En weer een. En weer België.quote:Op vakantie in Tenerife is maandagnacht Joren Touquet (26) uit Wevelgem overleden. De eliterenner zonder contract sukkelde sinds enkele maanden met hartproblemen. Hij zou binnenkort bijkomende onderzoeken ondergaan om uit te maken of hij ooit nog wedstrijden zou mogen rijden. Het nieuws van zijn overlijden slaat in als een bom bij familie, vrienden en zijn wielerploeg.
14 augustus is wel erg vroeg. Volgens mij begint de Vuelta normaal nooit eerder dan 20 augustus. Tour start ook al op 27 juni zie ik.quote:
27 juni? Normaal toch eerste weekend van juli? Waarom zo vroeg allemaal?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
14 augustus is wel erg vroeg. Volgens mij begint de Vuelta normaal nooit eerder dan 20 augustus. Tour start ook al op 27 juni zie ik.
Olympische Spelen wellichtquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:58 schreef Blik het volgende:
[..]
27 juni? Normaal toch eerste weekend van juli? Waarom zo vroeg allemaal?
Zou bijna onderzoekje moeten komen waarom er zoveel renners daar sterven. Tenzij we allerlei berichten uit andere landen missenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:28 schreef VoMy het volgende:
hln.be
[..]
En weer een. En weer België.
Kunnen we niet een centraal topic aanmaken waar dit soort gevallen (en de comatueuze) worden besproken. Volgens mij komt daar schrikbarend veel langs dan.
Erg vroeg inderdaad. Benieuwd wat dat voor gevolgen voor de Binck Bank Tour (die dan plaatsvind) voor gevolgen heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
14 augustus is erg vroeg. En UUUUUUUUUUUUU verder.
Hayter zit nu dus inderdaad in een groep van 21 met anderhalve minuut voorsprong waar geen Colombianen inzitten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Vandaag weeral aankomst boven in de Girobio, de dag voor de doppio Mortirolo. Geen heel lastige rit, had er zo een uit de Vuelta kunnen zijn, maar de lastigheid gaat hem vooral zitten in het controleren. Dat was vorig jaar ook al een issue voor een sterke ploeg als SEG, laat staan voor vier lichtgewichten in dienst van Ardila. Zo’n Hayter staat maar op drie minuten.
Alsof je dat zonder Cavendish ook niet zou vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze Cavendish dit jaar weer meenemen naar de Tour moeten ze die ploeg echt direct opheffen.
Heeft Eisel hem nu zelfs achtergelaten?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze Cavendish dit jaar weer meenemen naar de Tour moeten ze die ploeg echt direct opheffen.
Dat lijkt me wel ja. De Colombiaantjes maken de rest belachelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik de vlag al uit de kast halen?
Vooraf deden die gekke Colombianen alsof Alba de kopman zou zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:02 schreef Mykonos het volgende:
Volgens de Italianen is Ardila van een andere planeet. Als je ziet op hoeveel tijd hij de rest nu weer gaat rijden zit daar wel wat in ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |