV kan krijgen voor spelers.

Dat is hier ook al eens eerder besproken. Ajax heeft nu eenmaal de naam mee, plus een seizoen zoals afgelopen jaar in de CL, ja dat krikt de prijzen van de spelers daar nu eenmaal flink omhoog. Dan kun je dat als PSV-zijnde ook wel willen, maar dan moet je eerste hetzelfde presteren + een dergelijke aanzien creëren + talenten van een dergelijk kaliber hebben. Dat is voor PSV op dit moment alle drie niet aan de orde, en tel daar nog even bij op dat men financieel er veel zwakker voor staat dan Ajax.

Met een transfer van Bergwijn bedoelde ik overigens ook niet per definitie een transfer naar Ajax, ik zie dat namelijk zo één, twee, drie helemaal niet gebeuren. Tenzij die jongen zelf echt zou gaan rebelleren om een transfer naar Amsterdam te bewerkstelligen. Dan komt PSV in een lastig pakket omdat je je ook naar je achterban moet kunnen verantwoorden. En een bedrag van 35 miljoen is voor PSV nog altijd heel erg veel. Dan kun je als fan wel vinden dat die jongen minstens 45 a 50 waard is. Tja, ik betwijfel of je dat nu voor hem gaat krijgen. Ik vrees simpelweg van niet.

En daarmee is ook je bericht in het Ajax topic beantwoord ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2019 10:01:34 ]
pi_187548195
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 09:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Met De Jong en De Ligt heeft Ajax twee exceptionele talenten. Die hebben ze in jaren niet gehad. Ik snap dat daar geld voor neergeteld wordt. De Jong is een unieke speler en De Ligt is 19 en nu al een beest.

Bergwijn heeft een prima eerste seizoenshelft gedraaid en heeft genoeg talent. Maar ik weet niet of je er zomaar een prijskaartje op kunt plakken. Die 35 miljoen voor Depay vond ik toen prima. En die had voor mijn gevoel meer laten zien.

Komt Ajax met 35 miljoen aankakken dan zou ik dat geld verwelkomen. Terugkoop clausule erop ;) Ik denk dat Gakpo binnen afzienbare tijd al op zijn niveau zit. En datzelfde geldt voor Ihattaren. Hij is - met andere woorden - inwisselbaar.

Er zijn in het Ajax topic ook mensen die denken dat Donny ook voor De Jong/De Ligt bedragen weg gaat. Gaat zeker niet gebeuren. Ik denk dat je die situatie wel mag vergelijken.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 10:33:03 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187548241
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Met De Jong en De Ligt heeft Ajax twee exceptionele talenten. Die hebben ze in jaren niet gehad. Ik snap dat daar geld voor neergeteld wordt. De Jong is een unieke speler en De Ligt is 19 en nu al een beest.

Bergwijn heeft een prima eerste seizoenshelft gedraaid en heeft genoeg talent. Maar ik weet niet of je er zomaar een prijskaartje op kunt plakken. Die 35 miljoen voor Depay vond ik toen prima. En die had voor mijn gevoel meer laten zien.

Komt Ajax met 35 miljoen aankakken dan zou ik dat geld verwelkomen. Terugkoop clausule erop ;) Ik denk dat Gakpo binnen afzienbare tijd al op zijn niveau zit. En datzelfde geldt voor Ihattaren. Hij is - met andere woorden - inwisselbaar.

Er zijn in het Ajax topic ook mensen die denken dat Donny ook voor De Jong/De Ligt bedragen weg gaat. Gaat zeker niet gebeuren. Ik denk dat je die situatie wel mag vergelijken.
ze zullen het wel vragen voor Donny omdat ze die nog niet kwijt willen
pi_187548261
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 09:59 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je zo niet kunt redeneren. Als speler-X voor dat bedrag, dan ook speler-Y voor een bedrag in die richting. Zo werkt het helaas niet. Al zou De Ligt straks voor 125 miljoen gaan, staat dat helemaal los van wat PSV kan krijgen voor spelers.

Dat is hier ook al eens eerder besproken. Ajax heeft nu eenmaal de naam mee, plus een seizoen zoals afgelopen jaar in de CL, ja dat krikt de prijzen van de spelers daar nu eenmaal flink omhoog. Dan kun je dat als PSV-zijnde ook wel willen, maar dan moet je eerste hetzelfde presteren + een dergelijke aanzien creëren + talenten van een dergelijk kaliber hebben. Dat is voor PSV op dit moment alle drie niet aan de orde, en tel daar nog even bij op dat men financieel er veel zwakker voor staat dan Ajax.

Met een transfer van Bergwijn bedoelde ik overigens ook niet per definitie een transfer naar Ajax, ik zie dat namelijk zo één, twee, drie helemaal niet gebeuren. Tenzij die jongen zelf echt zou gaan rebelleren om een transfer naar Amsterdam te bewerkstelligen. Dan komt PSV in een lastig pakket omdat je je ook naar je achterban moet kunnen verantwoorden. En een bedrag van 35 miljoen is voor PSV nog altijd heel erg veel. Dan kun je als fan wel vinden dat die jongen minstens 45 a 50 waard is. Tja, ik betwijfel of je dat nu voor hem gaat krijgen. Ik vrees simpelweg van niet.

En daarmee is ook je bericht in het Ajax topic beantwoord ;)
de Ligt en de Jong zijn unieke talenten. Ajax heeft inderdaad de naam en het verleden mee, maar ik denk niet dat buitenlandse clubs voor de categorie spelers onder de Jong en de Ligt zoveel geld gaan betalen. Ajax heeft de eerste prijs sinds 5 of 6 jaar gewonnen en heeft voor de eerste keer sinds 2005 o.i.d. overwinterd in de CL. Clubs kunnen prima inschatten of zoiets structureel is of een incident omdat alles toevallig een keer goed valt.

Daarnaast denk ik wel dat de prijzen voor die spelers meespelen in de prijs van Bergwijn, dat weet ik zelfs wel zeker. Dat is toch marktwerking? De grens/lat wordt telkens een beetje verhoogd. Ik denk ook niet dat Bergwijn naar Ajax gaat idd ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit inderdaad, maar Bergwijn voor 35 naar Ajax? No way.
pi_187548393
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze zullen het wel vragen voor Donny omdat ze die nog niet kwijt willen
Dat zou PSV natuurlijk ook kunnen doen. :)
  zaterdag 22 juni 2019 @ 11:04:37 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187548654
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat zou PSV natuurlijk ook kunnen doen. :)
ik denk dat PSV wel 1 grote transfer nodig heeft dus als Lozano voor een aardig bedrag gaat kunnen ze voor Bergwijn wel omhoog gaan, enige nadeel is de tijd, zal allemaal tegen het sluiten van het window gaan gebeuren
pi_187548678
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat PSV wel 1 grote transfer nodig heeft dus als Lozano voor een aardig bedrag gaat kunnen ze voor Bergwijn wel omhoog gaan, enige nadeel is de tijd, zal allemaal tegen het sluiten van het window gaan gebeuren
Lozano MOET ook gewoon weg deze zomer. Straks komen ze erachter dat die jongen helemaal niet kan voetballen en is de kans verkeken.
pi_187549152
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 02:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

Dit dus.

Zeker Obispo had je eigenlijk door moeten schuiven. Want wat gaan we doen bij blessures?
We kunnen het wel over back-ups gaan hebben. Maar back-ups van wie? Misschien handig om eerst een CV te halen :P

Verder zijn ze bij PSV denk ik gewoon nog niet overtuigd genoeg. Zo'n Obispo moet gewoon gaan spelen, op het hoogste niveau. Dan kan hij er volgend jaar meteen staan. Of wegblijven.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187550739
Over de casus Obispo:

Ik moet toegeven dat al mijn enthousiasme over zijn talent inderdaad gebaseerd was op een stel oefenpotjes (die ene tegen Fluminiense) én dat artikel van Aad500. Durf onderhand wel te zeggen dat hij echt nog niet goed genoeg, anders had hij echt wel meer minuten gekregen de afgelopen 2 jaar. In Jong zag het er vaak genoeg ook niet al te best uit.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 14:21:53 #294
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_187550810
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:15 schreef TehRocks het volgende:
Over de casus Obispo:

Ik moet toegeven dat al mijn enthousiasme over zijn talent inderdaad gebaseerd was op een stel oefenpotjes én dat artikel van Aad500. Durf onderhand wel te zeggen dat hij echt nog niet goed genoeg, anders had hij echt wel meer minuten gekregen de afgelopen 2 jaar. In Jong zag het er vaak genoeg ook niet al te best uit.
Dit is een beetje de algemene tendens hier.
Jonge spelers doen wat leuks in jong PSV of zelfs daar nog onder. Van Bommel (en daarvoor Cocu) geven ze te weinig speeltijd in de optiek van de gemiddelde PSV FOK!er. Hoop geklaag en gemekker hier, terwijl er trainers/coaches zijn die ietsjes intensiever betrokken zijn bij de club de keuzes moeten maken. Als Obispo, Rigo en nog meer van die kornuiten ECHT zo goed waren, dan kregen ze wel een kans.
pi_187550816
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:21 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dit is een beetje de algemene tendens hier.
Jonge spelers doen wat leuks in jong PSV of zelfs daar nog onder. Van Bommel (en daarvoor Cocu) geven ze te weinig speeltijd in de optiek van de gemiddelde PSV FOK!er. Hoop geklaag en gemekker hier, terwijl er trainers/coaches zijn die ietsjes intensiever betrokken zijn bij de club de keuzes moeten maken. Als Obispo, Rigo en nog meer van die kornuiten ECHT zo goed waren, dan kregen ze wel een kans.
Daar heb ik mezelf zeker schuldig aan gemaakt, probeer ik ook minder te doen :)
  zaterdag 22 juni 2019 @ 14:24:27 #296
342627 tja77
pi_187550841
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:22 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Daar heb ik mezelf zeker schuldig aan gemaakt, probeer ik ook minder te doen :)
Ach, ik maak(te) me er ook schuldig aan.
Ik riep ook om Obispo terwijl ik hem nog amper hele wedstrijden had zien spelen tegen veel mindere tegenstanders.
pi_187551009
Ik denk dat Lans als voorzitter van de Rigo fanclub ook wel wat toe te voegen heeft?
pi_187551413
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:42 schreef TehRocks het volgende:
Ik denk dat Lans als voorzitter van de Rigo fanclub ook wel wat toe te voegen heeft?
Zeker. Talenten moeten meters maken om potentie te vervullen. Je wordt beter door veel te spelen. En speel je met betere spelers kun je jezelf daar ook beter aan optrekken. Van Bommel geeft spelers de kans waarmee hij zelf in de jeugd gewerkt heeft. Deed Cocu ook.

Zowel Obispo als Rigo zie ik terugkeren bij PSV.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 16:12:58 #299
342627 tja77
pi_187552056
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zeker. Talenten moeten meters maken om potentie te vervullen. Je wordt beter door veel te spelen. En speel je met betere spelers kun je jezelf daar ook beter aan optrekken. Van Bommel geeft spelers de kans waarmee hij zelf in de jeugd gewerkt heeft. Deed Cocu ook.

Zowel Obispo als Rigo zie ik terugkeren bij PSV.
Rigo is gewoon te licht om voor PSV een versterking te zijn. Die zie ik het echt niet redden. Obispo wellicht, maar zal echt stappen moeten zetten, en bij Vitesse de kar moeten kunnen trekken.
pi_187552341
In de VS heb ik jaren lang de Red Sox gevolgd (honkbal). Die hadden een hele professionele organisatie met satellietteams waar ze hun talenten lieten rijpen. PSV heeft met Jong PSV zo’n team in de 1e Divisie, maar heeft ruimte voor een team in de middenmoot van de ED.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')