Omdat CoinMarketCap best wel strenge regels heeft tegenwoordig voor listing van coins. De regels zijn zo aangescherpt dat ik veel projecten ken die er niet meer op kunnen komenquote:Op donderdag 20 juni 2019 12:06 schreef Chaes het volgende:
Waarom is ETHPLO nog niet op Coinmarketcap te vinden als er wel overal op internet de koers te vinden is?
Oh vandaar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:23 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Omdat CoinMarketCap best wel strenge regels heeft tegenwoordig voor listing van coins. De regels zijn zo aangescherpt dat ik veel projecten ken die er niet meer op kunnen komen
BTC naar 10 million USDquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur luisteren... Heb je een samenvatting?
Zal wel op een exchange staan die geen fees rekent. Logisch ook dat 'ie er dan niet op mag.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:06 schreef Chaes het volgende:
Waarom is ETHPLO nog niet op Coinmarketcap te vinden als er wel overal op internet de koers te vinden is?
Krijg je dit weerquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:18 schreef poebz het volgende:
[..]
Ja als Bitcoin het feestje niet weer verpest
Jij begrijpt niet dat als BTC moon gaat veel mensen hun alts omruilen naar BTC en alts niet alleen in sats, maar ook in euros dalen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Krijg je dit weerwinst in sats is geen winst
![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:44 schreef poebz het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat als BTC moon gaat veel mensen hun alts omruilen naar BTC en alts niet alleen in sats, maar ook in euros dalen?
Aha, maar anderen hier zeggen weer dat wanneer BTC daalt de alts dubbel zo hard in elkaar donderen. Volgens jouw theorie zouden mensen bij een daling van BTC juist in alts stappen. Of werkt het enkel één kant op? Leg eens uit aub?quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:44 schreef poebz het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat als BTC moon gaat veel mensen hun alts omruilen naar BTC en alts niet alleen in sats, maar ook in euros dalen?
Is ook zo.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:51 schreef leolinedance het volgende:
Aha, maar anderen hier zeggen weer dat wanneer BTC daalt de alts dubbel zo hard in elkaar donderen.
Als BTC in elkaar dondert stappen mensen in tether of btc en klappen alts inderdaad nog harder. Maar ik vind het fijn dat er mensen zoals jij zijn, die niet naar sats kijken, want dan kan ik mooi in satwaarde stijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha, maar anderen hier zeggen weer dat wanneer BTC daalt de alts dubbel zo hard in elkaar donderen. Volgens jouw theorie zouden mensen bij een daling van BTC juist in alts stappen. Of werkt het enkel één kant op? Leg eens uit aub?
Eh nee, het staat er toch, ik heb het niet verzonnen. Verder vind ik het ook ongepast op een forum.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Doet het je pijn als iemand anders een euro'tje extra verdient?
Ik zie ook dat het er staat, ik post hier al een tijdje. Toch, beetje NSB actie als je dat onder de aandacht gaat brengen ("jij mag dit niet doen!"). Het gaat toch prima zo? De link om de boel zonder referral te registreren staat er minstens net zo vaak tussen, dus als iemand ervoor kiest om een ander wat te gunnen vind jij dat ongepast?quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:55 schreef Mijk het volgende:
[..]
Eh nee, het staat er toch, ik heb het niet verzonnen. Verder vind ik het ook ongepast op een forum.
Hoe weten we zo zeker dat het één met het ander te maken heeft? Poebz is het overigens niet met je eens. Of hij is het er wel mee eens en de conclusie is de wat BTC ook doet, alts zijn altijd de sigaar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Is ook zo.
Kijk maar naar de koersen van vandaag, BTC begint iets minder snel te stijgen en de alts staan gelijk allemaal in het rood.
Ik post hier ook al een tijdje, je had de avatar toch wel moeten herkennen denk ik. Ik ben teleurgesteld.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zie ook dat het er staat, ik post hier al een tijdje. Toch, beetje NSB actie als je dat onder de aandacht gaat brengen. Het gaat toch prima zo? De link om de boel zonder referral te registreren staat er minstens net zo vaak tussen, dus als iemand ervoor kiest om een ander wat te gunnen vind jij dat ongepast?
Als het 100 miljoen miljard keer gebeurt, zegt dat je zeker niets?quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe weten we zo zeker dat het één met het ander te maken heeft?
Kut zeg, bedankt dat je dit onder de aandacht brengt.quote:Poebz is het overigens niet met je eens.
Huh? Dus stijgt BTC dan dalen alts. Daalt BTC dan dalen alts.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:55 schreef poebz het volgende:
[..]
Als BTC in elkaar dondert stappen mensen in tether of btc en klappen alts inderdaad nog harder. Maar ik vind het fijn dat er mensen zoals jij zijn, die niet naar sats kijken, want dan kan ik mooi in satwaarde stijgen.
Klopt, BTC maakt een flinke beweging dan dalen de alts. Dit is al jaren zo, nooit opgevallen? Maar laten we deze discussie niet weer oprakelen. Jij hebt een andere mening en dat is prima.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe weten we zo zeker dat het één met het ander te maken heeft? Poebz is het overigens niet met je eens. Of hij is het er wel mee eens en de conclusie is de wat BTC ook doet, alts zijn altijd de sigaar.
Uhm, ja ik wijs jou ook niet op dingen die onder elke pagina staan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:58 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik post hier ook al een tijdje, je had de avatar toch wel moeten herkennen denk ik. Ik ben teleurgesteld.
In de OP is ongepast ja wat mij betreft, maar er staat toch duidelijk een waarschuwing dat het een reflink is? Ik snap niet dat je daar zo moeilijk over wilt doen. Gun een ander ook wat?quote:Nouja doe het dan op zn minst DM he... ipv dit. Zo was het ook ongepast om URL's in de OP aan te gaan passen.
Jep het is dus bewust breken van de regel, dat vind ik niet tof.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Uhm, ja ik wijs jou ook niet op dingen die onder elke pagina staan.
[..]
In de OP is ongepast ja wat mij betreft, maar er staat toch duidelijk een waarschuwing dat het een reflink is? Ik snap niet dat je daar zo moeilijk over wilt doen. Gun een ander ook wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |