quote:Op maandag 17 juni 2019 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
sommigen worden gewoon oud en koop geen look a like.
Ik heb een keer een hele bak vol vissen gedood. Vond de lerares niet zo tof.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, onze oude buurvrouw jaaaren terug, had een keer op onze vissen gepast en toen was er eentje doodgegaan. Dat vond ze zo sneu dat ze een andere goudvis is gaan kopen. Alsof wij het verschil konden zienAls ze niks had gezegd, waren we er waarschijnlijk niet eens achtergekomen.
Mijn ouders deden dit toen ik nog jong was, was mijn parkietje dood, hop nieuwe in het hok en dan was hij tegen het raam gevlogen en beetje in de war volgens mijn moeder, en de hamsters werden ook gewoon vervangen, hamster dood, gewoon nieuwe en vooral niets zeggen tot je als kind gaat denken waarom is mijn hamster 8 geworden?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, onze oude buurvrouw jaaaren terug, had een keer op onze vissen gepast en toen was er eentje doodgegaan. Dat vond ze zo sneu dat ze een andere goudvis is gaan kopen. Alsof wij het verschil konden zienAls ze niks had gezegd, waren we er waarschijnlijk niet eens achtergekomen.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb wel ooit een regenworm gegeten omdat ik zin in spaghetti had
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Als we er samen onze schouders onder zetten dan kunnen we alles bereiken.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In dit tempo is het topic wel vol voor zaterdag.
dit is gewoon feitelijk onwaarquote:Op maandag 17 juni 2019 14:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als we er samen onze schouders onder zetten dan kunnen we alles bereiken.
nu alleen nog onnozel.quote:
💪quote:Op maandag 17 juni 2019 14:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als we er samen onze schouders onder zetten dan kunnen we alles bereiken.
Gadver.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Achterbuurjongetje at nog wel eens de kattenbrokjes op
dat is anders. die zijn gewoon lekker..quote:Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Achterbuurjongetje at nog wel eens de kattenbrokjes op
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is anders. die zijn gewoon lekker..
Tja hij zal het we lekker hebben gevonden, want de kattenbrokjes moesten buiten zijn bereik gezet worden anders at hij ze op.quote:
Ja, dat is ook niet iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele bak vol vissen gedood. Vond de lerares niet zo tof.
misschien zijn regenwormen ook lekker, maar niet als vervanging voor spaghetti.quote:
Ben je wel helemaal goed verder?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja hij zal het we lekker hebben gevonden, want de kattenbrokjes moesten buiten zijn bereik gezet worden anders at hij ze op.
Ik ben gewoon niet zo handig met vissen en voeding.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet iets om trots op te zijn.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn ouders deden dit toen ik nog jong was, was mijn parkietje dood, hop nieuwe in het hok en dan was hij tegen het raam gevlogen en beetje in de war volgens mijn moeder, en de hamsters werden ook gewoon vervangen, hamster dood, gewoon nieuwe en vooral niets zeggen tot je als kind gaat denken waarom is mijn hamster 8 geworden?
Ik ga het gewoon niet proberen.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien zijn regenwormen ook lekker, maar niet als vervanging voor spaghetti.
Oke, dat kan.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo handig met vissen en voeding.
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien zijn regenwormen ook lekker, maar niet als vervanging voor spaghetti.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal goed verder?
Lol.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
dat kan, maar dan hoef je nog niet zo neerbuigend te doen over anderen die niet zo bekrompen zijn..quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon niet proberen.
als je ze frituurt dan..?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar dan hoef je nog niet zo neerbuigend te doen over anderen die niet zo bekrompen zijn..
echt hequote:Op maandag 17 juni 2019 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar dan hoef je nog niet zo neerbuigend te doen over anderen die niet zo bekrompen zijn..
Exploderen ze in de pan.quote:
Kan je zo erop stampen hehe heb je toch gekochtquote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben denk ik ook niet gemaakt om een cavia te onderhouden.
lijkt alsof je het al eens geprobeerd hebtquote:Op maandag 17 juni 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Exploderen ze in de pan.
Is alleen maar water joh
Andersom ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben denk ik ook niet gemaakt om een cavia te onderhouden.
Ik heb eigenlijk geen frituurpanquote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt alsof je het al eens geprobeerd hebt
Zou je het niet merken ?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dus dat moet hij nu maar niet doen, dat ik denk, goh mijn cavia's worden zowaar 12
Ik vrees dat ik erop ga zitten.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je zo erop stampen hehe heb je toch gekocht
Kan je ook met baby's doen, maar die koop je doorgaans nietquote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je zo erop stampen hehe heb je toch gekocht
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik erop ga zitten.
quote:
Ze kunnen wel knuffelig zijn, maar een diner koken is wat teveel gevraagd.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als een cavia mij gaat verzorgen.
Jammer hoor. Maar goed mijn vriendin doet dat laatste dan wel weer prima.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze kunnen wel knuffelig zijn, maar een diner koken is wat teveel gevraagd.
ik tegenwoordig ook niet meer.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen frituurpan
Ik ook niet. Nooit gehad ook.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen frituurpan
Toch al een jaartje of 6quote:
heb wel een airfryer. die gebruik af en toe nog wel eensquote:Op maandag 17 juni 2019 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch al een jaartje of 6
Ik mis dat ding absoluut niet
Ik heb ook een airfryer, maar die zit nog in de doosquote:Op maandag 17 juni 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb wel een airfryer. die gebruik af en toe nog wel eens
Ik val rond 20.00 wel om ja als ik niks eet.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
Ik hoorde laatst weer: ja ik was zo laat thuis, ik heb maar niet meer gekookt voor mezelf.
Oke, wat eet je dan ? Niks ? Dat is slecht.
Ja, maar in mn eentje koken slaat nergens op..
Ik heb daar absoluut geen moeite mee.. al is het half 11 's avonds. je moet toch eten ?
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik val rond 20.00 wel om ja als ik niks eet.
ik heb gisteren niet gekookt omdat ik niet meer op mn benen kon staanquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
Ik hoorde laatst weer: ja ik was zo laat thuis, ik heb maar niet meer gekookt voor mezelf.
Ik heb daar absoluut geen moeite mee.. al is het half 11 's avonds. je moet toch eten ?
Ja oke, maar je eet nog welquote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren niet gekookt omdat ik niet meer op mn benen kon staan
heb toen thuisbezorgd.nl ingeschakeld.
Lol.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ja, maar ik vind alleen eten ongezellig."
Alsof je met een mond vol aan het praten bent met iemand.
Doe even normaal.
Oh nee, ik niet... meestal wel wat aan de late kant, anders ga ik snackenquote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet ook echt op vaste tijdstippen anders trek ik de dag slecht.
Om 22:30 nog kokenquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
10:00, 13:00 en 18:30, like clockworkquote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, ik niet... meestal wel wat aan de late kant, anders ga ik snacken
Ja das ook weer nie goed.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, ik niet... meestal wel wat aan de late kant, anders ga ik snacken
ja, was lekker. en een half uur daarna ben ik gaan slapen.quote:
Nee, lekker hongerlijden, mafkutquote:
als je daar nou van afwijkt he.. ben je dan helemaal in de war ? Of chagrijnig ?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
10:00, 13:00 en 18:30, like clockwork
Noel doet aan de ramadanquote:Op maandag 17 juni 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, lekker hongerlijden, mafkut
Ja, dan doe je het niet.. val je wel afquote:Op maandag 17 juni 2019 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JA MAAR JE MOT TOCH WAT ETUH!!!!
Als het helpt, waarom niet.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan doe je het niet.. val je wel af
je mag het ook voor mij maken..quote:Op maandag 17 juni 2019 14:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Lasagne is ook lekker, maar dat ga ik bv niet voor mij alleen maken
in de war niet, maar als ik honger heb dan word ik wel chagrijnig jaquote:Op maandag 17 juni 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
als je daar nou van afwijkt he.. ben je dan helemaal in de war ? Of chagrijnig ?
Zeg ik dat? Vind 't alleen bullshit om om fucking half 11 nog te kokenquote:Op maandag 17 juni 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, lekker hongerlijden, mafkut
Lasagnekliekje als lunchquote:Op maandag 17 juni 2019 14:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Lasagne is ook lekker, maar dat ga ik bv niet voor mij alleen maken
ja, lekker, maar er blijft nooit iets overquote:
Succes ermee.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is iedereen naar de eeuwige jachtvelden
Helaas, moet nog een paar jaar.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is iedereen naar de eeuwige jachtvelden
Ja en iemand zal voor de cavia's moeten zorgenquote:
Ja, mijn dochter had laatst geteld, we hebben nog 57 cavia'squote:Op maandag 17 juni 2019 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en iemand zal voor de cavia's moeten zorgen
Zoveelquote:Op maandag 17 juni 2019 16:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, mijn dochter had laatst geteld, we hebben nog 57 cavia's
quote:Op maandag 17 juni 2019 16:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
watquote:Op maandag 17 juni 2019 16:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, valt mee heb een maand gehad toen had ik er 109.
Weinig zeg.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja tijdje geleden nog bij een fokker geweest met ruim 300 cavia's, dat was mij wel een beetje teveelquote:
Allemaal op één hoop of allemaal aparte kooienquote:Op maandag 17 juni 2019 16:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja tijdje geleden nog bij een fokker geweest met ruim 300 cavia's, dat was mij wel een beetje teveel
Allemaal caviaflats met hokkenquote:Op maandag 17 juni 2019 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Allemaal op één hoop of allemaal aparte kooien
ORDNUNG MUSS SEINquote:Op maandag 17 juni 2019 17:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij zou een prima kampbewaker zijn.
lijkt me een hele goedequote:Op maandag 17 juni 2019 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan jullie dan samen naar de KFC?
Echt zin om met mijn zitmaaier door jullie cavia kooi te rijdenquote:Op maandag 17 juni 2019 16:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hahahahahahahquote:Op maandag 17 juni 2019 22:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Echt zin om met mijn zitmaaier door jullie cavia kooi te rijden
Ik ben verheugd dat jij nu antwoord geeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
tegen wie zeg je dat elke keer? er komt hier geen kip meer
Hier in Assen hebben we een schitterende plek voor mensen met zulke gedachten.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Echt zin om met mijn zitmaaier door jullie cavia kooi te rijden
Alsof ik hier voor het eerst ben.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:38 schreef scrupuleus het volgende:
Ama in de klbsc![]()
Straks gaat hugo hier ook nog posten
Hahaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier in Assen hebben we een schitterende plek voor mensen met zulke gedachten.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:40 schreef Rozevla het volgende:
Keb trouwens per ongeluk een wijffie zwanger gemaakt.
Wil ze het niet weg halen![]()
Straks komt er een mongooltje uit.
Echt geen zin in.
Al heb ik wel leren bekleding dus kan zo afnemen maar echt geen zin in.
Pff
Jezusteringquote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:45 schreef Rozevla het volgende:
Laat ik net echteen vette scheet komt er een klant binnen.
Heel mijn kantoor meurt nog naar reet en ik zag dat ze het merkte!!! Hahaaaaatjes
Zag de eigenaresse van dat vlondertje er maar beter uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:51 schreef Crack_ het volgende:
heb een vlondertje op mn balkon gelegd, ziet er echt zo veel beter uit
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zag de eigenaresse van dat vlondertje er maar beter uit.
Haaahaatjes
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zag de eigenaresse van dat vlondertje er maar beter uit.
Haaahaatjes
Ik heb nog geen idee.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vertel eens wat je gaat eten vanavond anders
Hey hoiquote:
Druk man gvdquote:
Ik benadruk het graag.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als dat zo was hoefde je het niet te zeggen
September pas man, jij dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk het ja. Bijna vakantie?
Nice... 4 weken? en waarheen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1.5 week nog dan lekker weg.
Mooi hequote:
waar post ze dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als al die stress wat kilo's heeft weggehaald
Niet zo mad.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga jouw huiswerk niet doen zoek zelf maar
Full bodyquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je haar een voetmassage geven?
@Fatoemanquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Is Fatoeman nog actief op fok?
Goedemorgenquote:
Dank je, net wat ik nodig hadquote:
klinkt heerlijkquote:Op woensdag 19 juni 2019 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wacht nog op die hagelbui van 2 meter of zo.
Denk dat mijn auto het minder vindtquote:
ja, oke, dat formaat hagelstenen hoeft voor mij ook niet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat mijn auto het minder vindt
Oke, is goed.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, dat formaat hagelstenen hoeft voor mij ook niet.
kun je dan meteen even navragen hoe laat het begint hier?quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, is goed.
Zal het doorgeven.
"Hoeft niet van Gianni."
Ja, is goed.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je dan meteen even navragen hoe laat het begint hier?
hier gewoon nog zonnig, droog en hooikoortsig.quote:
Ja komt eerst via het Westen binnenquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier gewoon nog zonnig, droog en hooikoortsig.
regen komt pas smiddags als ik dat zo zie.
Hee Rozevla!quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:37 schreef Rozevla het volgende:
VANDAAAAAG IS ROOOOOOOD DE KLEUR VAN JE LIPPEEEEEEEEHHHHH
Ha Remqoquote:Op woensdag 19 juni 2019 16:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hee Rozevla!
Er groeien een soort van aardbeien uit mn reet.
Yeshquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, ook veel regen gehad daar?
Komt mede door jouquote:
Buurmanquote:
Nou hij gaat echt heel snelquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DEZE DAG SCHIET VOOR GEEN METER OP!!!!
Oh, ruilen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou hij gaat echt heel snelen moet nog best veel doen
LIJKT DAN WEL OP DE KLB SC VAN TEGENWOORDIGquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DEZE DAG SCHIET VOOR GEEN METER OP!!!!
Die ligt prof te wippen johquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:00 schreef McGrath het volgende:
@:Chloroform Great British Bake Off zometeen
Doen zij elkaar jaquote:
sowquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zou wel direct de Alsdaarmaarheenkinderenvankomen-award 2019 opleveren
HAAGSUHquote:
Mooi vooruitzicht... alleen net na die hittequote:
Maakt niet uit, ga toch direct naar Spanje.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht... alleen net na die hitte
Van 40 graden naar een prettige 32 gradenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ga toch direct naar Spanje.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van 40 graden naar een prettige 32 graden
Ik dacht dat jullie aan het klagen waren over de hitte maar ik heb het koud.quote:
Je mot niet zo jankenquote:
Ik jank niet maar zit wel met twee vesten over mijn T-shirt aan in de trein.quote:
Ah ben je weer terug?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik jank niet maar zit wel met twee vesten over mijn T-shirt aan in de trein.
Eventjes. Zometeen mijn ouders voor het eerst zien sinds mijn diploma-uitreiking. En dan blijf ik daar een paar dagen en daarna is het alweer tijd voor het festival en mijn volgende vakantie.quote:
Daarom zegt ze dat denk ik... net als cache die aldoor wou melden dat ze heel vaak in Spanje kwam en dat haar 2e huis was enzo en daar allemaal mensen kende.... is heel interessant.quote:
Jij kent alle mods persoonlijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:15 schreef Eto24 het volgende:
Kwark is een van de weinige mods, die echt gewoon zichzelf is en met verantwoordelijkheid kan omgaan.
En Haags ook natuurlijk
Als dit al waar is dan nog... jij kent ze dan helemaal persoonlijk? dat is natuurlijk onzin dus jouw opmerking is ook onzin.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:17 schreef Eto24 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vaste bezoeker van de FOK! CREW meets.
Als jij het zegt, aan jouw mening twijfel ik nooit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dit al waar is dan nog... jij kent ze dan helemaal persoonlijk? dat is natuurlijk onzin dus jouw opmerking is ook onzin.
Nee hoor, sommigen mensen doen gewoon wel eens iets met hun leven waardoor ze in situaties terechtkomen waar ze niet iedere dag al inzitten omdat ze al vijftien jaar vastzitten in hetzelfde stramien.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom zegt ze dat denk ik... net als cache die aldoor wou melden dat ze heel vaak in Spanje kwam en dat haar 2e huis was enzo en daar allemaal mensen kende.... is heel interessant.
Komt er toch nog iets verstandigs uitquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:18 schreef Eto24 het volgende:
[..]
Als jij het zegt, aan jouw mening twijfel ik nooit.
Ziek ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, sommigen mensen doen gewoon wel eens iets met hun leven waardoor ze in situaties terechtkomen waar ze niet iedere dag al inzitten omdat ze al vijftien jaar vastzitten in hetzelfde stramien.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eventjes. Zometeen mijn ouders voor het eerst zien sinds mijn diploma-uitreiking. En dan blijf ik daar een paar dagen en daarna is het alweer tijd voor het festival en mijn volgende vakantie.
Cachie is anoniem toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom zegt ze dat denk ik... net als cache die aldoor wou melden dat ze heel vaak in Spanje kwam en dat haar 2e huis was enzo en daar allemaal mensen kende.... is heel interessant.
Staat niet bij een red leather bracelet maatquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
wat denk je van die army green leather jacket
@:zosk
Flikker op, idioot.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:15 schreef Eto24 het volgende:
Kwark is een van de weinige mods, die echt gewoon zichzelf is en met verantwoordelijkheid kan omgaan.
En Haags ook natuurlijk
Vind 'm best nicequote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
wat denk je van die army green leather jacket
@:zosk
lolquote:
Oh jammer net te laatquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:00 schreef McGrath het volgende:
@:Chloroform Great British Bake Off zometeen
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Zo ik ben er, kom maar op lieve mannen en natte vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |