Misschien moet ik alle regels aanpassen naar slapenquote:
ja maar bier en eten dan...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien moet ik alle regels aanpassen naar slapen
Nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien moet ik alle regels aanpassen naar slapen
Aardbeien geef ik dan weer helemaal niks omquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee.
o Bier
o Cocktails
o Aardbeien
o Slapen
dat doe ik ook jaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:05 schreef Chia het volgende:
Ik vind een wasmand met schone was ook volstaan. Als het daar niet meer in past moeten er echt dingen weer in de kast opgeborgen gaan worden.
Daar denken we gelukkig zelf wel beiden hetzelfde over.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aardbeien geef ik dan weer helemaal niks om
Geen seks?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee.
o Bier
o Cocktails
o Aardbeien
o Slapen
kom je vrijdag naar maastricht? "we" hebben een speciaalbieren festival.quote:
Helaas, zit in Antwerpen dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom je vrijdag naar maastricht? "we" hebben een speciaalbieren festival.
Ligt eraan hoe snel je hier bent?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
Staat niet in het rijtje maar hoe laat kan je?
en de input dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:21 schreef Debsterr het volgende:
Vriendje heeft altijd dorst en plast heel veel, dus moest van de dokter zijn output bij houden gedurende 24 uur.
4,25 liter. Jezus hey, dat is echt absurd veel.
Ook wel meer dan de gemiddelde mens maar dat hoefde hij niet te noteren. Wel ook nog bloedonderzoeken.quote:
Kijk Olcay, ook dunne mensen krijgen diabetes.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:21 schreef Debsterr het volgende:
Vriendje heeft altijd dorst en plast heel veel, dus moest van de dokter zijn output bij houden gedurende 24 uur.
4,25 liter. Jezus hey, dat is echt absurd veel.
Die was al uitgesloten gelukkig:). Vermoeden is schildklier.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk Olcay, ook dunne mensen krijgen diabetes.
Was ook mijn eerste ingeving. Die diabetes dan. Die Olcay boeit me niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk Olcay, ook dunne mensen krijgen diabetes.
Apart wel. Want als je veel drinkt komt er veel uit en is er niks raars aan zoveel output waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook wel meer dan de gemiddelde mens maar dat hoefde hij niet te noteren. Wel ook nog bloedonderzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |