dat kan, maar dan hoef je nog niet zo neerbuigend te doen over anderen die niet zo bekrompen zijn..quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon niet proberen.
als je ze frituurt dan..?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar dan hoef je nog niet zo neerbuigend te doen over anderen die niet zo bekrompen zijn..
echt hequote:Op maandag 17 juni 2019 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar dan hoef je nog niet zo neerbuigend te doen over anderen die niet zo bekrompen zijn..
Exploderen ze in de pan.quote:
Kan je zo erop stampen hehe heb je toch gekochtquote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben denk ik ook niet gemaakt om een cavia te onderhouden.
lijkt alsof je het al eens geprobeerd hebtquote:Op maandag 17 juni 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Exploderen ze in de pan.
Is alleen maar water joh
Andersom ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben denk ik ook niet gemaakt om een cavia te onderhouden.
Ik heb eigenlijk geen frituurpanquote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt alsof je het al eens geprobeerd hebt
Zou je het niet merken ?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dus dat moet hij nu maar niet doen, dat ik denk, goh mijn cavia's worden zowaar 12
Ik vrees dat ik erop ga zitten.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je zo erop stampen hehe heb je toch gekocht
Kan je ook met baby's doen, maar die koop je doorgaans nietquote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je zo erop stampen hehe heb je toch gekocht
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik erop ga zitten.
quote:
Ze kunnen wel knuffelig zijn, maar een diner koken is wat teveel gevraagd.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als een cavia mij gaat verzorgen.
Jammer hoor. Maar goed mijn vriendin doet dat laatste dan wel weer prima.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze kunnen wel knuffelig zijn, maar een diner koken is wat teveel gevraagd.
ik tegenwoordig ook niet meer.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen frituurpan
Ik ook niet. Nooit gehad ook.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen frituurpan
Toch al een jaartje of 6quote:
heb wel een airfryer. die gebruik af en toe nog wel eensquote:Op maandag 17 juni 2019 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch al een jaartje of 6
Ik mis dat ding absoluut niet
Ik heb ook een airfryer, maar die zit nog in de doosquote:Op maandag 17 juni 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb wel een airfryer. die gebruik af en toe nog wel eens
Ik val rond 20.00 wel om ja als ik niks eet.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
Ik hoorde laatst weer: ja ik was zo laat thuis, ik heb maar niet meer gekookt voor mezelf.
Oke, wat eet je dan ? Niks ? Dat is slecht.
Ja, maar in mn eentje koken slaat nergens op..
Ik heb daar absoluut geen moeite mee.. al is het half 11 's avonds. je moet toch eten ?
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik val rond 20.00 wel om ja als ik niks eet.
ik heb gisteren niet gekookt omdat ik niet meer op mn benen kon staanquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
Ik hoorde laatst weer: ja ik was zo laat thuis, ik heb maar niet meer gekookt voor mezelf.
Ik heb daar absoluut geen moeite mee.. al is het half 11 's avonds. je moet toch eten ?
Ja oke, maar je eet nog welquote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren niet gekookt omdat ik niet meer op mn benen kon staan
heb toen thuisbezorgd.nl ingeschakeld.
Lol.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ja, maar ik vind alleen eten ongezellig."
Alsof je met een mond vol aan het praten bent met iemand.
Doe even normaal.
Oh nee, ik niet... meestal wel wat aan de late kant, anders ga ik snackenquote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet ook echt op vaste tijdstippen anders trek ik de dag slecht.
Om 22:30 nog kokenquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
10:00, 13:00 en 18:30, like clockworkquote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, ik niet... meestal wel wat aan de late kant, anders ga ik snacken
Ja das ook weer nie goed.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, ik niet... meestal wel wat aan de late kant, anders ga ik snacken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |