Dauphiné was dat toen toch?quote:Op maandag 17 juni 2019 15:38 schreef Mykonos het volgende:
Dit soort sprintjes zijn wel zijn specialiteit (kan me nog een rit in Parijs-Nice herinneren). Maar dat je dat dan ook bovenop de Ventoux kan
Dit klopt dus niet. Moet de Dauphiné zijnquote:Op maandag 17 juni 2019 15:38 schreef Mykonos het volgende:
Dit soort sprintjes zijn wel zijn specialiteit (kan me nog een rit in Parijs-Nice herinneren). Maar dat je dat dan ook bovenop de Ventoux kan
Was dit Bizkarra dan?quote:Op maandag 17 juni 2019 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
C. Rodriguez is helemaal verdwenen, dat vind ik ook niet zo prettig.
De man van Murias was Oscar Rodriguez.quote:
Oh sorry, in de war.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De man van Murias was Oscar Rodriguez.
Julien Di Gregorio ben ik ondertussen wel klaar mee. Die mag een vervuild plasje inleveren.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:42 schreef Mykonos het volgende:
Ernstig teleurgesteld in Dombro en Vuillermoz.
Wel fijn dat El Farès in bloedvorm blijft, die harkt wel de puntjes binnen voor mij de afgelopen weken.
Dombro komt uit een zware Giro. Niet zo verbazend dat hij hier niet goed is?quote:Op maandag 17 juni 2019 15:42 schreef Mykonos het volgende:
Ernstig teleurgesteld in Dombro en Vuillermoz.
Wel fijn dat El Farès in bloedvorm blijft, die harkt wel de puntjes binnen voor mij de afgelopen weken.
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-suisse/2017/stage-7quote:Op maandag 17 juni 2019 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dombro komt uit een zware Giro. Niet zo verbazend dat hij hier niet goed is?
Toen reed ie ook geen klassement he. Vind ik best een verschilletjequote:Op maandag 17 juni 2019 15:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-suisse/2017/stage-7
Never forget.
Op 20 minuten van roze noem ik ook geen klassement.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen reed ie ook geen klassement he. Vind ik best een verschilletje
Maxime is het niet met je eensquote:Op maandag 17 juni 2019 15:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op 20 minuten van roze noem ik ook geen klassement.
Het was dus geen metaalsplinter, geen carbonsplinter maar een stukje gravel.quote:Dumoulin verliet zaterdag de Dauphiné na irritaties in zijn knie. Zondag is hij daarvoor geopereerd, zegt ploegarts Camiel Aldershof. “Bij die ingreep hebben ze iets weggehaald wat aanvankelijk leek op een carbonsplinter, maar het bleek een klein stukje gravel. We hebben besloten dit stuk te verwijderen, omdat hij voor lichte irritatie zorgde.”
“Vanmorgen heeft Tom een testrit gereden en omdat alles goed is gegaan, is besloten om op trainingskamp te laten gaan. Hij kan zijn voorbereidingen voortzetten. Het herstel zal dagelijks in de gaten gehouden worden. Mogelijk worden de trainingsplannen aangepast, maar de tekenen zijn goed”, zegt Aldershof.
The next level.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was dus geen metaalsplinter, geen carbonsplinter maar een stukje gravel.
Dat is nog eens wat je noemt grint(a)quote:Op maandag 17 juni 2019 15:26 schreef showtimer het volgende:
[..]JUICHENtwitter:TeamSunweb twitterde op maandag 17-06-2019 om 15:25:59Medical update on @:tom_dumoulin as he heads to altitude today.🗣"Tom did a test ride and all went well. The decision is made clear to him to travel to altitude and continue with preparations."💻https://t.co/6Tjb8KhHs5 https://t.co/xQVhkf7N3I reageer retweet
Wat lachwekkend zegquote:Op maandag 17 juni 2019 15:26 schreef showtimer het volgende:
[..]JUICHENtwitter:TeamSunweb twitterde op maandag 17-06-2019 om 15:25:59Medical update on @:tom_dumoulin as he heads to altitude today.🗣"Tom did a test ride and all went well. The decision is made clear to him to travel to altitude and continue with preparations."💻https://t.co/6Tjb8KhHs5 https://t.co/xQVhkf7N3I reageer retweet
quote:Op maandag 17 juni 2019 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Niemand op de foto bij Ardila, hij pakt dus roze. Feest.
Ze hebben zichzelf enorm in de voet geschoten gisteren.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bagioli DNF. Wie gaat Ardila van de zege houden? @:Koffieplanter
Op basis waarvan? Als de problemen met De Knie nu zijn opgelost en hij een fatsoenlijk trainingskamp af kan werken, moet dat nog wel goed komen toch? Nog los van de vraag hoeveel achterstand hij nu werkelijk opgelopen heeft..quote:Op maandag 17 juni 2019 16:42 schreef Jason22 het volgende:
Karsten vindt dat Tom beter de Tour kan overslaan.
Dat mag je zeggen ja.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze hebben zichzelf enorm in de voet geschoten gisteren.
Wel z'n tijd uit de Tour van 2013, oftewel de Tour van Bau en Lau!quote:
Half uur verloren vandaag.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:39 schreef Columbiafan het volgende:
Ben wel erg benieuwd of Zimmerman ook in de bergen z'n mannetje kan staan.
Matig van Bob.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Half uur verloren vandaag.
Omdat hij vindt dat Dumoulin vol voor de eindwinst moet gaan en dat gaat lastig met de achterstand die hij heeft.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Als de problemen met De Knie nu zijn opgelost en hij een fatsoenlijk trainingskamp af kan werken, moet dat nog wel goed komen toch? Nog los van de vraag hoeveel achterstand hij nu werkelijk opgelopen heeft..
Peña zat toen in een kopgroep die teveel voorsprong kreeg.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:22 schreef NathanCT het volgende:
Weet iemand toevallig wat er hier is gebeurd dat Ardila bijna 4 minuten aan zijn broek kreeg van Pena? https://firstcycling.com/race.php?r=621&y=2019&k=stages&e=04
Zo begonnen ze vorig jaar natuurlijk ook, maar ik zie niet wie hem moet bedreigen als je ziet hoe hij alles (ook in de Juventud) oprolt.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen ja.
Alba, Peña en Calle ook nog bij de eerste 15, de overmacht is indrukwekkend. Hoe gaat de rest daar wat tegen kunnen beginnen?
Tom is straks de meest uitgeruste renner als ze bij de derde week aankomen...quote:Op maandag 17 juni 2019 18:21 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Omdat hij vindt dat Dumoulin vol voor de eindwinst moet gaan en dat gaat lastig met de achterstand die hij heeft.
En met Kruijswijk als koning van week 3 komt dat helemaal goed voor ons als vlaggetjesbrigade!quote:Op maandag 17 juni 2019 19:48 schreef aesop het volgende:
[..]
Tom is straks de meest uitgeruste renner als ze bij de derde week aankomen...
*Reminderquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:52 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:rvangucht twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 17:12:04De Kleedkamer is terug! Maandag 17/6 @:canvastv. De eerste van 2 Tourspecials. Met @:albertocontador, @:andy_schleck, @:JohanBruyneel, @:demoldirk, @:PevenageR & @:josedecauwer. 👊 https://t.co/lmdP05XvMK reageer retweet
Wat zouden hem allemaal gegeven hebben ? Zou dit niet mede een gevolg zijn van producten, ook nog uit de DDR tijd?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee flessen whisky per dag drinken is enorm gezond, want het is gerijpt op een eiken vat.
Ullrich
Die kreeg wellicht al doping (groeihormonen ect) van toen hij zeer zeer jong was ...quote:Op maandag 17 juni 2019 21:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat zouden hem allemaal gegeven hebben ? Zou dit niet mede een gevolg zijn van producten, ook nog uit de DDR tijd?
Hij is ontzettend druk met het invullen van zinnen voor een ander, daar stoor ik me gigantisch aan.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:07 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Van Gucht toch weer een natte wind.
Vreselijk ja.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is ontzettend druk met het invullen van zinnen voor een ander, daar stoor ik me gigantisch aan.
Extreem zwak zelfs. Lachwekkend.quote:
Daarmee gooit hij (onbewust?) ook broerlief de altijd cleane Frank onder de bus.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Extreem zwak zelfs. Lachwekkend.
Andy doet ook even een duit in het zakje. Nooit valsgespeeld, ja ongetwijfeld.
Ik zou Andy bijna geloven dat ik hem net hoor praten.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sterf niet als een naïeveling Slob.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou Andy bijna geloven dat ik hem net hoor praten.
Andy reed op ethanol, een natuurlijke doping en pijnstiller ineen.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ziek blijkt dus.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Half uur verloren vandaag.
Prachtige proza.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Aan het einde van de tunnel scheen het licht. Maar Tom Dumoulin bewoog er niet naartoe; hij kwam er juist vandaan. Hij was in de MRI-scanner geschoven met zijn hoofd vooruit. Binnen in het apparaat was het stil.
Als hij goed luisterde, kon hij zijn knie horen bonken op het ritme van de voorbijtikkende tijd.
Hij staat.quote:
quote:De Ronde van Spanje heeft de startdatum bekendgemaakt voor de editie van 2020. De Vuelta begint op vrijdag 14 augustus in Utrecht. Dat de grote wielerronde op Nederlandse bodem van start gaat was al enige tijd bekend, maar koersdirecteur Javier Guillén gaf eind februari aan nog geen uitsluitsel te kunnen geven over de exacte datum. ,,We wachten op de UCI. Het zal in ieder geval een vrijdag worden", zei hij destijds.
De eerste etappe is een ploegentijdrit over ruim 23 kilometer met start en finish bij de Jaarbeurs in Utrecht. De tweede etappe gaat over 183 kilometer van Den Bosch naar Utrecht, waar de finish ligt bij het universiteitsterrein. Onderweg worden onder meer Zaltbommel, de Betuwe, Rhenen en Amersfoort aangedaan. Op de derde dag wordt vanuit Breda koers gezet richting Baarle-Nassau waarna het westwaarts richting Bergen op Zoom gaat en terug naar Breda over een afstand van 194 kilometer.
En weer een. En weer België.quote:Op vakantie in Tenerife is maandagnacht Joren Touquet (26) uit Wevelgem overleden. De eliterenner zonder contract sukkelde sinds enkele maanden met hartproblemen. Hij zou binnenkort bijkomende onderzoeken ondergaan om uit te maken of hij ooit nog wedstrijden zou mogen rijden. Het nieuws van zijn overlijden slaat in als een bom bij familie, vrienden en zijn wielerploeg.
14 augustus is wel erg vroeg. Volgens mij begint de Vuelta normaal nooit eerder dan 20 augustus. Tour start ook al op 27 juni zie ik.quote:
27 juni? Normaal toch eerste weekend van juli? Waarom zo vroeg allemaal?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
14 augustus is wel erg vroeg. Volgens mij begint de Vuelta normaal nooit eerder dan 20 augustus. Tour start ook al op 27 juni zie ik.
Olympische Spelen wellichtquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:58 schreef Blik het volgende:
[..]
27 juni? Normaal toch eerste weekend van juli? Waarom zo vroeg allemaal?
Zou bijna onderzoekje moeten komen waarom er zoveel renners daar sterven. Tenzij we allerlei berichten uit andere landen missenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:28 schreef VoMy het volgende:
hln.be
[..]
En weer een. En weer België.
Kunnen we niet een centraal topic aanmaken waar dit soort gevallen (en de comatueuze) worden besproken. Volgens mij komt daar schrikbarend veel langs dan.
Erg vroeg inderdaad. Benieuwd wat dat voor gevolgen voor de Binck Bank Tour (die dan plaatsvind) voor gevolgen heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
14 augustus is erg vroeg. En UUUUUUUUUUUUU verder.
Hayter zit nu dus inderdaad in een groep van 21 met anderhalve minuut voorsprong waar geen Colombianen inzitten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Vandaag weeral aankomst boven in de Girobio, de dag voor de doppio Mortirolo. Geen heel lastige rit, had er zo een uit de Vuelta kunnen zijn, maar de lastigheid gaat hem vooral zitten in het controleren. Dat was vorig jaar ook al een issue voor een sterke ploeg als SEG, laat staan voor vier lichtgewichten in dienst van Ardila. Zo’n Hayter staat maar op drie minuten.
Alsof je dat zonder Cavendish ook niet zou vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze Cavendish dit jaar weer meenemen naar de Tour moeten ze die ploeg echt direct opheffen.
Heeft Eisel hem nu zelfs achtergelaten?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze Cavendish dit jaar weer meenemen naar de Tour moeten ze die ploeg echt direct opheffen.
Dat lijkt me wel ja. De Colombiaantjes maken de rest belachelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik de vlag al uit de kast halen?
Vooraf deden die gekke Colombianen alsof Alba de kopman zou zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:02 schreef Mykonos het volgende:
Volgens de Italianen is Ardila van een andere planeet. Als je ziet op hoeveel tijd hij de rest nu weer gaat rijden zit daar wel wat in ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |