Sigaren. Niet over de longen, maar hij paft. En vooral zomers, buiten, op een terrasje, dan is dat zo moeilijk.quote:
Geeft nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2019 22:39 schreef mario390 het volgende:
om dat zo is![]()
het bedoelt om dat meiden schwerer zijn wanneer ze bevallen zijn zwanger zeggen we bij ons ze rollen
Jezelf kwooten is weer helemaal de bom.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jezelf kwooten is weer helemaal de bom.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2019 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jezelf kwooten is weer helemaal de bom.![]()
Ik kan me nog herinneren dat een oom van die toffee of karamel tabak had.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:42 schreef chufi het volgende:
Sigaren vind ik vies stinken.. pijptabak ruikt wel lekker
Maar dan zijn voor jou de sigaretten dus een vervanger van de bong.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Thuis rook ik niet veel sigaretten, daar heb ik mijn bong, maar als ik niet thuis ben wel.
Ja zoiets,.. Mijn oom rookte ook iets zoetigsquote:Op maandag 17 juni 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat een oom van die toffee of karamel tabak had.
of weeigsquote:Op maandag 17 juni 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets,.. Mijn oom rookte ook iets zoetigs
In feite wel, ik ga dat ding niet meenemen.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar dan zijn voor jou de sigaretten dus een vervanger van de bong.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In feite wel, ik ga dat ding niet meenemen.
Even genoeg gezienquote:Op maandag 17 juni 2019 22:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
op ard kunn je zien straks hoe oostenrijk spelte
Dat ben jij toch?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Is er nog een van de nieuwe mods gespot vandaag ?
Jawel, allebei volgens mij.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ja Nizno was er eve dacht ikquote:Op maandag 17 juni 2019 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gerrit ook zeg wat een debiel, ik zag toevallig de uitzending vanavond een stukjequote:
Leukquote:Op maandag 17 juni 2019 23:02 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een magische ontmoeting vorige week.
Amph en Espri zijn er allebei niet?quote:Op maandag 17 juni 2019 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Ik heb alleen geen scheids morgen. Dat wordt wat
Ik heb ook iets anders.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Ik heb alleen geen scheids morgen. Dat wordt wat
Ja heel fijn, anders ga ik me misschien wel zorgen maken als je er niet bentquote:Op maandag 17 juni 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik meld het maar even.
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik meld het maar even.
Heb je nog een binnentuin ook dusquote:Op maandag 17 juni 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is hier vandaag een grote boom in de binnentuin gekapt
Ja, bijna alle Amsterdamse blokken uit deze tijd zijn gebouwd rond een binnentuin.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je nog een binnentuin ook dus
Ai ja, dat snap ik wel ongeveer. En afgelopen keer ging de chat echt als een malle, dat zal ook niet helpen lijkt me.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb te veel last van het witte chat scherm om daar continu naar te staren
Even volhouden nog Chuf. Ik hoop zó op een beter zicht voor jou.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb te veel last van het witte chat scherm om daar continu naar te staren
Oh das geinigquote:Op maandag 17 juni 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, bijna alle Amsterdamse blokken uit deze tijd zijn gebouwd rond een binnentuin.
Ja ik hou volquote:Op maandag 17 juni 2019 23:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Even volhouden nog Chuf. Ik hoop zó op een beter zicht voor jou.
Helaas worden best veel binnentuinen grotendeels dichtgebouwd doordat er op de begane grond aangebouwd wordt. Hier is trouwens nog een redelijk stuk gemeenschappelijk, maar bij de koophuizen is de tuin eigenlijk altijd privé.quote:
Oh cool dan word die dus Zondagavond in the US uitgezondenquote:
Ja blijkbaarquote:Op maandag 17 juni 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh cool dan word die dus Zondagavond in the US uitgezonden
Ja dat is wel jammer ja, juist zo leuk een beetje groenquote:Op maandag 17 juni 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helaas worden best veel binnentuinen grotendeels dichtgebouwd doordat er op de begane grond aangebouwd wordt. Hier is trouwens nog een redelijk stuk gemeenschappelijk, maar bij de koophuizen is de tuin eigenlijk altijd privé.
Ridder in de orde van de kousenbandquote:Op maandag 17 juni 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Max is wel een beetje underdressed.
Die lelijke grijze slechtzittende pantalon en de dagelijkse schoenen van Lex steken ook wel een beetje af bij de rest.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ridder in de orde van de kousenbandje zou denken dat het van De Spelt is
Nog een week toch?quote:
Vorige keer postte je ze nog onder een spoiler. De normen vervagenquote:Op maandag 17 juni 2019 23:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze heeft ze wel geschoren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorige keer postte je ze nog onder een spoiler. De normen vervagen
Niet weerquote:Op maandag 17 juni 2019 23:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze heeft ze wel geschoren
[ afbeelding ]
Kloteschoenen OPquote:Op maandag 17 juni 2019 23:31 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet zeker of dat hier was Maar wel dus
Hoe opquote:Op maandag 17 juni 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is nog echt schaamhaar ook volgens mij
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
@:tonja ik wil wel scheidsen als er niemand anders kan/wil, als ik wakker ben dan, waarschijnlijk niet morgen
Ohw dat hou ik in gedachte tnxquote:Op maandag 17 juni 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
@:tonja ik wil wel scheidsen als er niemand anders kan/wil, als ik wakker ben dan, waarschijnlijk niet morgen
Oh ik moet nog iets opzoeken voor jou was grappigquote:Op maandag 17 juni 2019 23:36 schreef TillyB het volgende:
Schietpartij amsterdam noordgelukkig slaapt @:FANN
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ridder in de orde van de kousenbandje zou denken dat het van De Spelt is
Oh god nou gaan we het krijgenquote:Op maandag 17 juni 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik moet nog iets opzoeken voor jou was grappig
Papaperweg is ook niet bij haar in de buurt.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:36 schreef TillyB het volgende:
Schietpartij amsterdam noordgelukkig slaapt @:FANN
Een dijenkletser heb ik weleens getekend, evenals een babbelkous. Een babbelkous is dan eigenlijk een beklede kuitenkletser zeg maar.quote:
Jij en ik doen er niet aan.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Een dijenkletser heb ik weleens getekend, evenals een babbelkous. Een babbelkous is dan eigenlijk een beklede kuitenkletser zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |