Verderfelijke types vind ik dat.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die nooit keepen?
Medestanderquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verderfelijke types vind ik dat.
Ik keep altijd als er louter onbekwame dwazen (naast mij) in mijn team zitten. Vrij vaak dus.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Medestander
Het is ook niet zo dat ik het leuk vind om te keepen, maar ik 'offer' mijzelf dan wel een paar keer per avond op. Mooiste is als je team slim genoeg is om te rouleren. Laatste man gewoon automatisch keep, wie het ook is.
Ik ken iemand die gaat pas keepen als hij 4-1 achter staat.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik keep altijd als er louter onbekwame dwazen (naast mij) in mijn team zitten. Vrij vaak dus.
Dit ja. Vooral ene Waz heeft dit niet vaak door.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Medestander
Het is ook niet zo dat ik het leuk vind om te keepen, maar ik 'offer' mijzelf dan wel een paar keer per avond op. Mooiste is als je team slim genoeg is om te rouleren. Laatste man gewoon automatisch keep, wie het ook is.
Hoop dat geachte @Wazaaaaa meeleestquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit ja. Vooral ene Waz heeft dit niet vaak door.
Een hond heeft z'n wachtwoord opgegeten meen ik mij te herinneren, dus die vermeldingen krijgt 'ie niet.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop dat geachte @:Wazaaaaa meeleest
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=KqMuP6ouTe8quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
volle bakquote:
Laat die gast manquote:
Jijzelf klaarblijkelijk wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je denkt als ik hem vaker tag krijgt hij een alarm in zijn huis?
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk komen mijn vrienden @:GGMM @:Wazaaaaa en @:MC-Morgan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |