Gott sei Dankquote:
Dat is wach worden?quote:hij moet nur extubiert werden maar ze bellen me wanneer wat is
Fijn om te horen.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
de operatie is goed verlopen hij moet nur extubiert werden maar ze bellen me wanneer wat is
kenn mich nicht so ausquote:Op maandag 17 juni 2019 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gott sei Dank
[..]
Dat is wach worden?
Fijn dat het goed gelopen isquote:
Buisje in de keel, die laten ze meestal even zitten voor als het nodig is.quote:
Beste krater.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is Tycho.
Hier is Tycho van dichterbij:
[ afbeelding ]
Als je dan helemaal inzoomt op het gebergte middenin, zie je een rotsblok van 120 meter:
[ afbeelding ]
Dan denk ik dat de lijn rustiger blijft als je de ongeruste familieleden als ziekenhuis zelf opbeltquote:Op maandag 17 juni 2019 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze moeten bereikbaar blijven.
In mijn fantasie gaat alles altijd een beetje anders.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de lijn rustiger blijft als je de ongeruste familieleden als ziekenhuis zelf opbelt
quote:Op maandag 17 juni 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
de operatie is goed verlopen hij moet nur extubiert werden maar ze bellen me wanneer wat is
Ah okéquote:Op maandag 17 juni 2019 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn fantasie gaat alles altijd een beetje anders.
quote:
ahhh goed nieuws Mario, ben blij voor jequote:Op maandag 17 juni 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
Nee sorry .. bier is opquote:Op maandag 17 juni 2019 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Daar moet op gedronken worden.
Fijn Mario!quote:Op maandag 17 juni 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |