Bier is op.quote:
Herkenbaar! Ik ben 7 jaar gestopt geweest en toen weer begonnen, maar nu weer ruim anderhalf jaar gestopt.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is me al eens gelukt.Drie jaar niet gerookt, en toch weer begonnen.
Vandaag weer eet telefoontje gehad.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ben 7 jaar gestopt geweest en toen weer begonnen, maar nu weer ruim anderhalf jaar gestopt.
Lekker! Wat ga je eten?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag weer eet telefoontje gehad.
Dat heb ik al lang gedaan.quote:
Ik wil het echt niet meer, je moet op een punt komen dat je het helemaal zat bent. En niet vooruit kijken als je gestopt bent, want dan is het niet te overzien. Het gewoon per uur of per dag doen en voor je het weet ben je een week gestopt.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Volhouden. Ik wil ook definitief er af nu.
Ach, zelfs de koning rookt.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Volhouden. Ik wil ook definitief er af nu.
quote:Op maandag 17 juni 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het echt niet meer, je moet op een punt komen dat je het helemaal zat bent. En niet vooruit kijken als je gestopt bent, want dan is het niet te overzien. Het gewoon per uur of per dag doen en voor je het weet ben je een week gestopt.
Dat kan jij ook!
Ik voel me er slecht bij Mo. Ik hoest, ben hees, en met 4 van de 5 gezinsleden met kanker ga je toch nadenken. Ik moet zo niet verder.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, zelfs de koning rookt.![]()
En z'n moeder ook.
Gewoon stoppen weg er meequote:Op maandag 17 juni 2019 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik voel me er slecht bij Mo. Ik hoest, ben hees, en met 4 van de 5 gezinsleden met kanker ga je toch nadenken. Ik moet zo niet verder.
Zolang je er zelf maar achter staat.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik voel me er slecht bij Mo. Ik hoest, ben hees, en met 4 van de 5 gezinsleden met kanker ga je toch nadenken. Ik moet zo niet verder.
Sigaren. Niet over de longen, maar hij paft. En vooral zomers, buiten, op een terrasje, dan is dat zo moeilijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |