Ik vond seizoen twee minder sterk dan seizoen één, op het einde voelde het een beetje gerushed aan.quote:
Wat ik het vreemdste vind is dat hij ook gewoon compleet niet schiet. Er was genoeg tijdquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ziet er ook gewoon zo knullig uitAls hij nou schoot en miste was het dom, maar hij loopt verder blijft steken achter de paal en raakt de bal zo dat hij voorlangs gaat.
Wat een heerlijk moment
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond seizoen twee minder sterk dan seizoen één, op het einde voelde het een beetje gerushed aan.
Genot, kan niet wachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Gelukkig zijn seizoen 3 en 4 puur genot. Vooral 4 vind ik ijzersterk
Ik denk dat hij met een schot bang was dat hij misschien voorlangs zou gaan, omdat de hoek en de draai nog enigszins lastig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat ik het vreemdste vind is dat hij ook gewoon compleet niet schiet. Er was genoeg tijd
Ik vind 2 wel beter worden hoe vaker ik hem kijkquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Gelukkig zijn seizoen 3 en 4 puur genot. Vooral 4 vind ik ijzersterk
Klopt. Dat was in eerste instantie een vreemd seizoen, omdat het zo anders lijkt met die hele haven. Denk dat dat even wennen is ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind 2 wel beter worden hoe vaker ik hem kijk
onloquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Alles goed? Hoe bevalt je nieuwe battlestation?
Goed om te horen ouwe reusquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
onlo
Ja gaat wel lekker, heb hem al zitten testen door verschillende games op ultra graphics te zetten en computer gaat er erg goed mee omGisteravond weer eens Doom gespeeld, heerlijk, al die gore op m'n scherm
Ik weet niet zo wat ik daarvan moet vinden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te horen ouwe reus
Ik ben vooral benieuwd naar de ontwikkelingen van Google Stadia
Moet je dan nog spellen kopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet zo wat ik daarvan moet vinden.
'Je hoeft nooit meer een console te kopen!!1"
nee, maar je betaalt wel wat, 10 euro per maand? 120 euro per jaar.
Dat geld dat je aan een console besteedt is dan toch minder![]()
IK WEET HET NIET HOOR
Hmm, nóg meer van Google, ik weet het niet hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat gigantisch floppen (in eerste instantie).quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Je hebt wel een aantal gratis games geloof ik, maar dat zijn games die vrij oud zijn inmiddels.quote:
Eens. Maar aan de andere kant is het wel de kant die je met alles eigenlijk wel opgaat. Je betaalt voor het gebruik en niet voor het eigendom. 20 jaar geleden werden auto's zelden geleased. Nu zie je dat het steeds meer de norm wordt. Sterker nog, je kan van alles leasen. Van zonnepanelen tot je wasmachine ( ja echtquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet zo wat ik daarvan moet vinden.
'Je hoeft nooit meer een console te kopen!!1"
nee, maar je betaalt wel wat, 10 euro per maand? 120 euro per jaar.
Dat geld dat je aan een console besteedt is dan toch minder![]()
IK WEET HET NIET HOOR
Nee, dat van die spellen is toch niet zo? Je betaalt alsnog voor de game, dat is het hele kromme eraan vond ik juist. Want je krijgt nooit een fysiek spel. Als je de service opzegt is ook je game weg.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar aan de andere kant is het wel de kant die je met alles eigenlijk wel opgaat. Je betaalt voor het gebruik en niet voor het eigendom. 20 jaar geleden werden auto's zelden geleased. Nu zie je dat het steeds meer de norm wordt. Sterker nog, je kan van alles leasen. Van zonnepanelen tot je wasmachine ( ja echt)
De voordelen zijn ook wel groot voor een relatief laag bedrag per maand.
• Nooit last van updates
• Nooit last van dat je achter loopt
• Je kan alle spellen spelen voor een vast bedrag per maand
• Je hoeft geen investering te doen in dure hardware
• Je kan instant spelen
Nee, dat is 15 euro per jaarquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:26 schreef onlogisch het volgende:
En nu betaal jij toch ook maandelijks een fee aan Nintendo om online te kunnen spelen?
Oh, dan begreep ik het verkeerd. Ik meen gehoord te hebben dat je alles kon spelen voor een vast bedrag per maandquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat van die spellen is toch niet zo? Je betaalt alsnog voor de game, dat is het hele kromme eraan vond ik juist. Want je krijgt nooit een fysiek spel. Als je de service opzegt is ook je game weg.
[..]
Nee, dat is 15 euro per jaar
Dit zijn je opties:quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik het verkeerd. Ik meen gehoord te hebben dat je alles kon spelen voor een vast bedrag per maand
quote:Stadia Pro: Stadia’s core offering is Stadia Pro, which costs $9.99 per month. With Stadia Pro, you get access to unlimited gaming on Stadia’s full roster (which is expected to rotate new titles in and out) at quality of up to 4K/60fps/HDR with 5.1 surround sound. Stadia Pro customers will also get discounts on future games released a la cart. The first few customers will receive access to Destiny 2.
Stadia Base: Starting in 2020, anyone hesitant about cloud gaming — or who wants to play a game released on a console they don’t own — will be able to buy games a la carte as part of Stadia Base. You’ll be able to keep the games and run them in 1080p/60fps with stereo sound on any Chrome device, including the Pixel smartphones.
Stadia Founders Package: To kickstart subscriptions, Google is also offering a bundle which looks like a pretty good deal. For $129.99 get a limited edition Night Blue controller, a 4K-supporting Chromecast Ultra, three-month Stadia Pro subscription, first dibs on a Stadia users name, and a three-month Buddy Pass to give to a friend.
quote:
quote:you get access to unlimited gaming on Stadia’s full roster
Wat is het nou?quote:Stadia Pro customers will also get discounts on future games released a la cart.
Je kan een abo nemen voor volledige toegang. Neem je geen abo kan je ook 'a la carte' games kopen die je dan kan spelen via Stadia.quote:
Kijken waar straks Sony en Microsoft mee komen, die zien ook in dat het console-model niet meer goed werkt/gaat werken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
Wat ik lees:
Google Stadia Pro subscription will cost £8.99 per month. This top-tier subscription model allows you to stream games at up to 4K at 60fps. You’ll also get access to a library of ‘older’ games with this subscription, but it seems you’ll have to buy modern games separately as they won’t be be included. You will get Destiny 2: The Collection with Stadia Pro though.
Lekker onduidelijk allemaal.
Ik ben benieuwd wat @:kingroland vindt van deze marketing.
Hebben die de capaciteit/knowhow voor zo'n cloud systeem?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Kijken waar straks Sony en Microsoft mee komen, die zien ook in dat het console-model niet meer goed werkt/gaat werken.
Microsoft wel, die hebben Azure.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Hebben die de capaciteit/knowhow voor zo'n cloud systeem?
Huh?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Kijken waar straks Sony en Microsoft mee komen, die zien ook in dat het console-model niet meer goed werkt/gaat werken.
De strategische visie zal zich daar op richten. De plannen voor een PS5 & nieuwe Xbox zijn natuurlijk al een paar jaar oud. Dat zetten ze niet zomaar stop natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh?
Vandaar de PS5 en de nieuwe Xbox?
Nee, uiteraard. En uiteraard zullen ze nadenken over streaming. Maar de komende 5 jaar is het nog gewoon de normale consoles die de baas zullen zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De strategische visie zal zich daar op richten. De plannen voor een PS5 & nieuwe Xbox zijn natuurlijk al een paar jaar oud. Dat zetten ze niet zomaar stop natuurlijk.
Wat een vaag netwerk dan, dat je maar 100 haalt en 10 draadloosquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, uiteraard. En uiteraard zullen ze nadenken over streaming. Maar de komende 5 jaar is het nog gewoon de normale consoles die de baas zullen zijn, denk ik.
Ik begrijp het enthousiasme over Stadia en streaming gaming echt niet. Ja, als er een perfecte internet verbinding is, is het momenteel prima te noemen. Feit is dat, vooral draadloos (1 van de meest gehoorde argumenten van Stadia) het grootste gros van de gebruikers een kutverbinding heeft.
Thuis heb ik glasvezel, 100/100mbit zelfs volgens mij. Maar met wifi haal ik vaak maar maximaal 10mbit en dus kon ik alleen 1080p gamen met Stadia volgens hunzelf. Nog los van dat de verbinding zo instabiel als wat is wat je niet wil bij zo'n streaming dienst. Ik zal vast wel wat op kunnen lossen door wat te verbeteren met versterkers/whatever, maar het komt ook omdat er zo'n 40 netwerken in de buurt zijn die allemaal lopen te storen.
Kabel trekken is goedkoper dan een console aanschaffen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, uiteraard. En uiteraard zullen ze nadenken over streaming. Maar de komende 5 jaar is het nog gewoon de normale consoles die de baas zullen zijn, denk ik.
Ik begrijp het enthousiasme over Stadia en streaming gaming echt niet. Ja, als er een perfecte internet verbinding is, is het momenteel prima te noemen. Feit is dat, vooral draadloos (1 van de meest gehoorde argumenten van Stadia) het grootste gros van de gebruikers een kutverbinding heeft.
Thuis heb ik glasvezel, 100/100mbit zelfs volgens mij. Maar met wifi haal ik vaak maar maximaal 10mbit en dus kon ik alleen 1080p gamen met Stadia volgens hunzelf. Nog los van dat de verbinding zo instabiel als wat is wat je niet wil bij zo'n streaming dienst. Ik zal vast wel wat op kunnen lossen door wat te verbeteren met versterkers/whatever, maar het komt ook omdat er zo'n 40 netwerken in de buurt zijn die allemaal lopen te storen.
Ja, kuthuis. Keuken zit ik voornamelijk, daar is een kutverbinding, maar in woonkamer gaat het wel weer prima. Soms vliegt het ook wel even omhoog, om daarna gewoon even helemaal weg te vallen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat een vaag netwerk dan, dat je maar 100 haalt en 10 draadloos
Zelfs zonder glasvezel tik ik hier makkelijk draadloos de 100 aan
Waarom zit je meer in je keuken dan in je woonkamer? Dik varken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, kuthuis. Keuken zit ik voornamelijk, daar is een kutverbinding, maar in woonkamer gaat het wel weer prima. Soms vliegt het ook wel even omhoog, om daarna gewoon even helemaal weg te vallen.
Omdat ik niet fijn werk op een laptop terwijl ik op de bank lig?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit je meer in je keuken dan in je woonkamer? Dik varken.
@:GGMM denkt hier ook het zijne van.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik niet fijn werk op een laptop terwijl ik de bank lig?
Glas of kabel maakt weinig uit wat betreft downloadsnelheidquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat een vaag netwerk dan, dat je maar 100 haalt en 10 draadloos
Zelfs zonder glasvezel tik ik hier makkelijk draadloos de 100 aan
Dat zeg ik inderdaad netquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Glas of kabel maakt weinig uit wat betreft downloadsnelheid
Dat zei Saind ook al.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Glas of kabel maakt weinig uit wat betreft downloadsnelheid
er was net ook iemand flauw gevallen bij de ah xl in tilburg, komt wel er dichtbij zo.quote:
Ik zou de eerstvolgende keer kijken, bij deze.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
Dat siert jequote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou de eerstvolgende keer kijken, bij deze.
Ik koop eigenlijk altijd voorgesneden brood.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je
Ik ben erg benieuwd wat je van de uitvinding vindt en of je het zelf gaat gebruiken. (denk het wel)
En broodjes dan????quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk altijd voorgesneden brood.
Jij barbaarquote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon met je blote mannenklauwen open vegen.
misschien de bolletjes snijplank gebruiken voor bolletjes en deze metalen snijplank van metaal gebruiken voor al het overige brood.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:56 schreef Caland het volgende:
Zijn bolletjes snijplank blijft toch beter
Maar alsnog zie ik mezelf dit wel gebruiken
Maar is deze snij plank wel gemaakt van recyle materiaal?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
misschien de bolletjes snijplank gebruiken voor bolletjes en deze metalen snijplank van metaal gebruiken voor al het overige brood.
Zo ga ik het doen tenminste
Ja, van oude lp-platenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar is deze snij plank wel gemaakt van recyle materiaal?
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
Hoezo geen @Lenny? Teringhondquote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
Ik wist niet of @Lenny dat waardeert. (ik wil niet mensen mentionen die dat niet willen, dat zou ik kinderachtig vinden)quote:
Kun je ook @trein2000 meenemen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet of @:lenny dat waardeert. (ik wil niet mensen mentionen die dat niet willen, dat zou ik kinderachtig vinden)
Maar vanaf nu zal ik hem meenemen.
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je ook @:trein2000 meenemen?
Toch een 8 ofzo op IMDb?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
Gisteren Dunkirk gezien trouwens
Wat een kutfilm
bruurquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:16 schreef Buitendam het volgende:
NEVEN
En Karina + Jojoortje aka De Tweeling.
Die Nolan heeft dat gemaakt toch? Dan weet je eigenlijk al genoeg @GGMMquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
Gisteren Dunkirk gezien trouwens
Wat een kutfilm
Deze mention gaat helemaal misquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Nolan heeft dat gemaakt toch? Dan weet je eigenlijk al genoeg @:GGMM
Die punt verpest de boel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Nolan heeft dat gemaakt toch? Dan weet je eigenlijk al genoeg @:ggmm.
Als marketingstudent denk ik vanwege sluikreclame. ik dacht dat dit wel mocht als user @napoleonfour volgens mij wel volgens ons recht?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh, ik kreeg een notificatie dat mijn goede vriend Caland me had gequote. Maar ik zie niks.
Hoe kan dit dan???
@:kingroland
Die gozer maakt zoeen bazenfilms.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Nolan heeft dat gemaakt toch? Dan weet je eigenlijk al genoeg @:GGMM
Lol, wat een debielquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die punt verpest de boel.
[ afbeelding ]
Ja, dat kan je wel doen, maar als je mensen via een edit mentiont krijgen ze geen melding.
Helemaal als je geen uni hebt gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:25 schreef KingRoland het volgende:
best wel een uitdaging om uiteindelijk bij de big 4 te werken.
Ja dat bedacht ik mij later pas, sorry Rene.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die punt verpest de boel.
[ afbeelding ]
Ja, dat kan je wel doen, maar als je mensen via een edit mentiont krijgen ze geen melding.
helaas mij nietquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:50 schreef KingRoland het volgende:
Net napo en lenny getagged bij een interessant topic
sorryquote:
ik ben daar monddood gemaakt maatquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sorry
als ik jou zou taggen dan zou mijn post NET ZOALS OP DISCORD worden verwijderd.
Zit jij niet meer in Discord?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bestaat het nog? Die Discord server?
Ohquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer ouwe reus.
Gore klootzak.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Als ik dat had geweten was ik weer teruggekomen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Als ik dat had geweten was ik weer teruggekomen.
Wie nog wel? Alleen Charlotte?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer ouwe reus.
Geklikt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
wowquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey op één na allerbeste vriend van heel vbl
Heb je al iemand op het oog om de spreekwoordelijke proef op de som te nemen? (Ik pas op voorhand)quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ochtendurine smaakvoller is.
Ik heb zo mijn voorkeuren, ja. Maar het zou van weinig smaak getuigen als ik hun namen hier zomaar zou neergooien.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je al iemand op het oog om de spreekwoordelijke proef op de som te nemen? (Ik pas op voorhand)
Ik heb ook best genoten van die film.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch een 8 ofzo op IMDb?
GGMM vindt het dus een goede film.
@:maxi-mus
Watquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Tering wat dom van @:Buitendam
@:Lenny_Leonard @:Lange_Lans
Caland vindt je nu een tokkie.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:31 schreef onlogisch het volgende:
Het zwembad is vandaag geleverd. Onlo jr. zal aangenaam verrast zijn dit weekend
Jou begroet ik niet meer. Word maar genegeerd.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:37 schreef onlogisch het volgende:
Ze posten al een tijdje mee maar wat een mongolen blijven het toch
Nou ja, pijnlijk, pijnlijk.... Ik wist niet dat er meerdere Krasnodars waren. Maar goed, zo goed volg ik de Russische competitie ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch maakt ook een pijnlijke uitglijder in het feyenoord topic.
Woest.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jou begroet ik niet meer. Word maar genegeerd.
Stiekem wist ik het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, pijnlijk, pijnlijk.... Ik wist niet dat er meerdere Krasnodars waren. Maar goed, zo goed volg ik de Russische competitie ook weer niet.
Dit is allang besproken in de SC, achterlijke teringmongool.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:52 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch maakt weer eens een slippertje in het Feijenoordtopic
Wat boeit mij dat nouquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is allang besproken in de SC, achterlijke teringmongool.
Doe eens normaal als moderator. Je hebt een voorbeeldfunctie en je moet je volwassen tonen. Raar doen als mod laat je maar aan Haags_Kwartiertje over die in VBL-topics gewoon loopt te baggeren. Tot dat niveau wil jij je dus blijkbaar ook verlagen. Gooi jezelf weg, idioot.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is allang besproken in de SC, achterlijke teringmongool.
Ja hij is een idioot maar wel een prima mod, itt jouw bijdrage op dat vlak in het verleden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe eens normaal als moderator. Je hebt een voorbeeldfunctie en je moet je volwassen tonen. Raar doen als mod laat je maar aan Haags_Kwartiertje over die in VBL-topics gewoon loopt te baggeren. Tot dat niveau wil jij je dus blijkbaar ook verlagen. Gooi jezelf weg, idioot.
Aldus de eeuwige zijlijnschreeuwer die nooit wat bijdraagt aan VBL en in plaats daarvan alleen loopt te stoken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja hij is een idioot maar wel een prima mod, itt jouw bijdrage op de vlak in het verleden.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe eens normaal als moderator. Je hebt een voorbeeldfunctie en je moet je volwassen tonen. Raar doen als mod laat je maar aan Haags_Kwartiertje over die in VBL-topics gewoon loopt te baggeren. Tot dat niveau wil jij je dus blijkbaar ook verlagen. Gooi jezelf weg, idioot.
Iets willen bijdragenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aldus de eeuwige zijlijnschreeuwer die nooit wat bijdraagt aan VBL en in plaats daarvan alleen loopt te stoken.
Oh jammerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Die zou de hele zomer niet posten, vakantie en druk enzo
SODEJUquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Die zou de hele zomer niet posten, vakantie en druk enzo
Voorbeeldfunctiequote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:30 schreef GGMM het volgende:
Iets waar ik me zelf overigens nooit schuldig aan maak.
Maar binnen hun eigen fora dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:30 schreef GGMM het volgende:
Oneens met @:el-stinho dat mods een voorbeeldfunctie hebben. Buiten hun eigen fora om zijn het gewoon users.
Wel met hem eens dat ik soms berichten zie van mods en denk 'hmm'.
Binnen hun fora zijn het toch ook geen voorbeeldusers? Ze moeten gewoon de grootste teringzooi weghalen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:30 schreef GGMM het volgende:
Oneens met @:el-stinho dat mods een voorbeeldfunctie hebben. Buiten hun eigen fora om zijn het gewoon users.
Wel met hem eens dat ik soms berichten zie van mods en denk 'hmm'.
Oh zo, ja eens.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Binnen hun fora zijn het toch ook geen voorbeeldusers? Ze moeten gewoon de grootste teringzooi weghalen.
Snap niet waarom iemand dat zou willen. Maargoed, de grootste tyfushonden op dit forum zijn toevallig wel blauw.
Wanbeleid!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:35 schreef Caland het volgende:
Daar verdween gewoon een zeer terechte post van me
Het zijn een soort stadswachters. Dat zijn ook vaak beperkte mensen die geen heel leuk leven hebben gehad. Dan doen ze een uiterste poging om een soort van macht over andere mensen te krijgen en trekken ze een blauw pakje aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Binnen hun fora zijn het toch ook geen voorbeeldusers? Ze moeten gewoon de grootste teringzooi weghalen.
Snap niet waarom iemand dat zou willen. Maargoed, de grootste tyfushonden op dit forum zijn toevallig wel blauw.
Ik mag geen mention meer doen. Heb mijn laatste waarschuwing in DM gehad.quote:
Van Caland eisen dat hij normaal moet doen terwijl Onlogisch in dE cOnTeXt Caland uit mag schelden. De logica is ver te zoeken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je eist maar een eind weg.
Maar doe even normaal aub.
Hij schold met 'kanker', dat is ook in de SC gewoon verboden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Caland eisen dat hij normaal moet doen terwijl Onlogisch in dE cOnTeXt Caland uit mag schelden. De logica is ver te zoeken.
Ah. Gelukkig maar dat ik geen DMs meer kan ontvangen dusquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag geen mention meer doen. Heb mijn laatste waarschuwing in DM gehad.
De mods hier geven zoveel om mij dat ze me voor een ban proberen te behoeden.
Uitstekende vergelijking.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn een soort stadswachters. Dat zijn ook vaak beperkte mensen die geen heel leuk leven hebben gehad. Dan doen ze een uiterste poging om een soort van macht over andere mensen te krijgen en trekken ze een blauw pakje aan.
Kan je dan nog wel PM's ontvangen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Gelukkig maar dat ik geen DMs meer kan ontvangen dus
Lol, heb je daar nog steeds een ban op?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Gelukkig maar dat ik geen DMs meer kan ontvangen dus
Misschien kunnen ze de functie weer weghalen aangezien je die toch niet mag gebruikenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:39 schreef KingRoland het volgende:
zonder mention heb ik geen kracht meer
leukste functie op FOk!
DannyGOD
Ja. Door IEMAND DIE IK NIET MAG MENTIONENquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, heb je daar nog steeds een ban op?
Ik ben overigens helemaal niet ontevreden over de mods in VBL.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende vergelijking.
Gaat overigens natuurlijk niet op voor alle mods. @:ggmm
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij schold met 'kanker', dat is ook in de SC gewoon verboden.
Dus het is niet verboden om elkaar een achterlijke teringmongool te noemen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij schold met 'kanker', dat is ook in de SC gewoon verboden.
Natuurlijk niet. DannyGodquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Lenny maar heb je dan de hele tijd danny lopen mentionen
Gelukkig noemt mijn maat Jancees mij nooit zoquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dus het is niet verboden om elkaar een achterlijke teringmongool te noemen?
Dat heb je goed gezien, achterlijke teringmongool.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dus het is niet verboden om elkaar een achterlijke teringmongool te noemen?
Dat mag je bij zowel users als mods niet doen om te irriteren.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens las ik net dat moderators in andere fora gewoon users zijn. Waarom zou je een user niet mogen mentionen? #dtv
Ik weet dit eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens las ik net dat moderators in andere fora gewoon users zijn. Waarom zou je een user niet mogen mentionen? #dtv
in POL zijn de mods geen users die zijn heel wat anders en dan heb ik het nog niet eens over ESF.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Dom varken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet dit eigenlijk ook niet.
Jij mentioned me al twee weken in filmpjes die ik, tot voor kort, nooit bekeek.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag je bij zowel users als mods niet doen om te irriteren.
Maar trein post toch wel ooit in VBL?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag je bij zowel users als mods niet doen om te irriteren.
Ed Baars genotquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij mentioned me al twee weken in filmpjes die ik, tot voor kort, nooit bekeek.
Graag kanjer of konko gebruikenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:43 schreef Caland het volgende:
Wtf
In die post schold ik zelfs niet met kanker
Dus je mag nu het woord kanker in zijn geheel niet gebruiken?
En als dit jou irriteert stop ik direct.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij tagt me al twee weken in filmpjes die ik, tot voor kort, nooit bekeek.
atquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als dit jou irriteert stop ik direct.
Maar ik kan me niet voorstellend at je de filmpjes van Ed Baars wil missen.
voorstellendquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als dit jou irriteert stop ik direct.
Maar ik kan me niet voorstellend at je de filmpjes van Ed Baars wil missen.
ik post ook gewoon nog k-pop videos hier omdat mensen vanuit fok! komen nadat ik de link heb geplaatstquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij mentioned me al twee weken in filmpjes die ik, tot voor kort, nooit bekeek.
Je had vast verwacht dat deze opmerking als harde diss gezien zou worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dichterbij iets nats zul je inderdaad niet komen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei, pijnlijk dit.quote:
Dat dachten ze van Benno L ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor ietsquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag overigens voor het eerst in tijden weer een console gekocht
Ps4 neem ik aanquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:47 schreef Caland het volgende:
Hier is het in het weekend droog. Gaat 12 uurtjes duren voordat ie vol is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:47 schreef JanCees het volgende:
Onlo als je nu zwembad neerzet is ie in het weekend vol geregend
Dit vraagt om meer informatie.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:47 schreef Caland het volgende:
TR meegepakt. Normaal doen tegen GGMM.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zo’n kleine super nintendo met mario kart enzulks. Collega wilde er vanafquote:
Behoorlijk zwembadje dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier is het in het weekend droog. Gaat 12 uurtjes duren voordat ie vol is.
Oquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Zo’n kleine super nintendo met mario kart enzulks. Collega wilde er vanaf
Oh geinig. Hoop dat het je bevalt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
DIT WOU IK DUS SERIEUS ZEGGEN HE.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Met pomp en trapje neem ik aan?quote:
Hoe vond je mijn grap net?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh geinig. Hoop dat het je bevalt.
Yep, alleen wel een zandfilterpomp erbij genomen i.p.v. dat cartridge ding wat er standaard bij zit.quote:
Jazekerquote:
Als kind zou ik hier echt enorm blij van worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, alleen wel een zandfilterpomp erbij genomen i.p.v. dat cartridge ding wat er standaard bij zit.
6kuub per uur. En ook van die verwarmingsmatten. Las alleen dat je die niet op het schuurdak zou kunnen plaatsen. Nou ja, dat gaan we nog wel even zien.
[..]
Jazeker![]()
Maar hij is uiteraard voor Onlo Jr. Die kan dan de blits maken in de buurt
Dit is erg lief van je Onlogischquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, alleen wel een zandfilterpomp erbij genomen i.p.v. dat cartridge ding wat er standaard bij zit.
6kuub per uur. En ook van die verwarmingsmatten. Las alleen dat je die niet op het schuurdak zou kunnen plaatsen. Nou ja, dat gaan we nog wel even zien.
[..]
Jazeker![]()
Wat verwen je dat jochquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jazeker![]()
Ja ik reken er ook op dat hij helemaal door het dolle heen zal zijn. Hij weet nog van niks. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als kind zou ik hier echt enorm blij van worden.
Dank je wel makkerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is erg lief van je OnlogischJe bent een goede vader!
Niets mis met een zwembadje in de tuin. Wij hebben ook 2 van die enorme stellages gehad, maar doen nu al twee jaar zo een wegwerpbadje van een paar tientjes, wat dan na 1 keer gebruiken ook meteen weggeworpen wordt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jazeker![]()
GGMM is sneller dan het licht.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie doet wanhopige pogingen om olie op het vuur te gooien.
Complimenten voor het uitstekende modwerk!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo snel dat de TR die gemaakt werd leeg was.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:59 schreef GGMM het volgende:
Oei, Onlogisch bemoeit zich ermee, net nadat de discussie over is.
Tijd om te gaan slapen.
Welterusten makker.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:59 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Slaap lekker vriend.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:59 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |