Wat is er krom dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:43 schreef galatea het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen iets langer de tijd. Om iets wat krom is recht te trekken moet je het eerst de andere kant omduwen.
Jij hebt 45 blz gelezen in nog geen 10 min?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:45 schreef galatea het volgende:
[..]
Man ik heb hem gelezen. Heb jij de grafiekjes bekeken? Er wordt niet gekeken naar de vrijheid van deze vrouwen. MAar jij vergelijkt wel de vrijheid terwijl enkel de tijdsbeelden verschillen.
Ehm mannen worden niet permanent uitgesloten van de sollicitatie, de voorkeur gaat uit naar een vrouw omdat die momenteel minder snel worden aangenomen dan mannen. Dat jij mij blond noemt toont vooral aan dat je zelf sociaal gezien niet zo slim bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:44 schreef soeverein het volgende:
[..]
Ze snapt gewoon niks of wil het niet snappen het geen nog veel kwalijker is. Je zou bijna gaan denken dat ze blond is.
Doet me trouwens denken; hebben brunettes ook niet een voorsprong op blondjes? En heeft vrouw+blond(+grote tieten) daarom niet meer 'compensatierecht' dan vrouw+brunette?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:44 schreef soeverein het volgende:
Ze snapt gewoon niks of wil het niet snappen het geen nog veel kwalijker is. Je zou bijna gaan denken dat ze blond is.
Vrijheid wordt niet direct naar gevraagd klopt. Maar wel naar:quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:45 schreef galatea het volgende:
[..]
Man ik heb hem gelezen. Heb jij de grafiekjes bekeken? Er wordt niet gekeken naar de vrijheid van deze vrouwen. MAar jij vergelijkt wel de vrijheid terwijl enkel de tijdsbeelden verschillen.
Als dat al zo is (graag een onderzoek waaruit dat blijkt op de TU Eindhoven) dan moet je toch dát probleem aanpakken, en niet een ander probleem creëren?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:46 schreef galatea het volgende:
[..]
Ehm mannen worden niet permanent uitgesloten van de sollicitatie, de voorkeur gaat uit naar een vrouw omdat die momenteel minder snel worden aangenomen dan mannen.
Ik heb niet gezegd dat ik hem helemaal heb gelezen. Het onderzoek vergelijkt vrijheid niet met geluk. Het onderzoek neemt aan dat de vrouwen die ze hebben onderzocht in het verleden minder keuzevrijheid hadden dan de vrouwen van nu. Maar dat is slechts een aanname.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:45 schreef soeverein het volgende:
[..]
Jij hebt 45 blz gelezen in nog geen 10 min?
Zo is het in de praktijk wel. Frank blijft overigens zelf lekker zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:58 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De feminazis hebben er voor gezorgd dat ik een berufsverbot heb.
Als die gedachte al zou kloppen, hoe kun je discriminatie oplossen door te discrimineren?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:25 schreef speknek het volgende:
De gedachte is dat de discriminatie systemisch is en al eerder begint.
Net zoals vrouwen kiesrecht in uitgestelde vorm ook altijd heeft bestaan. Ze werden niet uitgesloten, mannen werden voorgetrokken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:40 schreef galatea het volgende:
[..]
Nee VROUWEN worden voorgetrokken. Mannen kunnen na zes maanden ook gewoon solliciteren. Dat is iets anders. Wel goed blijven lezen he.
Mannen kunnen 6 maanden niet soliciteren, aka de vacature wordt dus binnen 6 maanden door een vrouw gevuld.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:46 schreef galatea het volgende:
[..]
Ehm mannen worden niet permanent uitgesloten van de sollicitatie, de voorkeur gaat uit naar een vrouw omdat die momenteel minder snel worden aangenomen dan mannen. Dat jij mij blond noemt toont vooral aan dat je zelf sociaal gezien niet zo slim bent.
Oke dus aan de ene kant hebben we een onderzoek dat aantoont dat vrouwen zelf aangeven minder gelukkig te zijn dan eerdere generaties. Aan de andere kant hebben we Galatea die zegt vrouwen hebben meer keuzevrijheid en zijn daarom gelukkiger. Zonder verdere bron. Terwijl ik ook nog is met een bron kom waarin duidelijk gemaakt word dat keuzevrijheid vaak zorgt voor minder tevredenheid over de keuze zelf.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:48 schreef galatea het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik hem helemaal heb gelezen. Het onderzoek vergelijkt vrijheid niet met geluk. Het onderzoek neemt aan dat de vrouwen die ze hebben onderzocht in het verleden minder keuzevrijheid hadden dan de vrouwen van nu. Maar dat is slechts een aanname.
Bron? Vrouwelijke wetenschappers kunnen volgens mij direct bij de TU/e beginnen. Maar waarom zouden ze dat doen, als ze ook op Princeton, Harvard of Yale aan de slag kunnen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:46 schreef galatea het volgende:
[..]
Ehm mannen worden niet permanent uitgesloten van de sollicitatie, de voorkeur gaat uit naar een vrouw omdat die momenteel minder snel worden aangenomen dan mannen.
Oh maar als je dus gelukkiger wordt van minder keuzevrijheid dan lijkt het mij een goed idee als we vanaf nu alle mannen tot het huishouden veroordelen, goed idee toch. Wordt iedereen hartstikke gelukkig van.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:51 schreef soeverein het volgende:
[..]
Oke dus aan de ene kant hebben we een onderzoek dat aantoont dat vrouwen zelf aangeven minder gelukkig te zijn dan eerdere generaties. Aan de andere kant hebben we Galatea die zegt vrouwen hebben meer keuzevrijheid en zijn daarom gelukkiger. Zonder verdere bron. Terwijl ik ook nog is met een bron kom waarin duidelijk gemaakt word dat keuzevrijheid vaak zorgt voor minder tevredenheid over de keuze zelf.
Hmm wie zou gelijk hebben.
Op dezelfde manier als dat je vrijheidsberoving kunt voorkomen door mensen vrijheidsberoving in het vooruitzicht te stellen. Dat je tolerantie kunt vergroten door intolerant te zijn. Dat belasting ervoor zorgt dat iedereen rijker wordt. Dat je mensen op kunt leiden door ze soms een onvoldoende te geven. Omdat de wereld zich niet schikt naar de redenatietrand van een 12 jarige.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:48 schreef Rockefellow het volgende:
Als die gedachte al zou kloppen, hoe kun je discriminatie oplossen door te discrimineren?
Wat dat betreft is deze westerse drive om meer vrouwen aan te nemen op posities met historisch weinig vrouwen ongeacht kwalificaties een soort sneeuwbaleffect. Waarin er plots vraag is naar vrouwen in een bepaald vakgebied. Die vrouwen kiezen dan de beste plekken. Vervolgens blijven de aanmeldingen bij andere plekken laag (want de vijver was al klein)... dus moeten de 2nd tier bedrijven en instanties ineens hele rare extreme fratsen uithalen om vrouwen binnen te halen maar die vrouwen zitten al elders.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Bron? Vrouwelijke wetenschappers kunnen volgens mij direct bij de TU/e beginnen. Maar waarom zouden ze dat doen, als ze ook op Princeton, Harvard of Yale aan de slag kunnen?
Men vist in hetzelfde kleine vijvertje.
De virtue signallers op de TU/e denken dat ze helemaal het mannetje zijn met deze actie, maar ze overschatten zichzelf een beetje.
Sad. Duidelijk dat je niks meer in te brengen hebt. Fijne dag nog.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:54 schreef galatea het volgende:
[..]
Oh maar als je dus gelukkiger wordt van minder keuzevrijheid dan lijkt het mij een goed idee als we vanaf nu alle mannen tot het huishouden veroordelen, goed idee toch. Wordt iedereen hartstikke gelukkig van.
Ah wat lief van je dat je eindelijk toegeeft, dat dat niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:56 schreef soeverein het volgende:
[..]
Sad. Duidelijk dat je niks meer in te brengen hebt. Fijne dag nog.
Deden vrouwen maar eens wat in het huishouden. Ik ken meer mannen die en 40 uur werken en het huis schoon houden dan andersom. Vrouwen zijn wat dat betreft luie wezens.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:54 schreef galatea het volgende:
[..]
Oh maar als je dus gelukkiger wordt van minder keuzevrijheid dan lijkt het mij een goed idee als we vanaf nu alle mannen tot het huishouden veroordelen, goed idee toch. Wordt iedereen hartstikke gelukkig van.
Wat betreft de 50/35% heb je een punt. Even gecheckt wat betreft de 73%, dat lijkt ongeveer te kloppen inderdaad. 2016: 28% vrouw bijgekomen op de TU:quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Door deze maatregel? Toch juist tekenend; er is zogenaamd een volledige stop op het aannemen van mannen (volgens de mensen hier) en ze verwachten met deze maatregel 35-50% vrouwen aan te nemen. Dus toch nog 65-50% mannen, rara politiepet.
[..]
73% man is het huidige studentenaantal, alhoewel nogal scheef verdeeld over de faculteiten.
Maar de wetenschappers zijn geen reflectie van de studenten, maar van het totale potentieel. Van de 38 vaste staf op mijn faculteit komen misschien 3 a 4 van de opleiding af.
[..]
De gedachte is dat de discriminatie systemisch is en al eerder begint.
Ja, je moet ver weg blijven van de academische wereld. Je boodschap wordt niet duidelijker als je hem 36x in een uur herhaalt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:58 schreef Lyrebird het volgende:
Bij ons worden er nu eigenlijk uitsluitend vrouwelijke promovendi aangenomen. Dat is ook een manier om het probleem op te lossen, maar het vraagt om een langere adem.
Ik zou er niet aan beginnen. Van deze fascistische kliek raken we niet zo maar verlost, en als je je na 4 tot 5 jaar PhD en een tweejarige buitenlandse postdoc weer bij de TU/e aanmeldt, hebben ze vast wel weer iets gevonden waarom je als vrouw een berufsverbot hebt.
Omdat je bijvoorbeeld blank bent. Wit, pardon.
Niet te vertrouwen die lui.
Je zou godverdomme maar eens twintig jaar van je leven in een academische carrière hebben gestopt.
Hoeveel vrouwen ken jij uberhaupt?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Deden vrouwen maar eens wat in het huishouden. Ik ken meer mannen die en 40 uur werken en het huis schoon houden dan andersom. Vrouwen zijn wat dat betreft luie wezens.
Ik geef niks toe aan jou want je bent niet in staat een punt te maken. Jij komt met een enorme stroman en weigert keer op keer op het punt dat ik maak in te gaan. Je loopt dus gewoon te trollen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:59 schreef galatea het volgende:
[..]
Ah wat lief van je dat je eindelijk toegeeft, dat dat niet de bedoeling is.
Zat.quote:
Is dat altijd wel zo? Ik ken de Moss-Racusin studie waaruit dat blijkt, maar uit de Ceci-Williams studie blijf juist het tegenovergestelde (dat vrouwen een 2:1 voordeel hebben in de wetenschap). Heb je betere studies?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:31 schreef galatea het volgende:
[..]
Dat dezelfde cv's beter worden beoordeeld als daar een mannennaam boven staat. Dat moet verandert worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |