500 aaarghhhquote:
KOM OP DANquote:
Wat is een bolero?quote:
Ooooo..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iig geen maagd meer dan![]()
Ken je klassiekers !! Haagse sjonny![]()
![]()
![]()
Dat is dat hele kleine vestje. Bedekt bijna alleen je schoudersquote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is een bolero?
Krijg alleen maar foto's van auto's te zien.
Volgens mij al een poosje, maar vanmorgen was hij eigenlijk best rustig. Het is gelukkig niet elke keer dat hij me met plotseling hard huilen wekt. Nu werd ik langzaam maar zeker door wat babygepruttel wakker en da's veel minder erg!quote:
Iets wat Gerard Joling niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is een bolero?
Krijg alleen maar foto's van auto's te zien.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is dat hele kleine vestje. Bedekt bijna alleen je schouders
https://www.bonprix.nl/pr(...)hEAQYAyABEgKGifD_BwE
Lolquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan toch maar liever dat vorige liedje dat ik net gepost heb?
Niks mis mee toch ? 10.00 al gesport, 11.30 met collega motor gereden...lust wel een pilsje anders...quote:
Nee, niks mis idd. Is ook lekker met dit warme weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niks mis mee toch ? 10.00 al gesport, 11.30 met collega motor gereden...lust wel een pilsje anders...
Pooohquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:04 schreef Fancy2 het volgende:
Ik heb ook wel zin in een frisse Warsteiner
Sorry. Ik werd gebeld dus ik moest FOK wel verlatenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is mijn dansje samen met @:fancy2 maar ze laat het weer afweten
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Sorry. Ik werd gebeld dus ik moest FOK wel verlaten
Hmm vooruit dan maar HAAHSquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is mijn dansje samen met @:fancy2 maar ze laat het weer afweten
Lijkt mij niks...tussen de grote boten..zou iig een wat youtube videos kijken etc..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:57 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met een boot van ruim 6 meter varen als je geen vaarbewijs hebt, nog nooit gevaren hebt en door sluizen moet en het IJsselmeer op moet? Is dat te doen met nul komma nul ervaring en kennis mbt regels en handelingen en alles?
Nopequote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:57 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met een boot van ruim 6 meter varen als je geen vaarbewijs hebt, nog nooit gevaren hebt en door sluizen moet en het IJsselmeer op moet? Is dat te doen met nul komma nul ervaring en kennis mbt regels en handelingen en alles?
Zou niet doenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:01 schreef vosss het volgende:
In de folder staat:
"Vaarbewijs is niet verplicht. Huurder wordt echter wel geacht over voldoende vaarvaardigheid te beschikken".
Daar wordt niet om gevraagd. Ik heb nul. Ik weet niet of dit heel verstandig is om te doen wel?
Hoef maar een stukje over het IJsselmeer. Niet echt helemaal erop. En daarna door wat grachtjes/sluizen en binnenwatertjes. Geen idee hoe groot/breed die zijn en of daar veel andere (grote?) boten varen. Ik ben een beetje huiverig. Niet zozeer dat ik dat ding niet kan besturen; dat zal wel lukken, maar meer dat ik andere mensen in de weg vaar of geen idee heb wie wanneer voor mag of wat ik moet doen als ik bij een sluis aan kom zegmaar.quote:
Ik snap.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoef maar een stukje over het IJsselmeer. Niet echt helemaal erop. En daarna door wat grachtjes/sluizen en binnenwatertjes. Geen idee hoe groot/breed die zijn en of daar veel andere (grote?) boten varen. Ik ben een beetje huiverig. Niet zozeer dat ik dat ding niet kan besturen; dat zal wel lukken, maar meer dat ik andere mensen in de weg vaar of geen idee heb wie wanneer voor mag of wat ik moet doen als ik bij een sluis aan kom zegmaar.
Jimmy moet overigens ook mee en of dat een succes gaat zijn met die ADHD stuiterbal is ook maar de vraag. Het leek ons in eerste instantie leuk, maar nu ik er zo over na denk heb ik toch mijn twijfels over of dit wel een slim plan is om compleet onvoorbereid aan te beginnen.quote:
Genoegquote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Jimmy moet overigens ook mee en of dat een succes gaat zijn met die ADHD stuiterbal is ook maar de vraag. Het leek ons in eerste instantie leuk, maar nu ik er zo over na denk heb ik toch mijn twijfels over of dit wel een slim plan is om compleet onvoorbereid aan te beginnen.
Aan de andere kant, vaarbewijs is niet nodig en er wordt ook helemaal niet gevraagd of je ervaring hebt, dus wat kan er dan gebeuren zou je denken?
Gewoon doen je kunt toch ook autorijden. Na 5 minuten heb je het onder de kniequote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Jimmy moet overigens ook mee en of dat een succes gaat zijn met die ADHD stuiterbal is ook maar de vraag. Het leek ons in eerste instantie leuk, maar nu ik er zo over na denk heb ik toch mijn twijfels over of dit wel een slim plan is om compleet onvoorbereid aan te beginnen.
Aan de andere kant, vaarbewijs is niet nodig en er wordt ook helemaal niet gevraagd of je ervaring hebt, dus wat kan er dan gebeuren zou je denken?
Sensatiezoekerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon doen je kunt toch ook autorijden. Na 5 minuten heb je het onder de knie
Wel ons van livestream voorzien aub
Het sturen met dat bootje (wat maar maximaal 20 kan en dus niet hard) dat lukt wel. Waar ik meer mee zit is dat ik totaal niet weet wat te doen bij een sluis. Of als een andere boot aan komt. Welke kant moet ik op? Moet ik stoppen? Moet ik gewoon rustig erlangs varen? Dat soort dingen. Zegmaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon doen je kunt toch ook autorijden. Na 5 minuten heb je het onder de knie
Wel ons van livestream voorzien aub
Waarom zou jij persoonlijk het niet doen ipv wel doen?quote:
Zelfde vraag voor jouquote:
Omdat ik ook totaal 0 % verstand heb van watervaren en sluizen etc..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou jij persoonlijk het niet doen ipv wel doen?
Geen ideequote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent sowieso niet verzekerd mocht er wat misgaan, toch?
Zolang je geen haast hebt. Lekker gemoedelijk varen, voorrang geven, handje opsteken. Lekker man bootje varenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Het sturen met dat bootje (wat maar maximaal 20 kan en dus niet hard) dat lukt wel. Waar ik meer mee zit is dat ik totaal niet weet wat te doen bij een sluis. Of als een andere boot aan komt. Welke kant moet ik op? Moet ik stoppen? Moet ik gewoon rustig erlangs varen? Dat soort dingen. Zegmaar.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat ik ook totaal 0 % verstand heb van watervaren en sluizen etc..
Dikke boot in de sluis en jij wil er ook in maar dat past niet en hij ziet je niet sluis gaat dicht..dood einde..rip
Ja wat handje opsteken? Zwaaien of wat? Of zo van "mag ik iets vragen?" Wat nou handje opsteken??quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zolang je geen haast hebt. Lekker gemoedelijk varen, voorrang geven, handje opsteken. Lekker man bootje varen
Naja dat zal ook wel weer meevallen omdat je er geen vaarbewijs voor nodig hebt...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je dat niet bent en er gaat iets mis ben je zwaar de lul.
Dat zal wel via de verhuurder lopen neem ik aan. Maargoed, ik ben dus vooral een beetje huiverig vanwege regels die ik compleet niet ken. Als iemand mij zou zeggen op het water heeft links voorrang dan zou ik het bij wijze van spreken gewoon geloven zegmaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja dat zal ook wel weer meevallen omdat je er geen vaarbewijs voor nodig hebt...
Dus gewoon verzekerd..
Maar waarom en wat hangt er vanaf dat het niet met de auto kan ofzo...wat zit er achterquote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zal wel via de verhuurder lopen neem ik aan. Maargoed, ik ben dus vooral een beetje huiverig vanwege regels die ik compleet niet ken. Als iemand mij zou zeggen op het water heeft links voorrang dan zou ik het bij wijze van spreken gewoon geloven zegmaar.
Maja staat in de folder beschikt over voldoende vaardigheden...die heb je dus niet...volgens mij is het niet zoals de rode zee bevaren !!!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zal wel via de verhuurder lopen neem ik aan. Maargoed, ik ben dus vooral een beetje huiverig vanwege regels die ik compleet niet ken. Als iemand mij zou zeggen op het water heeft links voorrang dan zou ik het bij wijze van spreken gewoon geloven zegmaar.
Waarom omdat het (misschien?) leuk is en het kan niet met de auto omdat mijn auto gewoon zinkt als ik er mee de plomp in rij.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar waarom en wat hangt er vanaf dat het niet met de auto kan ofzo...wat zit er achter
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom omdat het (misschien?) leuk is en het kan niet met de auto omdat mijn auto gewoon zinkt als ik er mee de plomp in rij.
Naja iig nog iets nat geworden danquote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom omdat het (misschien?) leuk is en het kan niet met de auto omdat mijn auto gewoon zinkt als ik er mee de plomp in rij.
Jawel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slaapt de kleine al wat beter?
Zo lekker zeg!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel.
Vannacht in ieder geval wel. De tandjes geven hem nog wel genoeg problemen, maar vannacht ging het gelukkig wel goed. Ik heb maarliefst tot 8.15 uit kunnen slapen!
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Does it look like I give a shit?
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Does it look like I give a shit?
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu foto van mevr tot in die positie naakt natuurlijk
Ik wijs al jaren vrouwen afquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof jij haar af zou wijzen
Ja hahaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook als het diepere inzichten in de psyche van Mortaxx zou kunnen geven?
Ben gewoon volcelquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook als het diepere inzichten in de psyche van Mortaxx zou kunnen geven?
Niet altijd goosquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben gewoon volcel
Vrouwen zijn echt vermoeiend
Nooit last van..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben gewoon volcel
Volcel? Is dat incel2?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben gewoon volcel
Ja mevrouw ToT weer niet, dus da's dan toch weer niet zo'n goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Rihanna?![]()
Die heeft zo'n gek voorhoofd...
IK WAS HET NIET !!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:52 schreef ToT het volgende:
Godver, zit er een kerel met mevrouw ToT te flirten op Facebook. "Honey? Can you give me his contact details? So I can tell him that I will rip his lungs out of his chest and put his own heart in his hands so he can watch it beating slower and slower until it comes to a full stop?"
Flauw genoeg gaf ze mij zijn gegevens niet.
Merk je niks van op zijn hontjesquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Rihanna?![]()
Die heeft zo'n gek voorhoofd...
Linkje ? Ik heb al jaren geen tv abbo meerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:56 schreef ToT het volgende:
Dat mokkeltje van die Jumbo-reclame, daar lijkt ze ook wel wat op!
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Linkje ? Ik heb al jaren geen tv abbo meer
Beter post je gewoon haar fotoquote:
Ja die dikke heeft wel een lekkere milf idd !!!quote:
Oh ja. Haha!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh wat ik zo snel gelezen heb is een bakla gewoon een man....
VIERENDELENquote:
Hoelaat?quote:
Sowieso.quote:
Bier tanken ja tochquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
eNGine wil wel in mijn plaats komen
Alsof de zweep alleen voor paarden isquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sowieso.
Alsof ik een zweep heb, rij geen paard ofzo
[..]
Bier tanken ja toch
Waar gebruik jij je zweep zoal voor dan?quote:
Voor strakke ronde billenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waar gebruik jij je zweep zoal voor dan?
Kikkerbillen, paardenbillen, mannenbillen enz?quote:
Zijn kikkerbillen rond en strak dan?....quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kikkerbillen, paardenbillen, mannenbillen enz?
Euh..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zijn kikkerbillen rond en strak dan?....
Hahaha! Idd zal al dat gespring wel goed zijn voor de spieren.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Euh..moet haast wel. Als je zo kunt springen..
Morgen misschien ook maar eens een dagje proberenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha! Idd zal al dat gespring wel goed zijn voor de spieren.
Post daarna een pic van je ronde strakke billenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Morgen misschien ook maar eens een dagje proberen
Veel te bang voor die zweepquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Post daarna een pic van je ronde strakke billen
Mietjequote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Veel te bang voor die zweepniet mijn ding in ieder geval
Wel een beetjequote:
Nou en ? Ben ik ook...gewoon normaal doen...en dan kom je met mensen in praat...en dan denk je uuh wag ff maar hoe dan...quote:
Oh dat kan best hoor. Maar dan nog, verschillende mensen, verschillende smaken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou en ? Ben ik ook...gewoon normaal doen...en dan kom je met mensen in praat...en dan denk je uuh wag ff maar hoe dan...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2019 05:31 schreef eNGine10 het volgende:
Heeeeeymaar nog te vroeg man, ga nog een uurtje slapen
Sorry ik ga mezelf niet bolken dus dan hier maarquote:
Groot gelijk heb je.quote:Op woensdag 19 juni 2019 05:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry ik ga mezelf niet bolken dus dan hier maar
Zo achterlijk als ik er uitzie ben ik nu ook weer nietquote:
Je bent een jonge God.quote:Op woensdag 19 juni 2019 05:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo achterlijk als ik er uitzie ben ik nu ook weer niet
Dat jonge is inmiddels toch niet veel meer van overquote:
Why?quote:Op woensdag 19 juni 2019 05:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat jonge is inmiddels toch niet veel meer van over
Ook ik doorsta de tand des tijds niet, mijn vrindquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook ik doorsta de tand des tijds niet, mijn vrind
Gedoucht en alquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om zomaar te mogen ruiken.
Mag hoor. Zou wel opschieten voor het schone er weer vanaf is.quote:
Okay ja. Je ruikt naar wilde bloemenquote:Op woensdag 19 juni 2019 07:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mag hoor. Zou wel opschieten voor het schone er weer vanaf is.
Lekker hequote:
Uitstekend kan ik wel zeggen. Beetje werken zo.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Tientje![]()
Goedemorgen hoe is het met je?
Fijn om te horen. Hoe is het weer daar?quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uitstekend kan ik wel zeggen. Beetje werken zo.
En met jou?en slak, leeft die ook nog?
Niks mis met een frisse ochtendgeurquote:Op woensdag 19 juni 2019 07:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ruik nog naar de ochtendgeur. Lig namelijk nog in bed
Mooi zoquote:Op woensdag 19 juni 2019 08:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Hoe is het weer daar?
Hier ook alles prima. Zonnetje schijnt al volop.
Ja slak leeft ook nog. Alweer bijna een halfjaar met hem.De tijd vliegt.
Is het nodig vandaag?quote:
Je ruikt een dutch oven?quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ruik nog naar de ochtendgeur. Lig namelijk nog in bed
Wat aardig, mosrednA, dat jij het fijn vindt dat het Dven deugd doet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:16 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Wat fijn, Dven, dat jou dat deugd doet.
Wat vriendelijk, eNGine10, dat jij het aardig van mosrednA vindt dat hij het fijn vindt dat het Dven deugd doet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat aardig, mosrednA, dat jij het fijn vindt dat het Dven deugd doet.
eroverheen gegroeidquote:Op woensdag 19 juni 2019 08:56 schreef ToT het volgende:
Waarom krijg ik geen epileptische aanval meer van je UI?
Gewenning!quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:56 schreef ToT het volgende:
Waarom krijg ik geen epileptische aanval meer van je UI?
Je bent over m'n post heen gegroeid!quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je bent e
[..]
eroverheen gegroeid
quote:
Wassup?quote:
Pff gelukkigquote:
Lkkr man.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:32 schreef Geerd het volgende:
3 WERKEN WEEKEND VRIJ!!!
ZATERDAG ZUIPON!!!!!!!!!
De kroeg in?quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:32 schreef Geerd het volgende:
3 WERKEN WEEKEND VRIJ!!!
ZATERDAG ZUIPON!!!!!!!!!
Zijn wel de mooiste avonden vaak.quote:
Daarom is zondagmiddag vaak nog mooier dan zaterdagavond.quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:41 schreef Geerd het volgende:
Of van die middagjes ohw even de stad in wat eten bij bakker bart ofzo...en gewoon 10 uur later thuis komen met 6 halve liters in je nek en 2 bitterballengarnituren
Mooie dagen zijn dat
Mwja liever zaterdagmiddag !quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom is zondagmiddag vaak nog mooier dan zaterdagavond.
Overkomt mij nou nooitquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:41 schreef Geerd het volgende:
Of van die middagjes ohw even de stad in wat eten bij bakker bart ofzo...en gewoon 10 uur later thuis komen met 6 halve liters in je nek en 2 bitterballengarnituren
Mooie dagen zijn dat
Ja kan ook maar dan hebben m'n maten altijd smoesjes.quote:
Lijkt me verstandigquote:
Belangrijke toevoegingquote:
Lekker zuipen ja tochquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:20 schreef Fancy2 het volgende:
Ik ga wel drinken want ik wil nog niet dood
Paar liter wegtikken iedere dagquote:
quote:
Sws 3 liter haal ik wel...1 liter al met sporten en tijdens het werk de rest en meer...quote:
Haal ik ook wel als het warm is. Drink al bijna een liter als ontbijt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sws 3 liter haal ik wel...1 liter al met sporten en tijdens het werk de rest en meer...
Kijken hoe snel je tanden door een zeef kunnenquote:
Voor 1200 eet ik zelden eigenlijk...quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haal ik ook wel als het warm is. Drink al bijna een liter als ontbijt.
Ik drink veel cola... heb nog steeds hele tanden zonder gaatjes....quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kijken hoe snel je tanden door een zeef kunnen
quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik drink veel cola... heb nog steeds hele tanden zonder gaatjes....
Ja idemquote:
Had een collega die dronk vroeger paar liter cola per dag. Had z'n tanden nog wel maar dat ga je wel zien.quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik drink veel cola... heb nog steeds hele tanden zonder gaatjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |