We hebben de volgende opties gezien:quote:1 Dennis
2 Fles
3 Peter
4 James
5 Liesje
6 Greavy
7 + 8 Belastinginspecteur +1
9 ReisT
10 + 11 BLS +1
12 Bitlord
13 Deadlock
Zou iedereen aan willen geven voor welke optie hij/zij gaat? Het mag natuurlijk ook nog een andere mogelijkheid zijn, maar geef dan wel even aan vanaf waar je aanhaakt in het reisschema dat in de OP staat.quote:Woensdag, ? - Peterselieman
Donderdag, trein - dennistd, Fles, ReisT, greavy(?), Peter(?)
Donderdag, vliegtuig - Liesje
Vrijdag, vliegtuig -
Als je niet om 6.49u al uit Domodossola wil vertrekken kun je in Milaan (met dezelfde EC vanuit Domodossola) twee uur eerder een IC naar de Cinque Terre nemen. Dat is misschien een goed idee als er toch ook al op donderdag gevlogen gaat worden.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik donderdag met de trein vast ga en ik trap vrijdagochtend een beetje door, dan kan ik om lawemazegge 2 uur smiddags al in Cinque Terre zijn. Dat doe ik dan veel liever dan dat ik 3 uur in Milaan op mensen ga zitten wachten die vrijdagochtend pas komen vliegen
Ik ga dit jaar denk ik niet mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik haak vrijdag ergens op de (officieel eerste) reisdag aan. Of dat in Milaan is of iets zuidelijker op de route, dat moet ik nog bekijken. Maar ik ga in ieder geval niet mee met de donderdagtreiners. Ik vlieg waarschijnlijk donderdag naar Pisa maar misschien woensdags al wel.
Je kan geloof ik nog Peterselieman aan het lijstje van deelnemers toevoegen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:50 schreef dennistd het volgende:
Dit lijstje deelnemers vond ik eerder in dit topic:
[..]
We hebben de volgende opties gezien:
[..]
Zou iedereen aan willen geven voor welke optie hij/zij gaat? Het mag natuurlijk ook nog een andere mogelijkheid zijn, maar geef dan wel even aan vanaf waar je aanhaakt in het reisschema dat in de OP staat.
Nee klopt, in 2021 misschien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had je toch ook niet opgegeven?
Ik denk dat je nooit mee zal gaan. Want wanneer mensen je kennen kan je niet zo makkelijk meer trollen.quote:
Transavia vliegt volgens mij in het winterschema alleen op maandag, woensdag en vrijdag naar Pisaquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik haak vrijdag ergens op de (officieel eerste) reisdag aan. Of dat in Milaan is of iets zuidelijker op de route, dat moet ik nog bekijken. Maar ik ga in ieder geval niet mee met de donderdagtreiners. Ik vlieg waarschijnlijk donderdag naar Pisa maar misschien woensdags al wel.
Ja denk dat ik de woensdagavond vlucht ga nemen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Transavia vliegt volgens mij in het winterschema alleen op maandag, woensdag en vrijdag naar Pisa
Ik denk dat ik in Milaan aanhaak, maar zeker weten doe ik het nog niet
Maar voor de terugreis kan ik jullie (jij + vriendin) al wel vast noteren?quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:46 schreef BLS het volgende:
Wij proberen uiterlijk morgen de knoop door te hakken of het DonderdagTrein of VrijdagVliegtuig wordt.
Nou dan wil ik gewoon naar huis ook, die stopper duurt weer een eeuw of tachtigquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 04:18 schreef James1988 het volgende:
Of we dan het laatste stuk met de ICE doen of met de stopper is mij om het even.
Nou ja, mijn vrees is een beetje dat de goedkoopste Sparpreistickets tegen die tijd dat de Italianen met hun plannen komen wel weg zijn. En heel erg veel ruimte voor wijzigingen in ons schema is er ook niet, een dag heeft maar een beperkt aantal uren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 04:18 schreef James1988 het volgende:
Wat mij betreft wordt er nog helemaal niks geboekt zolang niet duidelijk is wat de Italianen gaan doen met tijden en prijzen van die V250. Evenzogoed gaat dat ding op totaal andere tijden rijden (en kan het bestaande reisplan de prullenbak in) of zijn de kaartjes ineens fors duurder dan verwacht (waardoor mensen wellicht afhaken).
Ik snap het enthousiasme, maar laten we een beetje redelijk blijven. Je kunt niet verwachten dat mensen gaan betalen voor kaartjes die misschien niet gebruikt kunnen worden.
We gaan over 4,5 maand op reis, het is echt niet zo dat alle Sparpreistickets volgende week zijn uitverkocht
Bij eten in Düsseldorf kun je daarna gewoon de ICE naar Arnhem nemen voor totaal ¤69,90. Het probleem zit hem eigenlijk alleen op Köln-Düsseldorf waar deze ineens heel duur is.quote:On a lighter note: wat mij betreft gaan we lekker met de EC naar Düsseldorf (panoramarijtuig!) en gaan we daar wat eten. Ik heb daar in het verleden al eens lekker gegeten bij het in het station gevestigde "Zum Schiffchen". Ik weet alleen niet of je daar een tafel kunt reserveren.
Of we dan het laatste stuk met de ICE doen of met de stopper is mij om het even.
73% staat er dus in, maar niet Parma-Milaan. En wanneer het wel komt weten ze nog niet...quote:Trenitalia: vanaf 15 december, het winterschema 2019-2020
Iets minder dan twee maanden mist bij het begin van de wintertijdschema van Trenitalia en ongeveer 73% van het toekomstige Frecce- aanbod (Frecciarossa, Frecciargento en Frecciabianca), gelijk aan 210 ritten, is beschikbaar op alle verkoopkanalen . Hiermee kunt u de dienstregelingen raadplegen, kaartjes kopen voor vertrek na 15 december , wanneer de nieuwe dienstregeling van kracht wordt, en beginnen met het organiseren van kerstreizen met gebruik van de aanwezige aanbiedingen .
Opgemerkt moet worden dat de afwezigheid van computersystemen van Frecce en andere treinreizen die in de huidige dienstregeling vanaf 15 december aanwezig zijn , niet betekent dat ze worden geannuleerd , zoals sommige kranten en lokale media ten onrechte aan de kaak stellen. De ontbrekende treinen zullen namelijk geleidelijk worden opgenomen in de commerciële kanalen van Trenitalia zodra de definitie van hun treinpaden met RFI , infrastructuurbeheerder, is voltooid.
Het is een complexe operatie om de tijden van stop, vertrek, aankomst en doorvoer van meer dan 8000 internationale, nationale, regionale en vrachtritten in de stations, bij de haltes en langs het gehele Italiaanse spoorwegnet te definiëren . Bij deze gelegenheid introduceren ze ook enkele tijdveranderingen die gericht zijn op het verbeteren van de stiptheid en regelmatigheid van diensten , waardoor de hele operatie nog delicater en belangrijker wordt.
http://www.fsnews.it/fsn/(...)-invernale-2019-2020
Nou, er is nog niks geboekt omdat de Italianen hun zaakjes nog niet op orde hebbenquote:
Euhm, weet ik zo niet precies uit m'n hoofd maar hij is lang. Erg lang.quote:en wat is de lijst van mensen dan?
Maar nu, nog geen maand later, is de prijs voor Chiasso-Arnhem al wel weer met 20 euro gestegen... Ik wil uiterlijk dit weekend kaartjes voor het NL-DE-CH gaan regelen voor wie dat wil, voordat ze nog verder in prijs stijgen. Die Italianen kunnen we volgens mij op wachten tot we eens ons wegen. Desnoods splitsen we daar in een deel dat de V250 doet en een deel dat de Cinque Terre doet, maar ik ben het wachten op die spaghettivreters (gezien de stijgende prijzen voor (nu nog alleen) de terugreis) meer dan zat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 04:18 schreef James1988 het volgende:
We gaan over 4,5 maand op reis, het is echt niet zo dat alle Sparpreistickets volgende week zijn uitverkocht
Heen:quote:Op woensdag 6 november 2019 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus voor wie gaat Dennis nou tickets regeln voor en en terugreis?
In de huidige dienstregeling ja, maar voor na 15 december is er nog geen enkele Frecciargento (waar de ETR700 in rijdt) te vinden.quote:Op donderdag 7 november 2019 00:37 schreef Peterselieman het volgende:
Frecciabianca 8809 en 8820 lijken nu ook met de boemel gereden te worden
Die hou ik af en toe al in de gaten jaquote:Op donderdag 7 november 2019 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien handig om https://www.ferrovie.info/index.php in de gaten te houden
Ik en mijn+1 ookquote:Op donderdag 7 november 2019 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil graag mee op de terugreis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |