Mooi wapen.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat je alles weet,van feistritz maaaaan je kennt unterkärnten?

waar precies? pension kraut? gasthof Loser?quote:Op maandag 17 juni 2019 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar op vakantie geweest dertig jaar geleden.

Haha, ik was wel in Kärnten, maar niet in Bleiburg.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar precies? pension kraut? gasthof Loser?
 We zaten bij Spittal.
 We zaten bij Spittal.

Dat is leukquote:

oke hoe kenn je dann Feistritz?quote:Op maandag 17 juni 2019 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik was wel in Kärnten, maar niet in Bleiburg.We zaten bij Spittal.

dat zie ik zelfs nietquote:Op maandag 17 juni 2019 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is leuk
Wat zijn die bolletjes die daar bovenin hangen??

Dat zijn hartjes. Waarom weet ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is leuk
Wat zijn die bolletjes die daar bovenin hangen??

quote:Op maandag 17 juni 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn hartjes. Waarom weet ik niet.
 Lief, ik had het ook niet herkend
 Lief, ik had het ook niet herkend   

Lindenblätter.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn hartjes. Waarom weet ik niet.

Op de Kurt Waldheim Sonntagschule.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moesten we vroeger op school leren.

waar? in nederland?quote:Op maandag 17 juni 2019 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moesten we vroeger op school leren.

Dat klinkt een stuk logischer.quote:

Onterecht iddquote:Op maandag 17 juni 2019 18:57 schreef mario390 het volgende:
man man dat gevt het toch echt nicht

https://www.transfermarkt(...)rlauf/spieler/342229

Jawel. Alle steden en rivieren van Europa.quote:

Tegen wie spelen jullie?quote:

Succes.quote:

Duitsland is voor ons bij sport ook de grootste vijand.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:06 schreef mario390 het volgende:
en in de groep is ook duitsland,weer en keer dat ewige duell

quote:

Die zijn goed gelukt! Er zit lekker veel detail in. Met een kaartje erbij, kun je van alles herkennen:quote:Op maandag 17 juni 2019 19:08 schreef tonja het volgende:
@:recce Heb je deze weleens van me gezien?
Eerste foto is van 20-01 en de tweede van 22-01
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nice, ik heb toen ook al zitten kijken en herkende dingen. Die namen onthou ik dan weer niet.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn goed gelukt! Er zit lekker veel detail in. Met een kaartje erbij, kun je van alles herkennen:
[ afbeelding ]

Als het mis was dan hadden ze jou wel gebeld. Ik hoop het beste.quote:

Mare Tranquillitatis weet ik wel omdat daar Apollo 11 is geland en de krater Tycho omdat die krater zo opvalt.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice, ik heb toen ook al zitten kijken en herkende dingen. Die namen onthou ik dan weer niet.

Yep dat zei die chirurg van mijn pa destijds ook. Hoe langer het duurt, hoe groter de kans is dat het goed gaat. Maar die zou ons bellen. Vind het raar dat Mario zelf moet bellen.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het mis was dan hadden ze jou wel gebeld. Ik hoop het beste.

Ik herkende Clavius netquote:Op maandag 17 juni 2019 19:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Mare Tranquillitatis weet ik wel omdat daar Apollo 11 is geland en de krater Tycho omdat die krater zo opvalt.

Ze hebben maar één telefoon in het ziekenhuis, denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat zei die chirurg van mijn pa destijds ook. Hoe langer het duurt, hoe groter de kans is dat het goed gaat. Maar die zou ons bellen. Vind het raar dat Mario zelf moet bellen.

quote:Op maandag 17 juni 2019 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben maar één telefoon in het ziekenhuis, denk ik.
 Des te meer reden om de chirurg zelf te laten bellen
 Des te meer reden om de chirurg zelf te laten bellen  

Dat is Tycho.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik herkende Clavius net
Of is dat Tycho?

Nee, ze moeten bereikbaar blijven.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:30 schreef tonja het volgende:
[..]Des te meer reden om de chirurg zelf te laten bellen

quote:Op maandag 17 juni 2019 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is Tycho.
Hier is Tycho van dichterbij:
[ afbeelding ]
Als je dan helemaal inzoomt op het gebergte middenin, zie je een rotsblok van 120 meter:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |