abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juni 2019 @ 18:06:29 #126
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_187456713
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet mee eens. Als we het om 1 incident hadden wel, maar we hebben het hier alleen op FOK! al decennia over issues met moslims, van dit incident tot 9/11.

Overal waar de islam de wet is is het 1 grote teringbende zonder mensenrechten en dat gedachtegoed hoeft van mij niet hier in Nederland.
Oh please, alsof het één of ander genootschap is met de kwade bedoeling om het land over te nemen en de Sharia in te voeren. Ik ben benieuwd hoeveel moslims er überhaupt zelf zitten te wachten om onze democratie in te wisselen voor de Sharia?
Dit, dus.
pi_187456725
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Prima toch? Degene die geweld gebruik mag je oppakken, iedereen is voor de wet gelijk.

Maar als ik Ajax een haatdragende ideologie noem, omdat ze supporters hebben met losse handjes kijk je me terecht raar aan. Maar moslims die een voorman van Pegida aftuigen tonen duidelijk aan dat de Islam wél haatdragend is.

Meten met twee maten.
Ajax een haatdragende ideologie?

Want Ajax heeft een handboek waarin een rechtvaardiging van geweld te vinden is? Want Ajax heeft een oorlogsmisdadiger als rolmodel? Want de meerderheid van alle Ajax supporters keuren de geweldadige reactie niet af???

Ik hoop toch dat je zelf ooit in gaat zien dat die vergelijking totaal niet opgaat.
  zondag 16 juni 2019 @ 18:07:28 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187456727
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oh please, alsof het één of ander genootschap is met de kwade bedoeling om het land over te nemen en de Sharia in te voeren. Ik ben benieuwd hoeveel moslims er überhaupt zelf zitten te wachten om onze democratie in te wisselen voor de Sharia?
Volgens verschillende enquetes wereldwijd zo'n procent of 65, die er voor uitkomen, de werkelijkheid zal hoger liggen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 16 juni 2019 @ 18:07:34 #129
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_187456729
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, dat zal idd vast uit de hand lopen. Maar dan nog is het niet systematisch vanuit een wereldwijde organisatie geregeld waarin mensen vanaf de geboorte zijn geindoctrineerd.

Dat een deel van de voetbalsupporters zich als randdebielen gedragen klopt, maar jij weet ook dat de meesten er ook weer uitgroeien en vaak braaf huisvadertje worden uiteindelijk.

Probeer als moslim maar eens te stoppen met moslim zijn.....
Dat gaat anders dan een Christen die geen Christen meer wil zijn?
Dit, dus.
pi_187456743
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 17:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat hebben ze niet, maar die groepen pakken we keihard aan, voetbalsupporters, motorbendes. En waarom zouden we dat hier niet doen dan?
Laten we met voetbalsupporters beginnen. Hoe worden die keihard aangepakt?
  zondag 16 juni 2019 @ 18:08:18 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187456745
quote:
4s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:07 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Want Ajax heeft een handboek waarin een rechtvaardiging van geweld te vinden is? Want Ajax heeft een oorlogsmisdadiger als rolmodel? Want de meerderheid van alle Ajax supporters keuren de geweldadige reactie niet af???

Ik hoop toch dat je zelf ooit in gaat zien dat die vergelijking totaal niet opgaat.
Er gaan 50.000 man in het stadion, 500 er van zijn debielen. En de club Ajax heeft een TERINGHEKEL aan de F side, al kunnen ze dat officieel niet naar buiten brengen.
Get woke, go broke!
  zondag 16 juni 2019 @ 18:08:19 #132
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_187456746
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Volgens verschillende enquetes wereldwijd zo'n procent of 65, die er voor uitkomen, de werkelijkheid zal hoger liggen.
Verschillende enquêtes wereldwijd :D

Om in jouw termen te blijven: Bron?
Dit, dus.
  zondag 16 juni 2019 @ 18:08:45 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187456758
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die worden vermoord? Bron? (en graag van na 1895) :').
Get woke, go broke!
  zondag 16 juni 2019 @ 18:09:36 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187456769
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Laten we met voetbalsupporters beginnen. Hoe worden die keihard aangepakt?
ME, geen eigen vervoer naar wedstrijden, stadionverboden, meldingplicht en als het er toch van komt, keiharde charges met waterkanonnen en paarden.

Verder nog iets?
Get woke, go broke!
  zondag 16 juni 2019 @ 18:09:42 #135
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_187456772
quote:
4s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:07 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Je ziet de vergelijking met grote groepen, provocatie en losse handjes niet, nee? Dan houdt het snel op, ja :)
Dit, dus.
  zondag 16 juni 2019 @ 18:11:00 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187456788

het verschilt idd per land, maar bij dezen.
Get woke, go broke!
pi_187456822
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Bij de eerstvolgende kampioenschap van welke grote voetbalclub dan ook moet je gaan flyeren dat het een haatdragende ideologie is en verbannen moet worden uit Nederland. Kijken hoe lang het duurt.
Hoe is een voetbalclub een haatdragende ideologie?

Nee he. De islam wel.

En dat zorgt voor een verschil in de relatieve hoeveelheid van geweld goedkeurende supporters tegenover de relatieve hoeveelheid van geweld goedkeurende moslims in dit voorbeeld waar jij tevergeefs een punt probeert te maken.
pi_187456855
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ME, geen eigen vervoer naar wedstrijden, stadionverboden, meldingplicht en als het er toch van komt, keiharde charges met waterkanonnen en paarden.

Verder nog iets?
Ja. Het aanpakken van de bron. Want dát is waar hier om gevraagd wordt toch?

Of stel je een gebiedsverbod voor Pegidaërs rondom moskeeën voor?
  zondag 16 juni 2019 @ 18:15:55 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187456863
quote:
4s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:13 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee he. De islam wel.

En dat zorgt voor een verschil in de relatieve hoeveelheid van geweld goedkeurende supporters tegenover de relatieve hoeveelheid van geweld goedkeurende moslims in dit voorbeeld waar jij tevergeefs een punt probeert te maken.
Dan nog worden voetbalsupporters niet vanaf de wieg gehersenspoeld om niet beter te weten dat wat ze geleerd is de absolute waarheid is.

Een Ajaxfan kan prima een zoon hebben die voor AZ is ofzo.
Get woke, go broke!
  zondag 16 juni 2019 @ 18:16:18 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187456872
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Het aanpakken van de bron. Want dát is waar hier om gevraagd wordt toch?

Of stel je een gebiedsverbod voor Pegidaërs rondom moskeeën voor?
Nee, want flyers uitdelen mag gewoon.
Get woke, go broke!
pi_187456914
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Bij de eerstvolgende kampioenschap van welke grote voetbalclub dan ook moet je gaan flyeren dat het een haatdragende ideologie is en verbannen moet worden uit Nederland. Kijken hoe lang het duurt.

Nee he. De islam wel.

quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja.
pi_187456929
Godverdomme kut mobiel.
  zondag 16 juni 2019 @ 18:21:29 #143
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_187456935
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 17:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oh maar ik denk dat het gros van de moslims op die manier zal reageren. Maar dit is bedoeld om te provoceren en de mensen die zich laten provoceren hebben in dit geval klappen uitgedeeld. Dat was ook het hele plan.
Dat eerste weet ik niet zo heel zeker, bij wat flyeren waarschijnlijk wel, bij een profeet cartoon wedstrijd denk ik niet.

Dat het plan gelukt is ben ik met je eens. Een beetje zoals de burgerrechten beweging in usa in de jaren 60. Die wisten ook donders goed dat er klappen (en doden) gingen vallen en toch demonstreerden ze voor hun rechten. Verder gaat de vergelijking een beetje mank :’).

Het is denk ik ook voor een groot deel cultuurverschil en niet alleen islam. Je zou hopen dat derde en vierde generatie de Nederlandse cultuur hadden omarmd, maar helaas blijkbaar.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_187456936
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, want flyers uitdelen mag gewoon.
Ajax-flyers uitdelen voor het supportershome van Feyenoord moet ook door de politie gefaciliteerd worden?

Zo ja: dan zijn we het eens hoor, maar als provocatie ergens mag, dan mag het overal en dan verdient het overal dezelfde bescherming.
  zondag 16 juni 2019 @ 18:23:17 #145
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_187456965
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:11 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

het verschilt idd per land, maar bij dezen.
Dit is de bron waar je het over had?
Hier mis je (op 4 landen na) Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Oceanië.
Dit, dus.
pi_187456969
Misschien is Feyenoord een beter voorbeeld. Er wordt uit naam van die club veel vernielingen aangericht, rellen etc. Uit de naam van Feyenoord.

Het haatzaaiende element zit in de spreekkoren, ik denk dat die wel algemeen bekend zijn. En die klinken zo hard door dat ze niet door 100 man gezongen kunnen zijn.

Wat hier gebeurd is is hetzelfde als een Ajacied die voor de kuip voor een wedstrijd in een Ajax shirtje rondloopt om te provoceren.

Zou moeten kunnen, maar in de praktijk weet je wat er gaat gebeuren als je aan zoiets begint.
pi_187456996
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:23 schreef Toefjes het volgende:
Misschien is Feyenoord een beter voorbeeld. Er wordt uit naam van die club veel vernielingen aangericht, rellen etc. Uit de naam van Feyenoord.

Het haatzaaiende element zit in de spreekkoren, ik denk dat die wel algemeen bekend zijn. En die klinken zo hard door dat ze niet door 100 man gezongen kunnen zijn.

Wat hier gebeurd is is hetzelfde als een Ajacied die voor de kuip voor een wedstrijd in een Ajax shirtje rondloopt om te provoceren.

Zou moeten kunnen, maar in de praktijk weet je wat er gaat gebeuren als je aan zoiets begint.
Waarna vervolgens andere supporters en de club het geweld afkeuren en strafmaatregelen instellen (en opgelegd krijgen).

In dit topic zie ik tot dusver alleen maar goedpraters die het provoceren een grotere misdaad vinden dan het geweld.
pi_187457008
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:24 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Waarna vervolgens andere supporters en de club het geweld afkeuren en strafmaatregelen instellen (en opgelegd krijgen).

In dit topic zie ik tot dusver alleen maar goedpraters.
Goed.
  zondag 16 juni 2019 @ 18:25:31 #149
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_187457012
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:21 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat eerste weet ik niet zo heel zeker, bij wat flyeren waarschijnlijk wel, bij een profeet cartoon wedstrijd denk ik niet.

Dat het plan gelukt is ben ik met je eens. Een beetje zoals de burgerrechten beweging in usa in de jaren 60. Die wisten ook donders goed dat er klappen (en doden) gingen vallen en toch demonstreerden ze voor hun rechten. Verder gaat de vergelijking een beetje mank :’).

Het is denk ik ook voor een groot deel cultuurverschil en niet alleen islam. Je zou hopen dat derde en vierde generatie de Nederlandse cultuur hadden omarmd, maar helaas blijkbaar.
Nou, blijkbaar niet. Schijnbaar doen ze goed mee.
Dit, dus.
  zondag 16 juni 2019 @ 18:26:30 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187457031
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dit is de bron waar je het over had?
Hier mis je (op 4 landen na) Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Oceanië.
Er zijn er nog veel meer, je snapt het beeld prima.

...religious fundamentalism is not a marginal phenomenon within West European Muslim communities. Almost 60 per cent agree that Muslims should return to the roots of Islam, 75 per cent think there is only one interpretation of the Koran possible to which every Muslim should stick and 65 per cent say that religious rules are more important to them than the laws of the country in which they live. Consistent fundamentalist beliefs, with agreement to all three statements, are found among 44 per cent of the interviewed Muslims.[15]

bron: https://wikiislam.net/wiki/Muslim_Statistics_-_Shariah
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')