?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is een groot goed dat iedereen gelijk is voor de wet, maar we zijn overduidelijk niet allemaal gelijk
Nee, uiteraard niet. Je hebt je handen thuis te houden.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:36 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Simpele vraag: vind jij dat "geprovoceerd worden" een gewelddadige reactie rechtvaardigt ?
triest, dat je dat vind.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:39 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Klopt. Want die woede is het echte probleem - niet het pegida gekkie.
Waarom doet het er dan toe dat Pegida aan het provoceren is?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Je hebt je handen thuis te houden.
of op vluchtelingen jagen, in bulgarije, een andere hobby van meneer.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die reageren op vastgestelde, meetbare, overal zichtbare misstanden met de islam. Doen "ze" normaal, gaan pegida mensen gewoon een biertje drinken ergens.
Gaan we nu "maar hunnie doen dit" spelen? Want dat ga je echt zo afleggenquote:Op zondag 16 juni 2019 17:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
of op vluchtelingen jagen, in bulgarije, een andere hobby van meneer.
Omdat hij wil aantonen dat de Islam gewelddadig is. En dus gaat hij ze uitlokken.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom doet het er dan toe dat Pegida aan het provoceren is?
Nou, dan heeft hij toch gewoon gelijk?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij wil aantonen dat de Islam gewelddadig is. En dus gaat hij ze uitlokken.
Klopt, maar waarom is dat belangrijk ? Zoals je zelf al zegt: ook dan heb je gewoon je poten thuis te houden.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij wil aantonen dat de Islam gewelddadig is. En dus gaat hij ze uitlokken.
Jij denkt niet dat eenzelfde actie bij andere grote groepen niet zou leiden tot een klap voor je kop? Alsof moslims een monopolie hebben op het verkopen van een klap bij provocatie.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan heeft hij toch gewoon gelijk?
Nee, dat hebben ze niet, maar die groepen pakken we keihard aan, voetbalsupporters, motorbendes. En waarom zouden we dat hier niet doen dan?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat eenzelfde actie bij andere grote groepen niet zou leiden tot een klap voor je kop? Alsof moslims een monopolie hebben op het verkopen van een klap bij provocatie.
ik zie alleen dat je wat ik net zeg, gewoon negeert. vind je waarschijnlijk normaal?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaan we nu "maar hunnie doen dit" spelen? Want dat ga je echt zo afleggen.
Nee, dat vind ik niet. En daar mogen ze hem best op aanpakken wmb.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:51 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik zie alleen dat je wat ik net zeg, gewoon negeert. vind je waarschijnlijk normaal?
je vergeet pegida mensen te noemen.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze niet, maar die groepen pakken we keihard aan, voetbalsupporters, motorbendes. En waarom zouden we dat hier niet doen dan?
en de 'moslims' waren deze keer niet vredelievend. vast wel wat mensen gearresteerd, volgende keer beter.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. En daar mogen ze hem best op aanpakken wmb.
Maar dat deed hij deze keer niet, hij deelde flyers uit.
Nogmaals, flyers uitdelen is niet strafbaar. Boeit nul wat iemand ooit ergens gedaan heeft voor dit argument.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:53 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je vergeet pegida mensen te noemen.
boeit zeker wel. de man heeft een truukje gevonden; overal loopt ie te irriteren, te tergen. dat mag kennelijk, ja. en dan wil ie graag dat er rellen komen.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, flyers uitdelen is niet strafbaar. Boeit nul wat iemand ooit ergens gedaan heeft voor dit argument.
Ja, dat mag je vinden. Net als ik mag vinden dat de islam aan banden gelegd moet worden voordat iemand in elkaar slaan om een sprookje hier gewoonte of zelfs wet wordt.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:57 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
boeit zeker wel. de man heeft een truukje gevonden; overal loopt ie te irriteren, te tergen. dat mag kennelijk, ja. en dan wil ie graag dat er rellen komen.
ik hoop dan persoonlijk dat ie flink op zn muil word geslagen. dat mag ik ook vinden geloof ik.
Dat mag, maar dan ben je dus een groter stuk stront dan Edwin.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:57 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
boeit zeker wel. de man heeft een truukje gevonden; overal loopt ie te irriteren, te tergen. dat mag kennelijk, ja. en dan wil ie graag dat er rellen komen.
ik hoop dan persoonlijk dat ie flink op zn muil word geslagen. dat mag ik ook vinden geloof ik.
Prima toch? Degene die geweld gebruik mag je oppakken, iedereen is voor de wet gelijk.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze niet, maar die groepen pakken we keihard aan, voetbalsupporters, motorbendes. En waarom zouden we dat hier niet doen dan?
Noem eens andere grote groepen, waarin relatief gezien sprake is van een zelfde mate van gewelds rechtvaardiging, n.a.v. vermeende provocatie.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat eenzelfde actie bij andere grote groepen niet zou leiden tot een klap voor je kop? Alsof moslims een monopolie hebben op het verkopen van een klap bij provocatie.
Noem eens andere grote groepen, waarin relatief gezien sprake is van een zelfde mate van gewelds rechtvaardiging, n.a.v. vermeende provocatie.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want geweld loont he?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:57 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als we het om 1 incident hadden wel, maar we hebben het hier alleen op FOK! al decennia over issues met moslims, van dit incident tot 9/11.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Prima toch? Degene die geweld gebruik mag je oppakken, iedereen is voor de wet gelijk.
Maar als ik Ajax een haatdragende ideologie noem, omdat ze supporters hebben met losse handjes kijk je me terecht raar aan. Maar moslims die een voorman van Pegida aftuigen tonen duidelijk aan dat de Islam wél haatdragend is.
Meten met twee maten.
Bij de eerstvolgende kampioenschap van welke grote voetbalclub dan ook moet je gaan flyeren dat het een haatdragende ideologie is en verbannen moet worden uit Nederland. Kijken hoe lang het duurt.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:01 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Noem eens andere grote groepen, waarin relatief gezien sprake is van een zelfde mate van gewelds rechtvaardiging, n.a.v. vermeende provocatie.
Oh, dat zal idd vast uit de hand lopen. Maar dan nog is het niet systematisch vanuit een wereldwijde organisatie geregeld waarin mensen vanaf de geboorte zijn geindoctrineerd.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij de eerstvolgende kampioenschap van welke grote voetbalclub dan ook moet je gaan flyeren dat het een haatdragende ideologie is en verbannen moet worden uit Nederland. Kijken hoe lang het duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |