Nog bedankt voor je uitgebreid ontbijt.quote:
Graag gedaan, laat je ook nog wat voor oma over.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je uitgebreid ontbijt.
Je kunt dat beter andersom vragen !quote:Op maandag 17 juni 2019 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Graag gedaan, laat je ook nog wat voor oma over.
Goedquote:
Ik begrijp je !quote:Op maandag 17 juni 2019 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Goedmaar kapot
het hele huis is een bende
overal dekbedden ezo... en in de keuken is ook een zooi want dat tafeltje kan
ik niet verplaatsen, dus dat was niet zo slim![]()
ik was aan het zappen....
en hoest met jou?
Ja klote is dat....quote:Op maandag 17 juni 2019 11:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je !Hier paar dagen super, dus nu weer helegaar naar de klote. Is niet erg, lekker uitrusten straks, hoort erbij. TNX
Komt goe.....Ze is lekker lopen over het strand en ik ga zo plat, na wat er nog over is van het ontbijt.quote:
Het is een goed ontbijtje dus dat komt wel goed!quote:Op maandag 17 juni 2019 11:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Komt goe.....Ze is lekker lopen over het strand en ik ga zo plat, na wat er nog over is van het ontbijt.
Oh hier ben jequote:Op maandag 17 juni 2019 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is een goed ontbijtje dus dat komt wel goed!![]()
Slaapze ik ga ook weer verder!
doei doei!
What's in a namequote:
Hou je oma uit de buurt voordat het weer op is.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:06 schreef Amphorapotje het volgende:
@:SBE ik zet wel een nieuw klaar, want er was alleen maar een eitje over.
![]()
[ afbeelding ]
Ik hou meer van zwartquote:Op maandag 17 juni 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah je mist de blauwe kleur nog.
Ik heb ze buiten gesloten, je weet maar nooit. Ik heb de naam, maar ondertussen.....quote:Op maandag 17 juni 2019 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou je oma uit de buurt voordat het weer op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |