.
. iig nog geen last gehad van een kind wat niet kon slapen door de hitte. Volgens mij maakt het hem niet zoveel uit allemaal.
 iig nog geen last gehad van een kind wat niet kon slapen door de hitte. Volgens mij maakt het hem niet zoveel uit allemaal.  meneer haat aankleden en als het warm is ben je zo klaar met een romper oid. Hij heeft laatst 3 uur lang in een babybadje gebivakkeerd met alleen een zwembroekje aan
 meneer haat aankleden en als het warm is ben je zo klaar met een romper oid. Hij heeft laatst 3 uur lang in een babybadje gebivakkeerd met alleen een zwembroekje aan  schoot telkens in de lach als hij moest plassen.
 schoot telkens in de lach als hij moest plassen.

Hoe doen jullie dat met de trap? Wel of geen hekje?quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:38 schreef minilot het volgende:
Ik vind in deze fase fysieke vrijheid om te springen en klauteren (en het daarbij ook 'leren' vallen) veel belangrijker dan het aanleren van etiquette, dus er mag hier naar hartelust op tafels en banken geapekooid worden, mits hij ons daarbij geen pijn doet (prio 1) en spullen min of meer heel blijven (prio 2).
Evenwicht bewaren, je val breken, hoogte en diepte leren inschatten - ik vind dat voor deze dreumes echt veel zinniger dan leren kalm doen op een bank waarop het zo lekker springen is.

Eén hekje (drie verdiepingen, maar de rest is met deuren op te lossen). Günther gaat wel al maanden zelf de trap op en af, ik draag 'm nooit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat met de trap? Wel of geen hekje?

O, dat klinkt inderdaad lekker! Hihi @ zwembroekplasjesquote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Gedwongen een 3 meter diep zonnescherm aangeschaft, echt heerlijk.

Kus erop!
 Kus erop! 

) en dat lijkt me niet tof met 30+ graden.
 ) en dat lijkt me niet tof met 30+ graden. 

ik wil jouw tuin, Donna!!
 ik wil jouw tuin, Donna!!  dan zijn ze er hopelijk wel vanaf als de temperaturen stijgen.
 dan zijn ze er hopelijk wel vanaf als de temperaturen stijgen.

Tot op zekere hoogte jaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:15 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat klinkt inderdaad lekker! Hihi @ zwembroekplasjes

)
) Nee, boven een hekje doen wij zeker ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Eén hekje (drie verdiepingen, maar de rest is met deuren op te lossen). Günther gaat wel al maanden zelf de trap op en af, ik draag 'm nooit.
Helemaal van bovenaan de trap naar beneden kukelen vind ik persoonlijk een niet te nemen risico, onze lage salontafels en bankleuningen wel.
 maar dat kan zo in een dag veranderen.
 maar dat kan zo in een dag veranderen.

). Zal er van het weekend eens eentje goed opruimen voor de komende hittegolf.
 ). Zal er van het weekend eens eentje goed opruimen voor de komende hittegolf.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Een bbq!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Onze tuin staat op het westen, dus we hebben vanaf de middag de hele dag zon.
En binnen wordt het wel warm, zo’n 27 graden in de slaapkamers. Maar kan kunnen we onze vloerkoeling uittesten.
We hebben gister een grote zwembad gehaald en ik ga zo een parasol halen. Denk dat we zo wel klaar zijn.

Ha! Mijn schoonfamilie bestaat uit louter kopieën van J.'s verstrooide-professorachtigheid: als het gaat om waterpartijen en open vuur enzo, dan vertrouw ik alleen mezelf als het om op Günther letten gaat, al zijn alle ooms, tantes, neven en opa en oma aanwezig.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De bbq in de box zetten.. 😂
Nee, er zijn dan vast wel genoeg personen aanwezig die op Gunther kunnen letten, toch? Oma’s vinden dat meestal wel leuk.

Maar niettemin bestaan er vermoedelijk wel andere manieren om de barbecue buiten bereik van Günther te houden, eens even over nadenken..
 Maar niettemin bestaan er vermoedelijk wel andere manieren om de barbecue buiten bereik van Günther te houden, eens even over nadenken..

beterschap!
 beterschap! Drie keer raden wie er vervolgens over de bank heen kotst
 Drie keer raden wie er vervolgens over de bank heen kotst   

Ik hoop jij..... 😂🙈quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:20 schreef Aure het volgende:
Arme banaanbeterschap!
Jip leek het best wel weer prima te doen. Had net een heel bakje bramen gegeten, je weet wel, dat heerlijke fruit waar je van die mooie vlekken door kan krijgenDrie keer raden wie er vervolgens over de bank heen kotst

Neeeee.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:20 schreef Aure het volgende:
Arme banaanbeterschap!
Jip leek het best wel weer prima te doen. Had net een heel bakje bramen gegeten, je weet wel, dat heerlijke fruit waar je van die mooie vlekken door kan krijgenDrie keer raden wie er vervolgens over de bank heen kotst

Stoffen bank ook nog?
 Stoffen bank ook nog?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |