Ik heb ook geen idee eigenlijk. Volgens mij is neuken voor de lol sowieso not done voor religieuzen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:55 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij wel.... maar weet ik ook niet meer zeker meer
Ik zeg : Ga ervoor !quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja, maar er is natuurlijk meer. Dat is niet iets waar je 24 mee bezig bent. Althans ik niet. Maar dezelde overtuiging is prettig ja
Dominee's mogen dat ! Ik weet het. Goffer wat zeg ik nu weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee eigenlijk. Volgens mij is neuken voor de lol sowieso not done voor religieuzen.
Maar misschien is dat tegenwoordig anders.
Ja Daarom!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja, maar er is natuurlijk meer. Dat is niet iets waar je 24 mee bezig bent. Althans ik niet. Maar dezelde overtuiging is prettig ja
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dominee's mogen dat ! Ik weet het. Goffer wat zeg ik nu weer.
Ik wilde juist niet, hij hield aan. En dan heb ik het niet over neuken. Lijkt mij belangrijk eerst elkaar beter te leren kennenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Daarom!
Maar leuk voor je Petz... is hij ook verliefd?
Ik ken er zelfs één en dat is echte een leuke homo. Echt waar.quote:
Jah groot gelijk. Wel eerst weten wat voor vlees je eventueel in de kuip laatquote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wilde juist niet, hij hield aan. En dan heb ik het niet over neuken. Lijkt mij belangrijk eerst elkaar beter te leren kennen
Louis de Funès zeker.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:01 schreef FANN het volgende:
Ik moet aan een film denken maar nou moet ik effe googelen welke film dat was![]()
war iik een dominee geloof ik![]()
was een mooie film
Ja dat zéker!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wilde juist niet, hij hield aan. En dan heb ik het niet over neuken. Lijkt mij belangrijk eerst elkaar beter te leren kennen
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ken er zelfs één en dat is echte een leuke homo. Echt waar.
The Thornbirdsquote:
Dus verkering is ongeveer hetzelfde als Fok!ken, een beetje kletsen en geintjes maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:05 schreef Petzi het volgende:
Het is ook absoluut niet zo, die ouderwetse gedachte dat je opgeknoopt alleen over God mag praten. Het is een manier van naar dingen kijken en dingen ervaren.
De overtuiging is een deel van je, Verder doe je gewoon leuke dingen samen. Kletsen en geintjes maken etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |