Tot moggel !quote:

Woon hier pas 2 jaar, maar heb de ervaring niet nee. Overigens heb ik niets van iemand nodig, dus mij niet bekendquote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:10 schreef Amphorapotje het volgende:
Vraagje aan Petzi : Heb jij ook de mening dat Zeeuwen best wel zuinig en een beetje kortaf zijn?

Oh, ben hier op verkanzie nu, maar ze zijn best kortaf vind ik, als Brabo.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:11 schreef Petzi het volgende:
[..]
Woon hier pas 2 jaar, maar heb de ervaring niet nee. Overigens heb ik niets van iemand nodig, dus mij niet bekend

Er is veel veranderd Tilly. Het is niet meer zoals vroegerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:10 schreef TillyB het volgende:
Leuk voor je Petz!![]()
En dominees zijn niet zo heel erg streng, ouderlingen en die andere lui eromheen zijn eigenlijk het ergst.

Als het je overkomt, is je gevoel al goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:12 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dank je, ben er helemaal nog niet aan toe voor mijn gevoel, maar het overkomt je

Ik zit er in 2019 ook nog middenin dus ik heb het niet over vroegerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Er is veel veranderd Tilly. Het is niet meer zoals vroeger

Ik ben eigenlijk een Hilversumse, geen echte Brabo. Was noodzaak vanwege vaders werk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, ben hier op verkanzie nu, maar ze zijn best kortaf vind ik, als Brabo.

Nee.....quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:14 schreef Amphorapotje het volgende:
@:Fann weet jij nu al hoe je iemand kunt unblocken? Want daar ging niemand op in.

Ok, tof !quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een Hilversumse, geen echte Brabo. Was noodzaak vanwege vaders werk.
De mensen die ik hier ken zijn erg aardig

Oke, wilde enkel aangeven dat veel mensen van zo'n beetje onze leeftijd, wat ouder of jonger, zijn beinvloed door nare ervaringen van vroegerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zit er in 2019 ook nog middenin dus ik heb het niet over vroegerMaar dat zegt ook niks want het is bij iedere gemeente/kerk/persoon weer anders

Snap ik maar dat is hier niet het gevalquote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke, wilde enkel aangeven dat veel mensen van zo'n beetje onze leeftijd, wat ouder of jonger, zijn beinvloed door nare ervaringen van vroeger

Tillyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Snap ik maar dat is hier niet het geval

Gelukkig dan maar Tillyquote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Snap ik maar dat is hier niet het geval

Ja, die hadden een weekendje hier en zondagavond vertrokken. Was gedeeltelijk een onverwachte en leuke vaderdag.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Opaaazijn de kinderen weer naar huis?

Leuk voor jequote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, die hadden een weekendje hier en zondagavond vertrokken. Was gedeeltelijk een onverwachte en leuke vaderdag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |