Ditquote:Op woensdag 19 juni 2019 08:51 schreef derLudolf het volgende:
Prima geslapen, zonder airco en zo. Ook geen last van muggen gehad ofzo.
Ik zie echt heel erg veel nesten. Maar zo dicht bij de grond in een parkje lijkt me niet handigquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Als ik ieder nest dat ik zie zou willen doorbellen heb ik een dagtaak. Het is hier echt niet normaal.
Want daar zijn geen bomen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Struggles die je niet kent in de stad
Want Enschede is geen stad?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
40% van de bomen in Enschede zijn eiken. En ik heb er nog geen gezien zonder minimaal 1 nestquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie echt heel erg veel nesten. Maar zo dicht bij de grond in een parkje lijkt me niet handig
Ik ben al blij dat er in mijn straat alleen platanen staanquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:30 schreef Lonaa het volgende:
40% van de bomen in Enschede zijn eiken. En ik heb er nog geen gezien zonder minimaal 1 nest
De meeste eiken hebben hier niet eens een rood-witte sjerp. Teveel werk ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat er in mijn straat alleen platanen staanAl zien die er nog steeds verdrietig en dor uit.
Maar ja, een eik zonder rood-wit sjerp is een unicum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hier hebben ze al besloten om in de buitengebieden de bomen niet meer te markeren. Alleen bebouwde kom. En dat zijn dan eigenlijk alle eikenquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:32 schreef Lonaa het volgende:
De meeste eiken hebben hier niet eens een rood-witte sjerp. Teveel werk ofzo.
Nou, oprecht. Gelukkig hier ook geen rupsen, maar insecten zijn hier wel echt veeeeeeel groter dan in Rotterdam.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op de campus ook overal slingers..quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
40% van de bomen in Enschede zijn eiken. En ik heb er nog geen gezien zonder minimaal 1 nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |