abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187531392
Thanks, all! Ik dacht ook gewicht, maar ik vond online ook weer formules met 90mg per kilo over 3 doses en dan zou het weer wél kunnen. Maar als er hier een pro zit die het weet: erg benieuwd.
Phi was gisteravond koortsig en erg verdrietig, maar de pcm-120 was op. Gelukkig is ze toch nog lekker gaan slapen uiteindelijk.

Over klimmen: Phi heeft al menig klap gemaakt inmiddels. Meestal omdat ze zich optrekt aan iets wat daar niet zo geschikt voor is. Die komt dus wel aan stuntervaring zonder op de bank te stuiteren :+

Hittegolf: hier wordt het een zwembad in de tuin met een partytent eroverheen voor de schaduw. Hier ook een dreumes die niet blijft zitten in zorgvuldig opgestelde schaduwzones. Dat wordt dus fanatiek smeren.

Pkm, wat rot voor banaan! Hopelijk voelt hij zich snel beter.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 07:33:39 #127
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187531441
Hier tuin op het zuid/westen volgens mij.
We hebben iig zon van 8 in de ochtend tot 8 in de avond :').

Gedwongen een 3 meter diep zonnescherm aangeschaft, echt heerlijk.
Plus een parasol + een partytent en dan natuurlijk iets met water.

Verder doet iedereen het hier in huis wel goed op warmte, overal gewoon een ventilator op de kamer :) iig nog geen last gehad van een kind wat niet kon slapen door de hitte. Volgens mij maakt het hem niet zoveel uit allemaal.

Wat ik vooral makkelijk vind met de warmte is de kleding :D meneer haat aankleden en als het warm is ben je zo klaar met een romper oid. Hij heeft laatst 3 uur lang in een babybadje gebivakkeerd met alleen een zwembroekje aan :') schoot telkens in de lach als hij moest plassen.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 07:47:09 #128
298315 SacreCoeur
pi_187531488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:38 schreef minilot het volgende:
Ik vind in deze fase fysieke vrijheid om te springen en klauteren (en het daarbij ook 'leren' vallen) veel belangrijker dan het aanleren van etiquette, dus er mag hier naar hartelust op tafels en banken geapekooid worden, mits hij ons daarbij geen pijn doet (prio 1) en spullen min of meer heel blijven (prio 2).

Evenwicht bewaren, je val breken, hoogte en diepte leren inschatten - ik vind dat voor deze dreumes echt veel zinniger dan leren kalm doen op een bank waarop het zo lekker springen is. :)
Hoe doen jullie dat met de trap? Wel of geen hekje?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 07:56:02 #129
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187531529
90mg/kg/24u inderdaad. Maar je kan best wat eerder over hoor, zeker als het een losse dosis is en niet dagenlang. Fijn dat ze is gaan slapen uiteindelijk!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:14:28 #130
221912 minilot
Nancy boy
pi_187531606
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 07:47 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hoe doen jullie dat met de trap? Wel of geen hekje?
Eén hekje (drie verdiepingen, maar de rest is met deuren op te lossen). Günther gaat wel al maanden zelf de trap op en af, ik draag 'm nooit.
Helemaal van bovenaan de trap naar beneden kukelen vind ik persoonlijk een niet te nemen risico, onze lage salontafels en bankleuningen wel. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:15:45 #131
221912 minilot
Nancy boy
pi_187531617
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 07:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Gedwongen een 3 meter diep zonnescherm aangeschaft, echt heerlijk.
O, dat klinkt inderdaad lekker! Hihi @ zwembroekplasjes :)
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:16:56 #132
221912 minilot
Nancy boy
pi_187531632
Och Banaantje! -O- Kus erop!
Phi'tje ook al belabberd! Beterschap!
Moest niet mogen, zieke dreumesen! :*
  Moderator/colorchick vrijdag 21 juni 2019 @ 08:23:20 #133
382129 crew  Donna
pi_187531680
Ohjee allemaal zieke kindjes. G heeft gisteren 3x gespuugd, maar so far so good vanochtend. Ze slaapt nu weer na haar ontbijtje (is standaard) en hopelijk spuugt ze zo niet weer.

Zonnescherm moeten wij ook nog eens naar kijken. We hebben wel net een parasol gehaald, tis een begin. Maar met 1100m2 kan je toch niet alles in de schaduw zetten. :D
pi_187531712
Trap op en af doet Mijm ook wel, maar onder begeleiding inderdaad.

Hier geen liefhebber van zulke temperaturen. Ik houd altijd meteen zoveel vocht vast ook. Volgende week zondag zakt het gelukkig (hopelijk), want dan ga ik naar Rock Werchter (muse :9 ) en dat lijkt me niet tof met 30+ graden.

PCM deden wij ook op gewicht, tot we ooit bij de HAP kwamen met S. en ze daar zeiden dat het echt wel kon al, die 240 mg. Zelfde wat Lemijn zegt, als het incidenteel is maakt dat niet zoveel uit.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_187531735
:o ik wil jouw tuin, Donna!!
Wij hebben gelukkig wel een overkapping en als die ‘s avonds in de zon komt te staan dan hebben we in de rest van de tuin schaduw.
En boven hebben we airco, want enkelglas. Beste investering die we gedaan hebben.

Beterschap voor alle zieke kindjes :* dan zijn ze er hopelijk wel vanaf als de temperaturen stijgen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:32:04 #136
298315 SacreCoeur
pi_187531763
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:15 schreef minilot het volgende:

[..]

O, dat klinkt inderdaad lekker! Hihi @ zwembroekplasjes :)
Tot op zekere hoogte ja :P
Eerste jaar een elektrische aangeschaft en die ging na èèn jaar kapot, super duur ding :')
Daarna wil ik nooit meer een elektrische, wil hier NOOIT meer zonder zonnescherm zitten.
Dus nu een handbediening en die was de helft goedkoper (we moesten een 6 meter hebben en dan 3 meter diep, aardig formaatje :D)

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Eén hekje (drie verdiepingen, maar de rest is met deuren op te lossen). Günther gaat wel al maanden zelf de trap op en af, ik draag 'm nooit.
Helemaal van bovenaan de trap naar beneden kukelen vind ik persoonlijk een niet te nemen risico, onze lage salontafels en bankleuningen wel. :)
Nee, boven een hekje doen wij zeker ook.
Over beneden twijfel ik nog, hij klimt nog niet :') maar dat kan zo in een dag veranderen.
pi_187532217
Ik ben jaloers op iedereens tuin :P

Ik moet het hier doen met een balkon (eigenlijk 3 balkons :P ). Zal er van het weekend eens eentje goed opruimen voor de komende hittegolf.
pi_187534240
Ons schaduwdoek is gisteren naar beneden komen zetten omdat de kat het wel een mooie hangmat vond :')
Als de naaimachine meewerkt valt het nog wel te repareren en anders morgen maar even op jacht naar een nieuwe. Zonder schaduwdoek hebben we geen enkele schaduw in de tuin en wordt het in huis ook een stuk warmer.

Ik moet het tuintje ook nog verder opruimen, of eigenlijk alweer aangezien man er weer rommel heeft dumpt. Dat was voorheen lekker makkelijk maar met dreumes is het niet erg handig om gereedschap of stukken kippengaas in de tuin te laten liggen.
pi_187534705
wij hebben een dakterras dat de hele dag in de zon staat. En onze slaapkamers ook, daar was het laatst ook al 28 graden. We hebben een mobiele airco, maar die keolt het maar een paar graad af. Ik zie echt op tegen volgende week...
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:46:56 #140
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187535019
Onze tuin staat op het westen, dus we hebben vanaf de middag de hele dag zon. O+
En binnen wordt het wel warm, zo’n 27 graden in de slaapkamers. Maar kan kunnen we onze vloerkoeling uittesten. :)

We hebben gister een grote zwembad gehaald en ik ga zo een parasol halen. Denk dat we zo wel klaar zijn. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_187536405
Pfffff, dat was me een nachtje. Voorgaande nacht sliep Simon door, maar blijkbaar had ie het drama gedoe opgespaard voor deze nacht. Dat was uiteraard de nacht voor mijn sollicitatiegesprek van vandaag :(
Van half vier tot 6 uur bezig geweest..... Ik moest erbij blijven zitten na een paar keer aan de borst. Elke keer als mijn kleine teentje bewoog, zat ie al bijna overeind. Dus wegsluipen ging zeeeer lastig :( :(

Gelukkig ging het gesprek wel goed *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:04:53 #142
298315 SacreCoeur
pi_187536648
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Onze tuin staat op het westen, dus we hebben vanaf de middag de hele dag zon. O+
En binnen wordt het wel warm, zo’n 27 graden in de slaapkamers. Maar kan kunnen we onze vloerkoeling uittesten. :)

We hebben gister een grote zwembad gehaald en ik ga zo een parasol halen. Denk dat we zo wel klaar zijn. :)
Een bbq! :P
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:15:25 #143
221912 minilot
Nancy boy
pi_187537403
Tolstoi, succes met de beslissing! :*

En inzake barbecue, hoe doen jullie dat in combinatie met gedreumes? De afgelopen weken hier voor simpel avondeten in de tuin wel wat op de barbecue gegooid met Günther op gepaste afstand in de kinderstoel, maar binnenkort komt de halve schoonfamilie hier barbecuen en dat duurt uuuuuuuren. Moeten we toch iets voor zien te bedenken..
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:29:09 #144
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187537578
De bbq in de box zetten.. 😂
Nee, er zijn dan vast wel genoeg personen aanwezig die op Gunther kunnen letten, toch? Oma’s vinden dat meestal wel leuk. ;)

@SacreCoeur Doen we ieder weekend al. O-)
  vrijdag 21 juni 2019 @ 17:14:27 #145
221912 minilot
Nancy boy
pi_187538087
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De bbq in de box zetten.. 😂
Nee, er zijn dan vast wel genoeg personen aanwezig die op Gunther kunnen letten, toch? Oma’s vinden dat meestal wel leuk. ;)
Ha! Mijn schoonfamilie bestaat uit louter kopieën van J.'s verstrooide-professorachtigheid: als het gaat om waterpartijen en open vuur enzo, dan vertrouw ik alleen mezelf als het om op Günther letten gaat, al zijn alle ooms, tantes, neven en opa en oma aanwezig. :+ :')

Geen box in huis, dus geen optie. :7 Maar niettemin bestaan er vermoedelijk wel andere manieren om de barbecue buiten bereik van Günther te houden, eens even over nadenken..
pi_187538598
Banaan vindt de barbecue maar matig interessant. Meestal zijn er genoeg andere dingen die hij ook leuk vindt.

Wij hadden een slechte nacht, daarna vanaf 5:15 een uurtje wakker. Nog anderhalf uur geslapen, werd hij compleet over zijn toeren wakker. :{
Onze ochtend was dus vooral op mijn rug in de draagzak en op de bank hangen. Hij wou ook niet naar buiten.
Wel een stevige dut gedaan van drie uur (inclusief krijs onderbreking) in alleen slaapzak, sindsdien eindelijk wat vrolijker en minder warm. Hij was heel tevreden in de kinderwagen, ik kan echt merken dat hij vooral wil hangen maar zich ook verveelt.

Extra sneu, het spekrandje is van zijn buik. -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_187539807
Arme banaan :* beterschap!

Jip leek het best wel weer prima te doen. Had net een heel bakje bramen gegeten, je weet wel, dat heerlijke fruit waar je van die mooie vlekken door kan krijgen :9 Drie keer raden wie er vervolgens over de bank heen kotst :') :'(
  vrijdag 21 juni 2019 @ 19:36:11 #148
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187540042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 19:20 schreef Aure het volgende:

Jip leek het best wel weer prima te doen. Had net een heel bakje bramen gegeten, je weet wel, dat heerlijke fruit waar je van die mooie vlekken door kan krijgen :9 Drie keer raden wie er vervolgens over de bank heen kotst :') :'(
Ik hoop jij..... 😂🙈

Beterschap, arme Jip!
  vrijdag 21 juni 2019 @ 19:36:37 #149
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187540050
@pkm ook beterschap ;( :*
pi_187540268
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 19:20 schreef Aure het volgende:

Neeeee. :o Stoffen bank ook nog?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')