Die zijn er gewoon wel, neem bijvoorbeeld Maajid Nawaz. Zoiets zou aangemoedigd moeten worden. Hun rest per slot van rekening de taak om de Islam te reformeren.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:08 schreef Weltschmerz het volgende:
De uitzondering zijn de moslims die vinden dat ook de islam en hun profeet beledigd mag worden, dat er gedemonstreerd mag worden en dat ook moslims van hun geloof af mogen vallen. Niets dan respect daarvoor omdat je daar als moslim moedig voor moet zijn, maar als die representatief waren voor de islam hadden we dit soort toestanden niet.
Ze zijn er wel, maar die mensen zijn dus hun leven niet zeker.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die zijn er gewoon wel, neem bijvoorbeeld Maajid Nawaz. Zoiets zou aangemoedigd moeten worden. Hun rest per slot van rekening de taak om de Islam te reformeren.
ja hoor, jij mag best iets doms vinden.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat mag je vinden. Net als ik mag vinden dat de islam aan banden gelegd moet worden voordat iemand in elkaar slaan om een sprookje hier gewoonte of zelfs wet wordt.
Daar is niets en dan ook helemaal niets doms aan, dat is over de hele wereld aan den lijve mee te maken hoor.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja hoor, jij mag best iets doms vinden.
de logica... je bent tegen geweld van een groep, dus is het okee om geweld uit te lokken bij deze groep.
Deze mensen zouden hier massaal gesteund moeten worden.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die zijn er gewoon wel, neem bijvoorbeeld Maajid Nawaz. Zoiets zou aangemoedigd moeten worden. Hun rest per slot van rekening de taak om de Islam te reformeren.
nog niet eens een klein keuteltje, in vergelijking met.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:58 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan ben je dus een groter stuk stront dan Edwin.
Waarom wil je dat zo graag zijn ?
En dit is dus de kern van het probleem. Jij (en veel moslims) zien echt niet in dat de reactie verachtelijker is dan de daad. Kunnen dat misschien ook niet inzien.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nog niet eens een klein keuteltje, in vergelijking met.
je hebt het over moslim extremisme, geloof ik.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is niets en dan ook helemaal niets doms aan, dat is over de hele wereld aan den lijve mee te maken hoor.
Jij insinueert dat geweld gerechtvaardigd mag en kan worden.quote:
valt ook niets aan in te zien. geen tolerantie voor idioten die, met de wet en vrijheden zwaaiende, de maatschappij willen polariseren.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En dit is dus de kern van het probleem. Jij (en veel moslims) zien echt niet in dat de reactie verachtelijker is dan de daad. Kunnen dat misschien ook niet inzien.
En dat is een dingetje.
En opkomen voor de islam is niet naief?quote:Op zondag 16 juni 2019 18:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
doen niet zo naief. we weten allemaal wat deze man wil, en waarom hij dingen doet.
jij rechtvaardigd de semi-sluwe truukjes van een rand-fascist.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:44 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jij insinueert dat geweld gerechtvaardigd mag en kan worden.
Daar ga ik dus niet in mee hè.
Alleen in een gemeenschap van domme en barbaarse Tokkies kun je zulke overtuigingen tolereren.
En jij de taqiyya van een gevaarlijke ideologie.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:47 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
jij rechtvaardigd de semi-sluwe truukjes van een rand-fascist.
Ik vind wel dat er tegen de agressieve Turken moet worden opgetreden, maar dit heeft natuurlijk niets met vrijheid van meningsuiting te maken en Edje aus Holland is niet de parkiet in de kooi maar een vervelend hooliganesque crimineeltje dat vervelend doet, zoals hooligans dat wel vaker doen.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En dit is dus de kern van het probleem. Jij (en veel moslims) zien echt niet in dat de reactie verachtelijker is dan de daad. Kunnen dat misschien ook niet inzien.
En dat is een dingetje.
als geloof wel, ja, vind ik persoonlijk. maar dit is gericht tegen een hele gemeenschap, en hun cultuur.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En opkomen voor de islam is niet naief?.
Sja, daar kan ik deels dan nog wel in meegaan, maar zoals ik al eerder schreef, als je niet wil alsof het lijkt dat je ergens bijhoort, gedraag je dan niet als die groepquote:Op zondag 16 juni 2019 18:53 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als geloof wel, ja, vind ik persoonlijk. maar dit is gericht tegen een hele gemeenschap, en hun cultuur.
twijfelachtig. islam is niet een ding.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij de taqiyya van een gevaarlijke ideologie.
wat rellende zwaar verwesterde jongeren hebben volgens mij weinig te maken met moslim extremisme.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, daar kan ik deels dan nog wel in meegaan, maar zoals ik al eerder schreef, als je niet wil alsof het lijkt dat je ergens bijhoort, gedraag je dan niet als die groep.
De maatschappij is al gepolariseerd. De reacties op deze man tonen dat aan.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
valt ook niets aan in te zien. geen tolerantie voor idioten die, met de wet en vrijheden zwaaiende, de maatschappij willen polariseren.
Gezien hoe jij met het begrip fascist smijt, laat zien dat jij geen enkel idee hebt hoe of wat het precies inhoudt.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:47 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
jij rechtvaardigd de semi-sluwe truukjes van een rand-fascist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |