We hebben de volgende opties gezien:quote:1 Dennis
2 Fles
3 Peter
4 James
5 Liesje
6 Greavy
7 + 8 Belastinginspecteur +1
9 ReisT
10 + 11 BLS +1
12 Bitlord
13 Deadlock
Zou iedereen aan willen geven voor welke optie hij/zij gaat? Het mag natuurlijk ook nog een andere mogelijkheid zijn, maar geef dan wel even aan vanaf waar je aanhaakt in het reisschema dat in de OP staat.quote:Woensdag, ? - Peterselieman
Donderdag, trein - dennistd, Fles, ReisT, greavy(?), Peter(?)
Donderdag, vliegtuig - Liesje
Vrijdag, vliegtuig -
Als je niet om 6.49u al uit Domodossola wil vertrekken kun je in Milaan (met dezelfde EC vanuit Domodossola) twee uur eerder een IC naar de Cinque Terre nemen. Dat is misschien een goed idee als er toch ook al op donderdag gevlogen gaat worden.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik donderdag met de trein vast ga en ik trap vrijdagochtend een beetje door, dan kan ik om lawemazegge 2 uur smiddags al in Cinque Terre zijn. Dat doe ik dan veel liever dan dat ik 3 uur in Milaan op mensen ga zitten wachten die vrijdagochtend pas komen vliegen
Ik ga dit jaar denk ik niet mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik haak vrijdag ergens op de (officieel eerste) reisdag aan. Of dat in Milaan is of iets zuidelijker op de route, dat moet ik nog bekijken. Maar ik ga in ieder geval niet mee met de donderdagtreiners. Ik vlieg waarschijnlijk donderdag naar Pisa maar misschien woensdags al wel.
Je kan geloof ik nog Peterselieman aan het lijstje van deelnemers toevoegen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:50 schreef dennistd het volgende:
Dit lijstje deelnemers vond ik eerder in dit topic:
[..]
We hebben de volgende opties gezien:
[..]
Zou iedereen aan willen geven voor welke optie hij/zij gaat? Het mag natuurlijk ook nog een andere mogelijkheid zijn, maar geef dan wel even aan vanaf waar je aanhaakt in het reisschema dat in de OP staat.
Nee klopt, in 2021 misschien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had je toch ook niet opgegeven?
Ik denk dat je nooit mee zal gaan. Want wanneer mensen je kennen kan je niet zo makkelijk meer trollen.quote:
Transavia vliegt volgens mij in het winterschema alleen op maandag, woensdag en vrijdag naar Pisaquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik haak vrijdag ergens op de (officieel eerste) reisdag aan. Of dat in Milaan is of iets zuidelijker op de route, dat moet ik nog bekijken. Maar ik ga in ieder geval niet mee met de donderdagtreiners. Ik vlieg waarschijnlijk donderdag naar Pisa maar misschien woensdags al wel.
Ja denk dat ik de woensdagavond vlucht ga nemen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Transavia vliegt volgens mij in het winterschema alleen op maandag, woensdag en vrijdag naar Pisa
Ik denk dat ik in Milaan aanhaak, maar zeker weten doe ik het nog niet
Maar voor de terugreis kan ik jullie (jij + vriendin) al wel vast noteren?quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:46 schreef BLS het volgende:
Wij proberen uiterlijk morgen de knoop door te hakken of het DonderdagTrein of VrijdagVliegtuig wordt.
Nou dan wil ik gewoon naar huis ook, die stopper duurt weer een eeuw of tachtigquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 04:18 schreef James1988 het volgende:
Of we dan het laatste stuk met de ICE doen of met de stopper is mij om het even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |