Fijne nacht kerel !quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet gaan slapen. Morgen weer groene daken en zo. Wel nog even iets raars doen.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet gaan slapen. Morgen weer groene daken en zo. Wel nog even iets raars doen.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:40 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog wel wijn van zaterdag of zondagavond..... de avond toen
Sas weg ging ... zou dat nog goed zijn? Je toch?
Zorg dat je niet gearresteerd wordt!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Truste Schrut !quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Nou vertel en maak ons blij.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, men maakt er een hobby van, maar niets kan mijn goede zin bederven
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ga ik één glaasje nemen.... heb ik verdiend vandaag
Kun je wel 2 weken nog bewaren volgens mij. Je proeft het wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ga ik één glaasje nemen.... heb ik verdiend vandaag
Ik decanteer ook altijd met een zwaard.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:44 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kun je wel 2 weken nog bewaren volgens mij. Je proeft het wel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik decanteer ook altijd met een zwaard.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik decanteer ook altijd met een zwaard.
Zie je al zwaaien met je plastic zwaardjequote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, met een goede Chateaux Migraine, of een Stoupe de la Terrasse is dat best te proberen.
quote:
Het smaakt nog érg lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:44 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kun je wel 2 weken nog bewaren volgens mij. Je proeft het wel.
Die is leuk !quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:49 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zie je al zwaaien met je plastic zwaardje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |