abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2019 @ 15:03:39 #101
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187520176
Binnen blijven. Naar een cafe met airco. In enkel een luier rondlopen en slapen. Een feestje vieren als het over is.

Het moge duidelijk zijn: ik ben GEEN fan van de hitte :{w .

kleine lettertjes: het feestje bouw ik, de luier draagt hij
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187520217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 15:03 schreef Lemijn het volgende:
Binnen blijven. Naar een cafe met airco. In enkel een luier rondlopen en slapen. Een feestje vieren als het over is.

Het moge duidelijk zijn: ik ben GEEN fan van de hitte :{w .

kleine lettertjes: het feestje bouw ik, de luier draagt hij
Dit dus, wij doen het meestal heel rustig aan met de hitte, en dus wel dat badje er bij :P

Het zou voor mij ook een nachtmerrie zijn als het zo’n zomer zou worden als vorig jaar :'(

Wel goed dat je die disclaimer er bij zette, anders had ik wel wat geks gedacht ~O>
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 20 juni 2019 @ 15:28:09 #103
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187520554
Jacob doet nooit wild op de bank :o . Hij zit er wel de halve dag boekje te lezen, bij voorkeur op een schapenvachtje en met mij. Hij doet wel wild op mijn bed en is er al meerdere keren afgerold. Waarschuwen doe ik soms omdat het eruit flapt, maar niet bewust. Het heeft geen zin, dat snapt hij toch niet en ik denk dat ondervinden dat iets gevaarlijk is meer effect heeft. Ik probeer het natuurlijk wel uit te leggen en te laten zien enzo maar steeds roepen pas op! kijk uit! voorzichtig! daar zie ik niet zoveel in.

Wat ziet C. er blij uit op dat filmpje, heerlijk :D .

Wow LeSage, koprollen, ik ben onder de indruk! Invloed van grote broer?

Voor de statistieken: geen grendelpuzzel hier. Wel een kind met fascinatie voor sluitingen al een poosje. Hij probeert de voordeur en mijn fiets te openen met de sleutel, klopt de fietstassen dicht en rommelt graag aan de tuigjes van fietsstoel etc. Grappig dat dat zo universeel is blijkbaar.

Sterkte met alle tanden en kiezen! En voor de koortsige Jip.

En tot slot, waarvoor ik eigenlijk kwam: *O* *O* voor Em en Lala. Wat zijn ze enorm groot en peutertachtig opeens op die laatste foto! Super.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187520825
Ach, Jagar wat ontzettend frustrerend dat O zo vroeg wakker blijft worden. Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal wanhopig van wordt. Helaas geen tips, wel een knuffel :*

Rena, leuk, happy C'tje :D
Simon vindt zo'n binnenspeeltuin ook helemaal super. We gaan meestal naar een kleinschalige in de buurt.

Sterkte voor iedereen met tanden- en kiezenleed of ziekte/koorts :* :*

Simon doet ook vaak wild op de bank, ondanks waarschuwingen en hem eraf halen als ie het te bont maakt (lees springen tegen de armleuningen en bijna erover heen vallen headfirst).

Jaaaaaaaa, Simon maakte een paar dagen geleden ook zelf een koprol. Hij stond op voeten en handen, zette zijn hoofd op de grond en kiepte door. Het was dus meer per ongeluk denk ik, maar ik zag het wel gebeuren :D

Die hittegolf hoeft voor mij ook niet, gelukkig is er airco op het werk. Ik hoop wel dat die eerste juli week beter wordt, dan is Simon jarig en dat willen we graag in de tuin vieren incl. BBQ.

Simon heeft ook afgelopen nacht goed geslapen, dus geen nachtelijk drama *O* Vanmiddag ging ook redelijk goed, al wild hij wel even drinken en ik moest er even bij blijven zitten. Maar de borst was ie in 5 minuten vertrokken. Ik ben zelf ook maar even bij gaan slapen :D
pi_187521350
Mini, waterballonnen? Samen ijsjes maken? Tent bouwen in de tuin en daarin picknicken?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_187521479
Ik vind in deze fase fysieke vrijheid om te springen en klauteren (en het daarbij ook 'leren' vallen) veel belangrijker dan het aanleren van etiquette, dus er mag hier naar hartelust op tafels en banken geapekooid worden, mits hij ons daarbij geen pijn doet (prio 1) en spullen min of meer heel blijven (prio 2).

Evenwicht bewaren, je val breken, hoogte en diepte leren inschatten - ik vind dat voor deze dreumes echt veel zinniger dan leren kalm doen op een bank waarop het zo lekker springen is. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_187521494
Hittegolf O+ O+ O+ *O* *O* *O* w/ w/ w/
Protège moi de mes désirs.
pi_187521506
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:25 schreef Krisvc het volgende:
Mini, waterballonnen? Samen ijsjes maken? Tent bouwen in de tuin en daarin picknicken?
Waterballonnen, goeie! O+
IJsjes snapt Günther tot dusver niet, hij zit er graag schaterend met zijn vingers aan, maar dat je iets dat bevroren is ook in je mond kan steken dringt op de één of andere manier nog niet door. :') Maar wellicht helpen dagen met vijfendertig graden daar binnenkort wel bij, wie weet :7
pi_187521513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:38 schreef minilot het volgende:
Ik vind in deze fase fysieke vrijheid om te springen en klauteren (en het daarbij ook 'leren' vallen) veel belangrijker dan het aanleren van etiquette, dus er mag hier naar hartelust op tafels en banken geapekooid worden, mits hij ons daarbij geen pijn doet (prio 1) en spullen min of meer heel blijven (prio 2).

Evenwicht bewaren, je val breken, hoogte en diepte leren inschatten - ik vind dat voor deze dreumes echt veel zinniger dan leren kalm doen op een bank waarop het zo lekker springen is. :)
Dit zijn belangrijke dingen, maar het welzijn van zoonlief is voor mij belangrijker. Als hij van de bank valt, maakt ie echt een lelijke smak. Hij mag er overheen rennen als wij er naast zitten en zijn val kunnen breken. Hij mag niet over de rugleuning op de vensterbank klimmen of proberen over de armleuning te klimmen. Dat probeert hij wel steeds te doen.
pi_187521519
Die collage van de tweeling! *; Zo verrekte schattig en blij! _O_
pi_187521538
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Dit zijn belangrijke dingen, maar het welzijn van zoonlief is voor mij belangrijker. Als hij van de bank valt, maakt ie echt een lelijke smak. Hij mag er overheen rennen als wij er naast zitten en zijn val kunnen breken. Hij mag niet over de rugleuning op de vensterbank klimmen of proberen over de armleuning te klimmen. Dat probeert hij wel steeds te doen.
Iedereen daar z'n eigen afweging in natuurlijk! :Y Vrij lage bankleuningen hier, dat scheelt. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 20-06-2019 17:59:55 ]
pi_187521607
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Iedereen daar z'n eigen afweging in natuurlijk! :Y Vrij lahe bankleuningen hier, dat scheelt. 8-)
Natuurlijk. Dat is het mooie aan opvoeden: iedereen doet het op zijn/haar eigen manier. :*

Hier hoge armleuningen, dus ja..
pi_187521791
Hier mag het niet, omdat er met mijn 2 rouwdouwers anders geen meubilair meer over zou blijven.
Klimmen en klauteren doen we op de trap, in de stoel of bank om erop te gaan zitten, in de speeltuin en in het speelhuisje in de tuin. Genoeg mogelijkheden.
Oh ja, en in de bakfiets. Mijm gaat netjes op het opstapje staan en laat zich er dan headfirst in vallen :')

Koprol is op initiatief van oma die kunsten aan het doen was met de jongens. Niet van grote broer, die doet alleen zijn kleine broertje na en durft zelf maar weinig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_187522704
Het gaat mij ook meer om het welzijn van het kind dan de bank zelf, grote zus mag van mij ook springen en doen wat ze wil maar die maakt niet zo’n smakkerd als kleine zus. Vallen doet ze genoeg maar voor hogere vallen heb ik wat meer angst. Fysieke vrijheid met grenzen hier dus :P Is ook geheel persoonlijk denk ik.

Tolstoi wat fijn dat het afgelopen nacht weer goed ging!

We hebben net heerlijk 8km gewandeld, ik geniet er zo van om lekker met haar te babbelen in de wagen, en van alles aan te wijzen aan beestjes en natuur O+ Voordeel van al dat wandelen is is dat ik voor mijn doen echt al een lekker kleurtje heb ^O^

Ik kijk niet uit naar een hittegolf, hoop echt als ik nog wat overtollige kilo’s kwijt ben ik dan misschien ook minder last heb van de hitte, vooral ‘s avonds met slapen :r
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187526416
Tolstoi wat fijn om te lezen dat het weer de goede kant op gaat. ^O^

Mini wij hebben bij de Lidl een opblaasbare octopus gehaald. Daar sluit je je tuinslang op aan en dan spuit hij aan de bovenkant met water. Ik gebruik hem ook wel om de tegels mee te koelen. Tuinslang op zich is ook heel populair trouwens. :D
Goed idee die waterballonnen, volgens mij heb ik nog wel wat staan.

Klauteren vind ik prima, als het niet te hoog is. Zo was hij gisteren bijvoorbeeld op weg om via een net in een vier meter hoog klimrek te gaan en heb ik hem maar tegengehouden. ;)
Ik probeer hem soms wel te helpen herinneren aan de laatste keer dat hij viel en dat dat pijn deed. Ik zie daar geen reactie op.

Banaan is flink koortsig en krijgt allemaal rode plekjes. Misschien toch waterpokken of iets dergelijks bij de kiezenellende. Zo verdrietig als vandaag is hij eigenlijk nooit. Ik word er ook een beetje verdrietig van dat ik niet meer voor hem kan doen. -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_187526705
Ik heb geen probleem met een hittegolf op zich. Wel een probleem met een dreumes-ongeschikte tuin zonder schaduw. :') Dus nog maar even bedenken hoe we dan onze vrije dagen door gaan brengen want binnen blijven is met onze actieveling ook geen optie. O+

Over klauteren, zie LeSages post. Ons aapje en ons meubilair zouden dat niet overleven. En over de slotjespuzzel sluit ik me bij Elleska aan.

Tot ziens FF, tot in het volgende topic! Leuke collage weer. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_187527371
Bij dat springen en rennen op de bank gaat het mij ook om het welzijn van Simon. De bank is al zo oud, die is dringend aan vervanging toe.
Bij vrienden is hun zoontje een keer van de triptrap gevallen headfirst, die was kort bewusteloos en hield er een hersenschudding aan over en moest een nachtje in het ziekenhuis blijven.
Dat soort dingen wil ik voorkomen.

PKM, dat klinkt echt heel sneu voor Banaan, beterschap :*
pi_187528214
Ik wil buiten veiligheid vooral ook voorkomen dat ie denkt dat hij bij andere mensen ook op banken en tafels mag klimmen. Dan is het hek van de dam bij Casper :')

Hittegolf }:| -O-

Hij sliep al toen ik thuis kwam van het werk vanavond ;( Morgenochtend zie ik hem nog en dan pas dinsdagochtend weer :'(
pi_187528280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:49 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb geen probleem met een hittegolf op zich. Wel een probleem met een dreumes-ongeschikte tuin zonder schaduw. :') Dus nog maar even bedenken hoe we dan onze vrije dagen door gaan brengen want binnen blijven is met onze actieveling ook geen optie. O+

Over klauteren, zie LeSages post. Ons aapje en ons meubilair zouden dat niet overleven. En over de slotjespuzzel sluit ik me bij Elleska aan.

Tot ziens FF, tot in het volgende topic! Leuke collage weer. *O*
Parasol? Die gaan wij ook maar eens aanschaffen.
pi_187528368
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 22:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Parasol? Die gaan wij ook maar eens aanschaffen.
Blijft de tuin ongeschikt van. De poort kan bijvoorbeeld niet meer dicht. En er staat nog een stapel stenen die over waren van het bestraten 3 jaar terug. Etc. Daarnaast is Dirk niet de dreumes om dan rustig in de schaduw te blijven. ;) Verhuizen staat op de planning dus hopelijk volgend jaar niet meer dit probleem. :)

Al heb je me wel op een idee gebracht door misschien gewoon even bij de schoonouders op bezoek te gaan. Die zijn er niet, maar hun tuin wel. :D
pi_187529847
Even tussendoor: Phi is wél 1 jaar, maar nog geen 10 kilo. Daardoor helpt de bijsluiter me niet; mag ze nou wel of geen zetpil pcm van 240 mg?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 02:06:15 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_187530849
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 23:50 schreef Jentin het volgende:
Even tussendoor: Phi is wél 1 jaar, maar nog geen 10 kilo. Daardoor helpt de bijsluiter me niet; mag ze nou wel of geen zetpil pcm van 240 mg?
Volgens mij is het bij medicijnen
belangrijk wat het lichaamsgewicht is!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_187531261
Wat een leuk filmpje van C. trouwens rena! O+
pi_187531329
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 02:06 schreef pinquit het volgende:

[..]

Volgens mij is het bij medicijnen
belangrijk wat het lichaamsgewicht is!
Dit heb ik ook altijd aangehouden. Maar @Lemijn weet dat vast beter.
pi_187531370
Even @Lemijn lokken idd ;)

Wij hadden hetzelfde probleem destijds en ik hield ook het gewicht aan, maar de 120mg hielp helemaal niks.
Volgens mij mogen ze 30mg/kg per keer (3 keer), dus toen had ze met haar 9kg wel de 240mg gemogen.
pi_187531392
Thanks, all! Ik dacht ook gewicht, maar ik vond online ook weer formules met 90mg per kilo over 3 doses en dan zou het weer wél kunnen. Maar als er hier een pro zit die het weet: erg benieuwd.
Phi was gisteravond koortsig en erg verdrietig, maar de pcm-120 was op. Gelukkig is ze toch nog lekker gaan slapen uiteindelijk.

Over klimmen: Phi heeft al menig klap gemaakt inmiddels. Meestal omdat ze zich optrekt aan iets wat daar niet zo geschikt voor is. Die komt dus wel aan stuntervaring zonder op de bank te stuiteren :+

Hittegolf: hier wordt het een zwembad in de tuin met een partytent eroverheen voor de schaduw. Hier ook een dreumes die niet blijft zitten in zorgvuldig opgestelde schaduwzones. Dat wordt dus fanatiek smeren.

Pkm, wat rot voor banaan! Hopelijk voelt hij zich snel beter.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 07:33:39 #127
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187531441
Hier tuin op het zuid/westen volgens mij.
We hebben iig zon van 8 in de ochtend tot 8 in de avond :').

Gedwongen een 3 meter diep zonnescherm aangeschaft, echt heerlijk.
Plus een parasol + een partytent en dan natuurlijk iets met water.

Verder doet iedereen het hier in huis wel goed op warmte, overal gewoon een ventilator op de kamer :) iig nog geen last gehad van een kind wat niet kon slapen door de hitte. Volgens mij maakt het hem niet zoveel uit allemaal.

Wat ik vooral makkelijk vind met de warmte is de kleding :D meneer haat aankleden en als het warm is ben je zo klaar met een romper oid. Hij heeft laatst 3 uur lang in een babybadje gebivakkeerd met alleen een zwembroekje aan :') schoot telkens in de lach als hij moest plassen.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 07:47:09 #128
298315 SacreCoeur
pi_187531488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:38 schreef minilot het volgende:

Hoe doen jullie dat met de trap? Wel of geen hekje?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 07:56:02 #129
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187531529
90mg/kg/24u inderdaad. Maar je kan best wat eerder over hoor, zeker als het een losse dosis is en niet dagenlang. Fijn dat ze is gaan slapen uiteindelijk!
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:14:28 #130
221912 minilot
Nancy boy
pi_187531606
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 07:47 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hoe doen jullie dat met de trap? Wel of geen hekje?
Eén hekje (drie verdiepingen, maar de rest is met deuren op te lossen). Günther gaat wel al maanden zelf de trap op en af, ik draag 'm nooit.
Helemaal van bovenaan de trap naar beneden kukelen vind ik persoonlijk een niet te nemen risico, onze lage salontafels en bankleuningen wel. :)
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:15:45 #131
221912 minilot
Nancy boy
pi_187531617
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 07:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Gedwongen een 3 meter diep zonnescherm aangeschaft, echt heerlijk.
O, dat klinkt inderdaad lekker! Hihi @ zwembroekplasjes :)
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:16:56 #132
221912 minilot
Nancy boy
pi_187531632
Och Banaantje! -O- Kus erop!
Phi'tje ook al belabberd! Beterschap!
Moest niet mogen, zieke dreumesen! :*
  Moderator/colorchick vrijdag 21 juni 2019 @ 08:23:20 #133
382129 crew  Donna
pi_187531680
Ohjee allemaal zieke kindjes. G heeft gisteren 3x gespuugd, maar so far so good vanochtend. Ze slaapt nu weer na haar ontbijtje (is standaard) en hopelijk spuugt ze zo niet weer.

Zonnescherm moeten wij ook nog eens naar kijken. We hebben wel net een parasol gehaald, tis een begin. Maar met 1100m2 kan je toch niet alles in de schaduw zetten. :D
pi_187531712
Trap op en af doet Mijm ook wel, maar onder begeleiding inderdaad.

Hier geen liefhebber van zulke temperaturen. Ik houd altijd meteen zoveel vocht vast ook. Volgende week zondag zakt het gelukkig (hopelijk), want dan ga ik naar Rock Werchter (muse :9 ) en dat lijkt me niet tof met 30+ graden.

PCM deden wij ook op gewicht, tot we ooit bij de HAP kwamen met S. en ze daar zeiden dat het echt wel kon al, die 240 mg. Zelfde wat Lemijn zegt, als het incidenteel is maakt dat niet zoveel uit.
pi_187531735
:o ik wil jouw tuin, Donna!!
Wij hebben gelukkig wel een overkapping en als die ‘s avonds in de zon komt te staan dan hebben we in de rest van de tuin schaduw.
En boven hebben we airco, want enkelglas. Beste investering die we gedaan hebben.

Beterschap voor alle zieke kindjes :* dan zijn ze er hopelijk wel vanaf als de temperaturen stijgen.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:32:04 #136
298315 SacreCoeur
pi_187531763
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:15 schreef minilot het volgende:

[..]

O, dat klinkt inderdaad lekker! Hihi @ zwembroekplasjes :)
Tot op zekere hoogte ja :P
Eerste jaar een elektrische aangeschaft en die ging na èèn jaar kapot, super duur ding :')
Daarna wil ik nooit meer een elektrische, wil hier NOOIT meer zonder zonnescherm zitten.
Dus nu een handbediening en die was de helft goedkoper (we moesten een 6 meter hebben en dan 3 meter diep, aardig formaatje :D)

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Eén hekje (drie verdiepingen, maar de rest is met deuren op te lossen). Günther gaat wel al maanden zelf de trap op en af, ik draag 'm nooit.
Helemaal van bovenaan de trap naar beneden kukelen vind ik persoonlijk een niet te nemen risico, onze lage salontafels en bankleuningen wel. :)
Nee, boven een hekje doen wij zeker ook.
Over beneden twijfel ik nog, hij klimt nog niet :') maar dat kan zo in een dag veranderen.
pi_187532217
Ik ben jaloers op iedereens tuin :P

Ik moet het hier doen met een balkon (eigenlijk 3 balkons :P ). Zal er van het weekend eens eentje goed opruimen voor de komende hittegolf.
pi_187534240
Ons schaduwdoek is gisteren naar beneden komen zetten omdat de kat het wel een mooie hangmat vond :')
Als de naaimachine meewerkt valt het nog wel te repareren en anders morgen maar even op jacht naar een nieuwe. Zonder schaduwdoek hebben we geen enkele schaduw in de tuin en wordt het in huis ook een stuk warmer.

Ik moet het tuintje ook nog verder opruimen, of eigenlijk alweer aangezien man er weer rommel heeft dumpt. Dat was voorheen lekker makkelijk maar met dreumes is het niet erg handig om gereedschap of stukken kippengaas in de tuin te laten liggen.
pi_187534705
wij hebben een dakterras dat de hele dag in de zon staat. En onze slaapkamers ook, daar was het laatst ook al 28 graden. We hebben een mobiele airco, maar die keolt het maar een paar graad af. Ik zie echt op tegen volgende week...
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:46:56 #140
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187535019
Onze tuin staat op het westen, dus we hebben vanaf de middag de hele dag zon. O+
En binnen wordt het wel warm, zo’n 27 graden in de slaapkamers. Maar kan kunnen we onze vloerkoeling uittesten. :)

We hebben gister een grote zwembad gehaald en ik ga zo een parasol halen. Denk dat we zo wel klaar zijn. :)
pi_187536405
Pfffff, dat was me een nachtje. Voorgaande nacht sliep Simon door, maar blijkbaar had ie het drama gedoe opgespaard voor deze nacht. Dat was uiteraard de nacht voor mijn sollicitatiegesprek van vandaag :(
Van half vier tot 6 uur bezig geweest..... Ik moest erbij blijven zitten na een paar keer aan de borst. Elke keer als mijn kleine teentje bewoog, zat ie al bijna overeind. Dus wegsluipen ging zeeeer lastig :( :(

Gelukkig ging het gesprek wel goed *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:04:53 #142
298315 SacreCoeur
pi_187536648
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Onze tuin staat op het westen, dus we hebben vanaf de middag de hele dag zon. O+
En binnen wordt het wel warm, zo’n 27 graden in de slaapkamers. Maar kan kunnen we onze vloerkoeling uittesten. :)

We hebben gister een grote zwembad gehaald en ik ga zo een parasol halen. Denk dat we zo wel klaar zijn. :)
Een bbq! :P
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:15:25 #143
221912 minilot
Nancy boy
pi_187537403
Tolstoi, succes met de beslissing! :*

En inzake barbecue, hoe doen jullie dat in combinatie met gedreumes? De afgelopen weken hier voor simpel avondeten in de tuin wel wat op de barbecue gegooid met Günther op gepaste afstand in de kinderstoel, maar binnenkort komt de halve schoonfamilie hier barbecuen en dat duurt uuuuuuuren. Moeten we toch iets voor zien te bedenken..
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:29:09 #144
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187537578
De bbq in de box zetten.. 😂
Nee, er zijn dan vast wel genoeg personen aanwezig die op Gunther kunnen letten, toch? Oma’s vinden dat meestal wel leuk. ;)

@SacreCoeur Doen we ieder weekend al. O-)
  vrijdag 21 juni 2019 @ 17:14:27 #145
221912 minilot
Nancy boy
pi_187538087
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De bbq in de box zetten.. 😂
Nee, er zijn dan vast wel genoeg personen aanwezig die op Gunther kunnen letten, toch? Oma’s vinden dat meestal wel leuk. ;)
Ha! Mijn schoonfamilie bestaat uit louter kopieën van J.'s verstrooide-professorachtigheid: als het gaat om waterpartijen en open vuur enzo, dan vertrouw ik alleen mezelf als het om op Günther letten gaat, al zijn alle ooms, tantes, neven en opa en oma aanwezig. :+ :')

Geen box in huis, dus geen optie. :7 Maar niettemin bestaan er vermoedelijk wel andere manieren om de barbecue buiten bereik van Günther te houden, eens even over nadenken..
pi_187538598
Banaan vindt de barbecue maar matig interessant. Meestal zijn er genoeg andere dingen die hij ook leuk vindt.

Wij hadden een slechte nacht, daarna vanaf 5:15 een uurtje wakker. Nog anderhalf uur geslapen, werd hij compleet over zijn toeren wakker. :{
Onze ochtend was dus vooral op mijn rug in de draagzak en op de bank hangen. Hij wou ook niet naar buiten.
Wel een stevige dut gedaan van drie uur (inclusief krijs onderbreking) in alleen slaapzak, sindsdien eindelijk wat vrolijker en minder warm. Hij was heel tevreden in de kinderwagen, ik kan echt merken dat hij vooral wil hangen maar zich ook verveelt.

Extra sneu, het spekrandje is van zijn buik. -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_187539807
Arme banaan :* beterschap!

Jip leek het best wel weer prima te doen. Had net een heel bakje bramen gegeten, je weet wel, dat heerlijke fruit waar je van die mooie vlekken door kan krijgen :9 Drie keer raden wie er vervolgens over de bank heen kotst :') :'(
  vrijdag 21 juni 2019 @ 19:36:11 #148
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187540042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 19:20 schreef Aure het volgende:

Jip leek het best wel weer prima te doen. Had net een heel bakje bramen gegeten, je weet wel, dat heerlijke fruit waar je van die mooie vlekken door kan krijgen :9 Drie keer raden wie er vervolgens over de bank heen kotst :') :'(
Ik hoop jij..... 😂🙈

Beterschap, arme Jip!
  vrijdag 21 juni 2019 @ 19:36:37 #149
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187540050
@pkm ook beterschap ;( :*
pi_187540268
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 19:20 schreef Aure het volgende:

Neeeee. :o Stoffen bank ook nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')