Nope, uitdrukkingen zijn vanuit het Nederlands moeilijk te vertalen.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou.... bij sommige uitdrukkingen zou je, eventueel als je er even over nadenkt, wel kunnen snappen wat er bedoeld wordt
quote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
bij deze 40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #15
Ik snap er nog steeds geen fluit van.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
bij deze 40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #15
Waarschijnlijk is er wel ergens een hipsterbedrijfje dat ze voor onmogelijke bedragen verkoopt.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is wat ingewikkelder dan ik dachtIk zag meteen een link naar rekeniniaal kopen en keek niet verder
Ik heb die van mij wel bewaard, al lang niet gezien maar ik gooi dat soort dingen nooit wegquote:Op maandag 17 juni 2019 22:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er wel ergens een hipsterbedrijfje dat ze voor onmogelijke bedragen verkoopt.
Als je genoeg gemotiveerd bent kan je het beste cold turkey afkicken.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe zou het zijn eigenlijk met Mootie en Lyza met die e-smoker, ik hoor er niks meer over.
Ik wil een zoveelste stop poging doen, maar ben bang dat het zonder alternatief gedoemd is te mislukken.
Ben best benieuwd naar hun ervaringen.
Die heb ik op school al niet meer meegemaakt.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe het werkte.. gelukkig kwam de rekenmachine
quote:Op maandag 17 juni 2019 22:16 schreef Recce het volgende:
Man3.14159265358 Er heeft zojuist een vlieg op m'n beeldscherm gepoept.Het beest heeft een heel klein stipje achtergelaten.
Ik heb het al schoongemaakt, maar dit levert vast een trauma op.
zuid koreaquote:Op maandag 17 juni 2019 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
tegen wie?
is jullie land niet dabei?
Geil.quote:
Het is me al eens gelukt.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je genoeg gemotiveerd bent kan je het beste cold turkey afkicken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |